Begrijp niet echt waarom je dat zou willen. Geeft EUR 20,00 meer uit en je hebt al hogere prestaties, waarom overclocken (risico lopen)?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:12 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Iets scheelt...
Tjah overklokken kan best, mits je weet wat je doet
PEBKAC of niet?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:11 schreef draculettetje het volgende:
ik heb constant problemen met mn computer
Heb je een proxy op je werk?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:13 schreef draculettetje het volgende:
met mn internet, samen sgele ook al naar gekeken en we snappen er niks van
alles staat goed ingesteld
om je huidige hardware een langere levensduur te gevenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:14 schreef saban het volgende:
[..]
Begrijp niet echt waarom je dat zou willen. Geeft EUR 20,00 meer uit en je hebt al hogere prestaties, waarom overclocken (risico lopen)?
Klopt, maar ik denk wel dat je levensverwachting van je pc er wel van achteruit gaat, hoe goed je het ook goed..quote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:12 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Iets scheelt...
Tjah overklokken kan best, mits je weet wat je doet
Wat ik er mee bedoel, wat is de grote voordeel van DX9 tov DX10? Want het is erg gehyped..quote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:14 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Vista draait natuurlijk ook behoorlijk met een DX 9 kaart
Tweakers doen dat, gewoon het maximale uit je pc halen zonder daarvoor nieuwe producten aan te schaffenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:14 schreef saban het volgende:
[..]
Begrijp niet echt waarom je dat zou willen. Geeft EUR 20,00 meer uit en je hebt al hogere prestaties, waarom overclocken (risico lopen)?
Door te overclocken??quote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:14 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
om je huidige hardware een langere levensduur te geven
en spyware ?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:13 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Met Vista (toen ik het gebruikte) had ik nooit problemen, met XP heb ik nog nooit een BSOD gehad
Klant met Vista.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:03 schreef Sgele het volgende:
shit....
http://nl.wikipedia.org/wiki/DirectX_10quote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:15 schreef saban het volgende:
[..]
Wat ik er mee bedoel, wat is de grote voordeel van DX9 tov DX10? Want het is erg gehyped..
Gezelligquote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:15 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Klant met Vista.
Ben net klaar. 58 minuten mee gebeld.
mijn pc is standaard 10% overclockedquote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:14 schreef saban het volgende:
[..]
Ook nietquote:
zow, was het gezellie ?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:15 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Klant met Vista.
Sorry mevrouwquote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:16 schreef BloodyLotte het volgende:
En ik heb een Macbook dus ik vind het allemaal maar bullshit.
wat was het probleem?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:15 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Klant met Vista.
Jawel, maar Crazy-M beweerd het tegenovergesteldequote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:17 schreef speciwacy het volgende:
[..]
Precies... door overclocken gaat je pc juist eerder kapot..
Een proxy serverquote:
zie, geen os probleem maar een gebruiker probleemquote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:17 schreef BloodyLotte het volgende:
Eerst zo een halfuur klooien, geen internet. Na halfuur "oh, maar hij staat wel in veilige modus.
...:{......
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |