stuur maar mail met problemen door, en laat maar weten wat er al gedaan isquote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:54 schreef draculettetje het volgende:
[..]
problemen met pc thuis, al met sgele naar gekeken komen er niet uit
maar nu eerst eten!
hoezo dat?quote:
Cadeautje gekocht, leuke dag gehad. Dus stiekem toch wel iets gedaanquote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:08 schreef Crazy-M het volgende:
iemand trouwens nog iets aan valentijnsdag gedaan?
Ik heb alleen iemand gedumpt, meer niet
aah okquote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:09 schreef saban het volgende:
[..]
Cadeautje gekocht, leuke dag gehad. Dus stiekem toch wel iets gedaan
dankjequote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:07 schreef saban het volgende:
Kijk je uit met spelfouten op je folder
Verder netjes
Ik eigelijk ook niet, maar sjah, anders is vriendin teleurgesteldquote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:11 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
aah ok
maar goed, ik geef toch al niks om valentijn
net of je op 1 dag in 1 keer meer van ieman d kan houden
Hier op FOK! boeit het niet, echter een folder is wel belangrijkquote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:11 schreef speciwacy het volgende:
[..]
dankjeik let zeker op met spel foutne, maar de kopij is al aangeleverd dus
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:13 schreef saban het volgende:
[..]
Hier op FOK! boeit het niet, echter een folder is wel belangrijkZag namelijk al een aantal spelfouten..
Spelfouten in een folder, hahahaquote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:07 schreef saban het volgende:
Kijk je uit met spelfouten op je folder
Verder netjes
Por que?quote:
haha stom he.. hahah... gelukkig zijn het niet mijn foutenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:17 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Spelfouten in een folder, hahaha
Het zou me niks verbazen als dat wel het geval wasquote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:18 schreef speciwacy het volgende:
[..]
haha stom he.. hahah... gelukkig zijn het niet mijn fouten
Mij ook niet..quote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:20 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Het zou me niks verbazen als dat wel het geval was
Zucht...quote:
Serieus, staat die laatste zin er echt zo?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:22 schreef Crazy-M het volgende:
horren op hanen ....
en indeling is ook beetje vaag btw :s
dingen die rond het huis moeten gebeuren staan onder onderhoud aan kleding
Nogmaals.. ik zet het in elkaar zoals de klant dat wil.. en als hun tekst fout is dat niet onze schuldquote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:34 schreef Sgele het volgende:
Spelfouten in dat bestand....
"Glaswassen"... moet dat geen glazen wassen zijn?
Cabaret!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:34 schreef Sgele het volgende:
Spelfouten in dat bestand....
"Glaswassen"... moet dat geen glazen wassen zijn?
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:24 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Serieus, staat die laatste zin er echt zo?
Keek weer met rechts...quote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:36 schreef speciwacy het volgende:
[..]
Nogmaals.. ik zet het in elkaar zoals de klant dat wil.. en als hun tekst fout is dat niet onze schuld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |