stuur maar mail met problemen door, en laat maar weten wat er al gedaan isquote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:54 schreef draculettetje het volgende:
[..]
problemen met pc thuis, al met sgele naar gekeken komen er niet uit
maar nu eerst eten!
hoezo dat?quote:
Cadeautje gekocht, leuke dag gehad. Dus stiekem toch wel iets gedaanquote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:08 schreef Crazy-M het volgende:
iemand trouwens nog iets aan valentijnsdag gedaan?
Ik heb alleen iemand gedumpt, meer niet
aah okquote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:09 schreef saban het volgende:
[..]
Cadeautje gekocht, leuke dag gehad. Dus stiekem toch wel iets gedaan
dankjequote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:07 schreef saban het volgende:
Kijk je uit met spelfouten op je folder
Verder netjes
Ik eigelijk ook niet, maar sjah, anders is vriendin teleurgesteldquote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:11 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
aah ok
maar goed, ik geef toch al niks om valentijn
net of je op 1 dag in 1 keer meer van ieman d kan houden
Hier op FOK! boeit het niet, echter een folder is wel belangrijkquote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:11 schreef speciwacy het volgende:
[..]
dankjeik let zeker op met spel foutne, maar de kopij is al aangeleverd dus
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:13 schreef saban het volgende:
[..]
Hier op FOK! boeit het niet, echter een folder is wel belangrijkZag namelijk al een aantal spelfouten..
Spelfouten in een folder, hahahaquote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:07 schreef saban het volgende:
Kijk je uit met spelfouten op je folder
Verder netjes
Por que?quote:
haha stom he.. hahah... gelukkig zijn het niet mijn foutenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:17 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Spelfouten in een folder, hahaha
Het zou me niks verbazen als dat wel het geval wasquote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:18 schreef speciwacy het volgende:
[..]
haha stom he.. hahah... gelukkig zijn het niet mijn fouten
Mij ook niet..quote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:20 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Het zou me niks verbazen als dat wel het geval was
Zucht...quote:
Serieus, staat die laatste zin er echt zo?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:22 schreef Crazy-M het volgende:
horren op hanen ....
en indeling is ook beetje vaag btw :s
dingen die rond het huis moeten gebeuren staan onder onderhoud aan kleding
Nogmaals.. ik zet het in elkaar zoals de klant dat wil.. en als hun tekst fout is dat niet onze schuldquote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:34 schreef Sgele het volgende:
Spelfouten in dat bestand....
"Glaswassen"... moet dat geen glazen wassen zijn?
Cabaret!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:34 schreef Sgele het volgende:
Spelfouten in dat bestand....
"Glaswassen"... moet dat geen glazen wassen zijn?
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:24 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Serieus, staat die laatste zin er echt zo?
Keek weer met rechts...quote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:36 schreef speciwacy het volgende:
[..]
Nogmaals.. ik zet het in elkaar zoals de klant dat wil.. en als hun tekst fout is dat niet onze schuld
quote:
En dan neem jij het maar klakkeloos over? Het komt niet bij je op om de tekst door te nemen?quote:
Daar zal het aan liggenquote:
Hahaha geniaalquote:
In mijn geval een briljante uitweg als ik wat misquote:
quote:
Heeeuhquote:
Ja daaromquote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:43 schreef Sgele het volgende:
[..]
In mijn geval een briljante uitweg als ik wat mis
Zijn we niet verplicht !quote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:41 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En dan neem jij het maar klakkeloos over? Het komt niet bij je op om de tekst door te nemen?
1 , united offense.quote:
Doet er niet toe, service noem je dat, zoek het is op.quote:
Nog even, en dan naar huisquote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:58 schreef WhiteLightning het volgende:
ik heb ook zin in weeeeeeeeeeeeeekend
Speel eigenlijk alleen nog maar op de Wiiquote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:00 schreef Sgele het volgende:
Ben momenteel bezig thuis met Test Drive Unlimited![]()
Ben helemaal klaar met de shooters laatste tijd
op de pc ?? zie af en toe screenshots ervan op een forum. ziet er vet uitquote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:00 schreef Sgele het volgende:
Ik heb nog wel 10 dagen gratis WoW voor je hoorquote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:00 schreef Sgele het volgende:
WoW!!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:08 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik heb nog wel 10 dagen gratis WoW voor je hoor
ik een hele maandquote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:08 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Jep, speelt fijn ook, en ziet er idd erg vet uitquote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:07 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
op de pc ?? zie af en toe screenshots ervan op een forum. ziet er vet uit
en gelukt?quote:
Het is niet zo moeilijkquote:
Neem jij maar scheit af ja, doegquote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:12 schreef speciwacy het volgende:
jongens ik ga afscheit nemen.. tot nooit meer ... het duidelijk dat jullie me hier niet willen
Iemand die zijn eigen onkunde aangeeft die 'PWNED' mij? Juist jaquote:
Hey, 'ook al' moet met een spatie er tussen hoorquote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:12 schreef saban het volgende:
speciwacy .. boeit het echt wat ze hier zeggen over je?
Mij boeit het geen ruk ookal maak ik 10 spelfouten
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:08 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
Zo een iemand kan jou dus niet PWNEN?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:13 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Iemand die zijn eigen onkunde aangeeft die 'PWNED' mij? Juist ja
mensen die dingen in dit forum serieus nemenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:12 schreef speciwacy het volgende:
jongens ik ga afscheid nemen.. tot nooit meer ... het duidelijk dat jullie me hier niet willen
Geef maar aan je moederquote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:08 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
PWNEN kun je inderdaad niet als je je eigen fout toekent, dan PWN je jezelfquote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:14 schreef saban het volgende:
[..]
Zo een iemand kan jou dus niet PWNEN?
mijn dank is groot !quote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:12 schreef saban het volgende:
speciwacy .. boeit het echt wat ze hier zeggen over je?
Mij boeit het geen ruk ookal maak ik 10 spelfouten
Nou nou wat een drama... je kan zo Cabaret gaan doenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:12 schreef speciwacy het volgende:
jongens ik ga afscheid nemen.. tot nooit meer ... het duidelijk dat jullie me hier niet willen
sorry,quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahaha, slecht hoorquote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:16 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik heb het aangeboden, maar daar had ze niet zoveel zin in ofzo![]()
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:17 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]Ik wordt nu echt aangekeken door iedereen waarom ik keihard in de lach schietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
Op 22-02-2009 22:26 schreef Bellerophon het volgende:
Sterf een pijnlijke dood, trut :')
Heb een bijrolletje gehad in "Explosief maar lief"quote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:17 schreef Sgele het volgende:
[..]
Nou nou wat een drama... je kan zo Cabaret gaan doen
Misschien leest die gleuf geen dvd'squote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:17 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
sorry,
maar toen ik hem in de gleuf stopte kwam er geen beeld ....
weet ook niet wat er mis mee was, denk cd kapot
Lekker boeiendquote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:18 schreef speciwacy het volgende:
Ik denk dat Bellerophon nog boos over wat ik gisteren zij.. dus daarom pest hij mij door mijn fouten op te noemen
Zelfs de beste maken fouten, zeg ik maarquote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:16 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
PWNEN kun je inderdaad niet als je je eigen fout toekent, dan PWN je jezelf
mja , kunnen we beter laveloos worden , niet ?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:19 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ja idd, het is alweer bijna 'ouderwets gezellig' te noemen
cd's werken ook niet ....quote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:18 schreef Sgele het volgende:
[..]
Misschien leest die gleuf geen dvd's
Ja goed he!quote:
* Crazy-M laat een koffertje achter en roept:quote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:19 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ja idd, het is alweer bijna 'ouderwets gezellig' te noemen
Stop haar tepels eens in het stopcontact, misschien gaat ze dan eindelijk licht geven en dvd's lezen?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:20 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
cd's werken ook niet ....
snap er geen ruk van :s beeldscherm kabel aan de achterkant erin geprikt, toetsenbord en muis (usb) netjes aangesloten. En nog werkte het niet
* Crazy-M likkebaardquote:
Te erg echt waarquote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:21 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Stop haar tepels eens in het stopcontact, misschien gaat ze dan eindelijk licht geven en dvd's lezen?
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:18 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik wordt nu echt aangekeken door iedereen waarom ik keihard in de lach schiet![]()
![]()
eveneens, zonder resultaatquote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:21 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Stop haar tepels eens in het stopcontact, misschien gaat ze dan eindelijk licht geven en dvd's lezen?
Baard...koffertjes... hmmmquote:
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:19 schreef saban het volgende:
[..]
Zelfs de beste maken fouten, zeg ik maar
Ik vermoed te droog, hoewel dat bij je moeder niet vaak het geval isquote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:22 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
eveneens, zonder resultaat
Maybe te vochtig of te droog ? :s
* Crazy-M ziet jupiler en denkt gelijk: Godver, wat is de avond nog verquote:
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:23 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik vermoed te droog, hoewel dat bij je moeder niet vaak het geval is
Whahaquote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:17 schreef Sgele het volgende:
[..]
Nou nou wat een drama... je kan zo Cabaret gaan doen
Ja dat dusquote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:16 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
PWNEN kun je inderdaad niet als je je eigen fout toekent, dan PWN je jezelf
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:17 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]Hahaha, mijn water! Wat doe je?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
Een spelfout is niks mee, maar het systematisch blijven doen is gewoon ronduit irritant te noemen.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:19 schreef saban het volgende:
[..]
Lekker boeiend
Als hij zich ermee vermaakt .. mensen controleren op spelfouten
Gewoon overheen lezenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:26 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Een spelfout is niks mee, maar het systematisch blijven doen is gewoon ronduit irritant te noemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |