Windows 3.11 Jeweetsch!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:32 schreef saban het volgende:
[..]
* saban heeft al WinXP sinds 2004nog steeds geen format
jeh, als antwoord op oe zinnekequote:
dat kan. maar jij doet ook waarschijnlijk niet hetzelfd als wat ik er ook allemaal mee doe.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:32 schreef saban het volgende:
[..]
* saban heeft al WinXP sinds 2004nog steeds geen format
Mijn water! wat doe jequote:
Hahahaquote:
3.11 is relaxedquote:
dos hehquote:
Je vraagt; "hoezo geen fatsoen?"quote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:33 schreef speciwacy het volgende:
[..]
Dat is wel de suggestie die jij voorbrengt.. pff moeilijke zin
en hoezo geen fatsoen?
Sorry jongenquote:
- Webprogrammerenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:33 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat kan. maar jij doet ook waarschijnlijk niet hetzelfd als wat ik er ook allemaal mee doe.
verder ga ik er niet dieper op in
Het is u vergevenquote:
+ neerladen en rippenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:36 schreef saban het volgende:
[..]
- Webprogrammeren
- Office werk
- Adobe programma's
- Games
Wat doe jij ermee dan?
Mijn dank is grootquote:
De mijne grenst aan hondsdolheidquote:
Daar ben ik het mee eens, ik woon nu bijna 4 jaar in dit land, en ik heb een inburgerings curses gedaan. Maar ik doe echt mijn best.. heb deze opleiding gevolgt (DTP'er) ben blij dat ik het diploma heb nu. Maar inderdaad ik moet mijn Nederlands nog beetje aan schroeven.. maar ik kom er welquote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:35 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Je vraagt; "hoezo geen fatsoen?"
Sorry hoor, maar als jij het verschil tussen schijt - scheit en ligt - licht niet kan zien, dan kan ik daaruit op maken dat je niet echt met goed fatsoen een Neerlandsche zin kan fabriceren
rippen?quote:
Waar heb je DTP gevolgd, als ik dat mag vragen?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:38 schreef speciwacy het volgende:
[..]
Daar ben ik het mee eens, ik woon nu bijna 4 jaar in dit land, en ik heb een inburgerings curses gedaan. Maar ik doe echt mijn best.. heb deze opleiding gevolgt (DTP'er) ben blij dat ik het diploma heb nu. Maar inderdaad ik moet mijn Nederlands nog beetje aan schroeven.. maar ik kom er wel
Schuimbekkend van blijdschapquote:
Enschede, ! jij?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:39 schreef saban het volgende:
[..]
Waar heb je DTP gevolgd, als ik dat mag vragen?
* Crazy-M geeft schroevendraaierquote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:38 schreef speciwacy het volgende:
[..]
Daar ben ik het mee eens, ik woon nu bijna 4 jaar in dit land, en ik heb een inburgerings curses gedaan. Maar ik doe echt mijn best.. heb deze opleiding gevolgt (DTP'er) ben blij dat ik het diploma heb nu. Maar inderdaad ik moet mijn Nederlands nog beetje aan schroeven.. maar ik kom er wel
Maar Crazy, jij koopt toch alles netjes in de winkel?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:39 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
rippen?
tsss. doe is netjes beschrijven
het kopieren van muziek of film van een dvd waarbij de eigenaar geen weet heeft. dit gebruikt men voornamelijk om de kosten te ontlopen en om BREIN werk te bezorgen. Rippen is helaas niet te vergelijken met trippen ....
(flauwe modus uit)
Hahahaha tranen in mijn ogen van het lachenquote:
ehm ... dat is mijn alteregoquote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:40 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Maar Crazy, jij koopt toch alles netjes in de winkel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |