* Crazy-M geeft tissue ....quote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:41 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hahahaha tranen in mijn ogen van het lachen
jahaaaaaquote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:30 schreef Crazy-M het volgende:
ik hoorde mijn naam voorbij komen ????
ondertussen weer wat telefoontjes afgehandeld, en weer gek geworden van de sirens
Ik kijk er wel naar in de winkel, telt dat ook?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:42 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ehm ... dat is mijn alterego
sorry
Humor noem ik datquote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:42 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
* Crazy-M geeft tissue ....
(sorry)
tilburg!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:31 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
da kunt gij wel zegge, maar als ik ou vertel dat veul meese niet wete wat gij bedoelt dan is een bietje taaol kennis niet mis menneke
Ja ik hou maar niet op met lachenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:41 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hahahaha tranen in mijn ogen van het lachen
Crazy doet datquote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:43 schreef saban het volgende:
Doen jullie aan (What)Pulse?
Ik heb nog zo een 400.000 (of 4M) keys van Pulse Dolphin oid. Waar kan ik 'm naar toe flushen?
ik ook,quote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:43 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik kijk er wel naar in de winkel, telt dat ook?
Cabaret pur sangquote:
mja, ik betrap mezelf erop dat ik het steeds meer ga gebruiken er ook beter in wordtquote:
En die verkopen het in het algemeen met "korting"quote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:44 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik ook,
om vervolgens mijn pc te starten, naar de ftd winkel te rennen en ze daar te kopen
mooiquote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:40 schreef saban het volgende:
[..]
Grafisch Lyceum Rotterdam - tevens mijn werkgever nu
1 dag aanwezig en gelijk wordt iedereen naar mij toegestuurd ......quote:
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:46 schreef Sgele het volgende:
He krijg nou het heen en weer...
Ik krijg volgende maand een Wii geleverd
Ow?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:46 schreef Sgele het volgende:
Ik ben zo bekend daar, dat ik niet eens hoef te betalenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:46 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En die verkopen het in het algemeen met "korting"
Huh wat?!? Meteen internet erop gooien en ons toevoegen!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:46 schreef Sgele het volgende:
jah, meestal diverse spellen en films (onbeperkt) voor 7,50 pmquote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:46 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En die verkopen het in het algemeen met "korting"
Verrek! Dat heb ik nou ookquote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:46 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik ben zo bekend daar, dat ik niet eens hoef te betalen
Ja dat wist ik dus ook niet, verzekering afgesloten en die geven dus een Wii wegquote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:46 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Huh wat?!? Meteen internet erop gooien en ons toevoegen!
En dat wordt dan door een bepaald post-order bedrijf thuis afgeleverd, Eweka ofzoquote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:47 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah, meestal diverse spellen en films (onbeperkt) voor 7,50 pm
Aaaight, dat zijn berichtenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:47 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja dat wist ik dus ook niet, verzekering afgesloten en die geven dus een Wii wegMaar ik had de verzekering afgesloten, zonder enig idee dat je daar iets bij zou krijgen en krijg net een mail dat het ding volgende maand wordt opgestuurd
Niet fawaka...maar ewekaquote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:47 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah, meestal diverse spellen en films (onbeperkt) voor 7,50 pm
Haha ja inderdaad!quote:
Ja netjes op de pc zelfsquote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:47 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En dat wordt dan door een bepaald post-order bedrijf thuis afgeleverd, Eweka ofzo
En weer iemand om in de lijst toe te voegenquote:
Eet smakelijk.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:49 schreef Bellerophon het volgende:
Ben even lunchen!
Eet smakelijk!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:49 schreef Bellerophon het volgende:
Ben even lunchen!
jaquote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:50 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En weer iemand om in de lijst toe te voegen
Zo herkenbaarquote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:50 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Ja netjes op de pc zelfs
netjes in een pakketje met een strikje erom
reparatie functie erbij, 24 urige support
en nog een voordeel: ALTIJD OP VOORRAADquote:
1,2,3 of 4?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:50 schreef saban het volgende:
[..]
Eet smakelijk.
* saban gaat straks Call of Duty doen
Doe eens een voorbeeld posten. Voor mij is DTP weer 2 jaar geledenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:53 schreef speciwacy het volgende:
[..]
Ik ook wel... ben nu bezig met een folder
1quote:
3 is voor console freaksquote:
Komt er aanquote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:54 schreef saban het volgende:
[..]
Doe eens een voorbeeld posten. Voor mij is DTP weer 2 jaar geleden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |