En dat wordt dan door een bepaald post-order bedrijf thuis afgeleverd, Eweka ofzoquote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:47 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah, meestal diverse spellen en films (onbeperkt) voor 7,50 pm
Aaaight, dat zijn berichtenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:47 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja dat wist ik dus ook niet, verzekering afgesloten en die geven dus een Wii wegMaar ik had de verzekering afgesloten, zonder enig idee dat je daar iets bij zou krijgen en krijg net een mail dat het ding volgende maand wordt opgestuurd
Niet fawaka...maar ewekaquote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:47 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah, meestal diverse spellen en films (onbeperkt) voor 7,50 pm
Haha ja inderdaad!quote:
Ja netjes op de pc zelfsquote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:47 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En dat wordt dan door een bepaald post-order bedrijf thuis afgeleverd, Eweka ofzo
En weer iemand om in de lijst toe te voegenquote:
Eet smakelijk.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:49 schreef Bellerophon het volgende:
Ben even lunchen!
Eet smakelijk!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:49 schreef Bellerophon het volgende:
Ben even lunchen!
jaquote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:50 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En weer iemand om in de lijst toe te voegen
Zo herkenbaarquote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:50 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Ja netjes op de pc zelfs
netjes in een pakketje met een strikje erom
reparatie functie erbij, 24 urige support
en nog een voordeel: ALTIJD OP VOORRAADquote:
1,2,3 of 4?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:50 schreef saban het volgende:
[..]
Eet smakelijk.
* saban gaat straks Call of Duty doen
Doe eens een voorbeeld posten. Voor mij is DTP weer 2 jaar geledenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:53 schreef speciwacy het volgende:
[..]
Ik ook wel... ben nu bezig met een folder
1quote:
3 is voor console freaksquote:
Komt er aanquote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:54 schreef saban het volgende:
[..]
Doe eens een voorbeeld posten. Voor mij is DTP weer 2 jaar geleden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |