En daar gaat het omquote:
ow dat zal hier wel, maar ik heb vooral thuis de problemenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:18 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Een proxy server
Server die fungeert als buffer tussen een aantal gebruikers en het Internet. In de buffer (cache) worden vaak geraadpleegde pagina's opgeslagen. Een proxy server kan ook fungeren als firewall tussen een lokaal netwerk en het Internet.
nu jah,quote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:18 schreef saban het volgende:
[..]
Jawel, maar Crazy-M beweerd het tegenovergestelde
Hmm vervelend, laat Crazy er anders is naar kijkenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:19 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ow dat zal hier wel, maar ik heb vooral thuis de problemen
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:18 schreef saban het volgende:
[..]
Jawel, maar Crazy-M beweerd het tegenovergestelde
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:19 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nu jah,
kijk als ik voor een spel een nieuwe kaart moet kopen, maar door overclocken kan ik het spel aan....
dan verleng ik de levensduur
da's wel een idee jaquote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:20 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hmm vervelend, laat Crazy er anders is naar kijken
Flikker opquote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:19 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nu jah,
kijk als ik voor een spel een nieuwe kaart moet kopen, maar door overclocken kan ik het spel aan....
dan verleng ik de levensduur
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:15 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Klant met Vista.
Ben net klaar. 58 minuten mee gebeld.
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:20 schreef saban het volgende:
[..]
Flikker opDoor te oc'en creëer je niet ineens nieuwe functies op je kaart
Je krijgt 'm hoogstens wat sneller, meer niet
Kan ze wel hebben hoorquote:
licht1 (het; lichten)quote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:22 schreef speciwacy het volgende:
[..]
Wat sneller? ... heel veel sneller hoor.. kan zo 10/15 fps schelen! (licht wel aan de game natuurlijk)
Lekkerquote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:24 schreef draculettetje het volgende:
heb een negerzoen gekregen
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:25 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
licht1 (het; lichten)
1 het natuurverschijnsel dat de voorwerpen zichtbaar maakt, hetzij afkomstig van de zon of een ander hemellichaam, hetzij van een brandend voorwerp
2 lamp
3 verlichte plaats
4 zeer intelligente man of vrouw
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:25 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
licht1 (het; lichten)
1 het natuurverschijnsel dat de voorwerpen zichtbaar maakt, hetzij afkomstig van de zon of een ander hemellichaam, hetzij van een brandend voorwerp
2 lamp
3 verlichte plaats
4 zeer intelligente man of vrouw
en ? was het voor de neger net zo leuk als voor jou ?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:24 schreef draculettetje het volgende:
heb een negerzoen gekregen
Is goed, zorg jij er dan voor dat je Nederlandse taal heer en meester bent?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:25 schreef speciwacy het volgende:
[..]
wordt jij aub even nederlands leraar
Je moeder!! Die vond die neger pas leukquote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:26 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
en ? was het voor de neger net zo leuk als voor jou ?
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:26 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
en ? was het voor de neger net zo leuk als voor jou ?
We zijn op dreef Sgelequote:
Tsss, ik ben Turks, dan kan het voorkomen dat ik zo nu en dan spelfouten maakquote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:27 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Is goed, zorg jij er dan voor dat je Nederlandse taal heer en meester bent?
WL is wel scherp vandaagquote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:28 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik heb het hem niet gevraagd, maar heeft mij niet zo heel veel opgeleverd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |