incidenteel. De 'groten' wat minder snel geloof ik, maar de minder groten zie je zeker zomers nog wel eens een terrasje pakken hoor!quote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:12 schreef Gewas het volgende:
Wilde net een slotje aanvragen voor mijn Jan Marijnissen topic (kreeg geen leuke reacties) maar ondertussen was hij al op slot.
Maar BrandX, kan je echt met politici een biertje drinken op het Plein?Heb wel eens Balkenende uit de Tweede Kamer zien lopen naast het plein maar dat ze daar ook bier drinken wist ik niet.
Ik hoef geen 'minder groten'. Maar misschien ga ik wel eens een dagje naar het Plein, beetje kijken welke politici er allemaal langskomen. Ik heb trouwens al een keer gedroomd dat ik met Jan Marijnissen op een demonstratie was.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:27 schreef BrandX het volgende:
[..]
incidenteel. De 'groten' wat minder snel geloof ik, maar de minder groten zie je zeker zomers nog wel eens een terrasje pakken hoor!
Omdat we GC, netzoals andere fora, schoon willen houden van onnodig lang openstaande topics die op een gegeven moment nergens meer heen gaan maar men nutteloze posts blijft posten.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 21:47 schreef gebrokenglas het volgende:
Toch een vraag. Waarom wordt er toch zo veel op slot gegooid eigenlijk? Ik vind dat dat eigenlijk alleen maar moet als de discussie een rastistenhaat ofzo aan het worden is, of dat er aan het rellen geslagen wordt. Mijns inziens mag er best minder met slotjes gerammeld worden, scheelt ook weer het geopen van nieuwe topics.
Ik volg het topic nauw, omdat zeker bij aanvang het topic zeer makkelijk een bashtopic had kunnen worden. Dat is niet gebeurt.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 22:19 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Waarom hebben kinderen van negers van die vreemde namen? Mag wel dicht he? TS is geband en het topic is wel meer dan 'licht racistisch' zoals de OP stelt..
Opgelost in de zin van: dat deel van de avond waarop je wellicht nog wat in een winkel had kunnen krijgen is voorbij, en morgen is het ook in limboland en braboland weer gewoon Nederland en geen carnavalland meer.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 22:23 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Waar zit Vraagje aan de Brabanders op slot? Het probleem is nogsteeds niet opgelost.
Geen KLB mod geworden, en overleg met KLB mods is onderdeel van de sluitingquote:Op woensdag 6 februari 2008 09:34 schreef tonks het volgende:
KLB moderator geworden? of sluit je alleen topics daar die over jouw subforum gaan?
Een onnodig topic, want de plek hiervoor is de FB in betreffende fora waar het onderhavige topic onder valt. Niet KLB zelf dus.quote:Op woensdag 6 februari 2008 10:04 schreef tonks het volgende:
het was geen zinloos topic toch?
Deze vrouwelijke 'lamlul' ziet alleen maar gebagger in plaats van een serieuze discussie. En dat veroorzaakte jij als userlamlul? zelf door zelf een 'fipo' (quote:Op zaterdag 9 februari 2008 09:25 schreef sig000 het volgende:
Ik wil wat over konthaar bij mannen discussieren en komt er ineens een lamlul van een moderator langs die 't op slot pleurt.
Wat heeft konthaar met SEX te maken?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 09:30 schreef BrandX het volgende:
[..]
Deze vrouwelijke 'lamlul' ziet alleen maar gebagger in plaats van een serieuze discussie. En dat veroorzaakte jij als userlamlul? zelf door zelf een 'fipo' () te plaatsen, en je derde post nodigt ook alleen maar uit tot meer. Als je zelf al je topic verkloot, is het niet vreemd dat de rest volgt.
Voor een serieuze discussie: maak een goede OP en zet het in SEX. Overigens is daar al een topicreeks over wel of geen (schaam)haar hebben in private delen. Linkje hebben?
zie mijn ge-edtte postquote:Op zaterdag 9 februari 2008 09:33 schreef sig000 het volgende:
[..]
Wat heeft konthaar met SEX te maken?
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 09:33 schreef sig000 het volgende:
Pleur maar een eind op ik open het volgende keer wel in LIF.
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 00:40 schreef Isdatzo het volgende:
BrandX, doe 's wat aan die baggeraars daarzo![]()
Brood.
ik ben even achter in overleg met de modjes van LIF. Zodra ik wat weet, weet jij het ookquote:Op maandag 3 maart 2008 18:01 schreef AdrieKoster het volgende:
Kan dit topic verplaatst worden naar Lifestyle? Ik had het hier geopend maar aangezien het gaat over kleding/mode denk ik dat het topic beter tot zijn recht komt in Lifestyle. Bedankt!
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 01:02 schreef Jesse_ het volgende:
Beste slotjeszetter, op het topic Maple Story GAME heb je een fantastisch en uitermate terecht slotje gezet.
Alleen komt de letter l niet voor in 't kofschip dan wel 't fokschaap voor.
Dat het een volgende keer beter mag gaan,
Groetjes Jesse
Ik weet niet wat ik nu moet doen. Lachen, huilen, zoenen, schreeuwen, gillen, dansen? Tell mequote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:14 schreef tonks het volgende:
Deel 11 moet dat zijn inderdaad
thanks, ge-editquote:Op donderdag 20 maart 2008 22:00 schreef MASD het volgende:
XKCD - Geniale stripjes!
Hoi, die morningglory pics zijn imo erg offtopic en verneuken het topic nogal dankzij de lange laadtijden.
nee, helaas. Voor uitleg zie je PMquote:Op donderdag 20 maart 2008 16:09 schreef DutchErrorist het volgende:
Vraagje, kan een modje voor mij een bericht editten die ik een hele tijd terug heb geplaatst?
Het gaat om het bericht waarin ik zeg dat een bepaalde manier van msn hacken werkt (dit was vreselijk sarcastisch), maar nu ben ik al een aantal keer lastig gevallen door van die kutmongolen die denken dat ik echt kan hacken... ()... Ik zelf kan dit bericht niet editten dus
![]()
msn hacken makkelijk ?
Alvast bedankt
(had dit per ongeluk al in de DIG feedback gepost)
TT aangepastquote:Op vrijdag 21 maart 2008 11:29 schreef lynda het volgende:
FOK! Stok door NL-spel deel 71 *O* Heerhugowaard*O*
De stok ligt in Heerhugowaard
eh, dankje, geloof ikquote:Op zondag 23 maart 2008 11:13 schreef Paaskonijn het volgende:
Goed gemod gister in het slagharen topic
Ja de meeste mods zouden uhm na 20 posts al dicht hebben gedaan en 75% vd posts hebben gewijzigd..maar gelukkig is niet iedereen zo zeurderigquote:
soms moet je even extra refreshen nadat je een topic hebt aangemaakt. Raar, i know, maar een bekende bug.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 09:13 schreef Schunckelstar het volgende:
hoe komt het dat mijn topic niet tussen de topic-index komt te staan![]()
ik kan hen iig niet zien,alleen in myAT
edit: laat maar,nu staat ie er wel tussen...vreemd![]()
Nee hoor, die bestaat nog, staat gewoon in de GC AT lijst [Centraal-Postings] Stand & Dagcijfers #156quote:Op zondag 30 maart 2008 03:00 schreef MASD het volgende:
vraagje. Waar is de laatste versie van onderstaand topic te vinden? of is het opgeheven?
[Centraal-Postings] Stand & Jaar, Maand- en Dagcijfers.
Ik zocht eigenlijk de versie met de jaaraantallenquote:Op zondag 30 maart 2008 08:33 schreef BrandX het volgende:
[..]
Nee hoor, die bestaat nog, staat gewoon in de GC AT lijst [Centraal-Postings] Stand & Dagcijfers #156
strikvraag... Ik kan ook niets meer vinden. Lijkt me eerder dat het door jou genoemde topic ge-evolueerd is in het topic wat ik noemde. Ook als ik zo naar de telling kijk. Anders moet je Arcee eens PM'en?quote:Op zondag 30 maart 2008 10:29 schreef MASD het volgende:
[..]
Ik zocht eigenlijk de versie met de jaaraantallenmet de top 2000 users.
Zoals dit topic.
nope, het gaat niet over integratie, maar over een column, ge-ent op de film van wilders. Dus GC is daar een prima forum voor itt [INT]quote:Op maandag 31 maart 2008 14:41 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Haatsaai
Deze kan wel terug naar INT toch?
quote:Op maandag 31 maart 2008 15:28 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Het gaat imho over de generaliserende blik op intergratie van wilders & co.
Dus wel INT. En dat vond TS blijkbaar ook
quote:Op woensdag 2 april 2008 21:07 schreef MASD het volgende:
Ik (Paramnesia) zou FOK! kunnen namaken #3
Jullie weten wat je te doen staat.
<- verklaarbare reden ;Dquote:Er is al 1068 dagen niet in dit topic gepost
nee, helaas. Voor uitleg zie je PMquote:Op vrijdag 4 april 2008 21:42 schreef coz het volgende:
het is een beeeeetje laat..![]()
maar , omdat ik het om verklaarbare reden niet zelf kan aanpassen, verzoek ik iemand om mijn email adres uit deze post te halen
[..]
<- verklaarbare reden ;D
kunnen ze niet doen en als ze dat wel doen mogen ze ook mijn post aanpassen van een tijdje terugquote:Op vrijdag 4 april 2008 21:42 schreef coz het volgende:
het is een beeeeetje laat..![]()
maar , omdat ik het om verklaarbare reden niet zelf kan aanpassen, verzoek ik iemand om mijn email adres uit deze post te halen
[..]
<- verklaarbare reden ;D
ga je ook allebei de topics bijhouden dan? Dat is dan wel zo handig. Met andere woorden, wat mij betreft mag het, doch het is niet de bedoeling dat dan het topic in MEN op slot gaat of stil valt, dat is dan de omgekeerde wereldquote:Op zaterdag 5 april 2008 14:23 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik heb dit topic geopend in MEN MSN sudoku Fok toernooi maarrrr, mag er niet stiekem ook een topic in GC zodat meer mensen het zien? MEN is niet zo bar druk.
Ik wilde inderdaad zo wat mensen naar MEN trekkenquote:Op zaterdag 5 april 200814:44 schreef BrandX het volgende:
[..]
ga je ook allebei de topics bijhouden dan? Dat is dan wel zo handig. Met andere woorden, wat mij betreft mag het, doch het is niet de bedoeling dat dan het topic in MEN op slot gaat of stil valt, dat is dan de omgekeerde wereld [afbeelding] .
In GC lopen veel users rond, lok ze maar naar MEN toe, is voor MEN ook leuk! [afbeelding] Verwijs in je OP van het GC topic ook naar het topic in MEN, en blijf in beiden posten, dan is het goed [afbeelding]
Mooi!quote:Op zaterdag 5 april 2008 16:06 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik wilde inderdaad zo wat mensen naar MEN trekkenEn beide topics blijven updaten is ook geen probleem.
ThanksGa er even mee bezig
Je OP was uitsluitend een mededeling c.q. aankondiging. Verder niets. Hoe kunnen we daar nou een beetje volwaardig topic in zien.quote:Op zondag 6 april 2008 19:18 schreef zoalshetis het volgende:
ik ga boogschieten.
wat flauw. het is echt waar en zal best wel vertellen hoe het was en horen van mensen, die het al doen, hoe het is. schop het dan naar spt.
quote:Op zondag 6 april 2008 20:43 schreef zoalshetis het volgende:
nou laat dan maar.
lees je post eens terug en besef ook tegelijkertijd hoeveel regels je stelt om een topic te mogen/kunnen laten staan op fok!.
ik wilde gewoon een amusant topic in gc openen over boogschieten; mensen die er wat van af weten, mensen die het niet zien zitten, mensen die er een kat mee hebben geschoten, mensen die indianen kennen, mensen die van amor houden, mensen die weten hoelang je bezig bent om een echte goede boogschieter te worden, etc.
gewoon een beetje prikkelen door een korte op te maken zodat iedereen er op kan reageren.... de mening van onbevooroordeelde mensen... that's all.
we zullen zien, de maagdelijkheid is er wel een beetje vanaf nu he?quote:Op zondag 6 april 2008 20:51 schreef BrandX het volgende:
[..]Als je hem zo stelt, was me niet duidelijk dat je een gezellig boogschietkletstopic wilde. Het was me wat nietszeggend. Ik zal hem heropenen en we kijken wel waar het heen gaat. Wordt het niets kan 'ie altijd weer op slot.
quote:Op zondag 6 april 2008 20:53 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
we zullen zien, de maagdelijkheid is er wel een beetje vanaf nu he?
nee, helaas. Voor uitleg zie je PMquote:Op dinsdag 8 april 2008 10:13 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Mevrouw brand, help mij uit de ~ ~![]()
Een oud topic: Bomaanslagen liverpool?
ik heb hier per ongeluk niet het email adres volledig uitgehaal. En nu issie geindexeerd![]()
Zou iemand ret#rded_net kunnen editten naar wat anders?voor mijn part weg of de @ een A maken ofzo.
Waarvoor dank
Nee, geen bot, maar ik heb wel in de afgelopen paar weken exact hetzelfde antwoord aan een paar andere GC users gestuurd ja, die hadden exact dezelfde vraag.quote:Op dinsdag 8 april 2008 13:28 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Oeh een bot?die reactie heb ik eerder gezien
Wbt de PM, bullshit, find and replace net niet effectief genoeg, en er staat een volledig mail adres (niet mijn mail adres) in![]()
Dat je geen hele berichten wijzigt/edit kan ik inkomen. Nu beland dit mail adres op spamlijsten..
een slotje lijkt mij eerder op zijn plaats. Het is gewoon bagger.quote:Op zaterdag 12 april 2008 16:41 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Adoreer hier koekjes en andere aanverwante dingen!
-> GC?
Donequote:Op zondag 13 april 2008 01:11 schreef Jordy-B het volgende:
Zou iemand even het linkje naar dit topic: Dingen waar je je echt extreem aan ergert [2] (nr 1144964) in deze post willen plakken:
Dingen waar je je echt extreem aan ergert
nou nee hoor, staat prima in ONZ zolang de mods daar het topic open willen laten althansquote:Op zaterdag 12 april 2008 16:41 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Adoreer hier koekjes en andere aanverwante dingen!
-> GC?
het topic zit in m'n MyAt, dus ik zag je post staan. Dat ik 'm toevallig zag net nadat jij 'm gepost had was, nou ja, toeval.quote:
Er zijn er een paar. Wat ik zo snel ff terug kan vinden zijn:quote:Op dinsdag 15 april 2008 12:05 schreef kleineschwester het volgende:
Is er ergens een recent smilie topic te vinden ?
Via de zoekfunctie kom ik niet verder dan 2002![]()
thx !
Helaasch.. Posten in topics valt onder bezint eer ge begint. Conform de FOK! policy:quote:Op woensdag 16 april 2008 22:10 schreef MASD het volgende:
Hoi, mag mijn post in dat haartopic dat naar OUD is gegooit weg? anders blijf ik nog maanden zoetsappige posts in MyAT houden.
Dat zou een gebed zonder einde worden namelijk. Het zakt vanzelf weg c.q. sluit vanzelf een keer.quote:
Wat we ook niet doen is op verzoek posts verwijderen, usernames verwijderen of wijzigen (om welke reden dan ook !), topics sluiten of users bannen.
Ja hoor, is goed.quote:Op zaterdag 19 april 2008 00:40 schreef Arcee het volgende:
Wat beweegt de meelezer?
Mag deze weer open? Er is vraag naar.
Dus?quote:
Hij staat, als ik kijk, gewoon open? Kan je er niet in posten dan?quote:
hmmm, ik voel een nieuw record aankomenquote:Op zaterdag 19 april 2008 09:04 schreef tonks het volgende:
» Er is al 2075 dagen niet in dit topic gepost!
ja dat was dus het punt, bij mij stond de status gewoon op openquote:Op zaterdag 19 april 2008 09:06 schreef Arcee het volgende:
Bedankt.
Twéé modjes op zaterdagochtend to the rescue.
quote:Op zaterdag 19 april 2008 09:09 schreef Arcee het volgende:
Ja, dat is altijd zo als een mod zo'n topic weer opent. Dan moet-ie er eerst in posten.
quote:Op zondag 20 april 2008 21:42 schreef MissyMirjaM het volgende:
Koninginnendag te Amsterdam
mag die irritante spelfout uit de TT gehaald worden?
quote:Op zondag 20 april 2008 21:52 schreef MissyMirjaM het volgende:
eindelijk!
sorry hoor maar ik vond het zó irritant
ik ben wat dat betreft soms wel een gek wijf, ik weet het
Altijd al willen zeggen...quote:Op zondag 20 april 2008 22:00 schreef MASD het volgende:
Nu weer FB dames....
quote:Op zondag 20 april 2008 22:00 schreef MASD het volgende:
Nu weer FB dames....
Ja zoiets. Met die ranglijst van hoevaak je op een dag hebt gepost..quote:
ah, dat is er niet meer. Dat werd verzorgd door JeRa en die heeft een permban.quote:Op zaterdag 26 april 2008 18:28 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ja zoiets. Met die ranglijst van hoevaak je op een dag hebt gepost..
die heeft helemaal geen permban!quote:Op zaterdag 26 april 2008 18:37 schreef BrandX het volgende:
[..]
ah, dat is er niet meer. Dat werd verzorgd door JeRa en die heeft een permban.
nou ja, dat is min of meer hetzelfde. Soort van: permban indien enz.quote:Op zaterdag 26 april 2008 18:41 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
die heeft helemaal geen permban!![]()
die heeft een ban tot ie toegeeft dat ie dom bezig was.
tja......quote:en daarnaast, er zijn 100-den jeras's alleen moeten die zich nog even aanmelden. en dat gebeurt wel als fok! besluit dat nws gegeijzeld wordt door elementen die er niet toe doen en ondemocratisch bezig zijn.
dan komt het vast ook weer goed met de reclamebestedingen.
Hoelang al? Toch nog niet zolang lijkt me?quote:Op zaterdag 26 april 2008 18:37 schreef BrandX het volgende:
[..]
ah, dat is er niet meer. Dat werd verzorgd door JeRa en die heeft een permban.
sinds vorige week vrijdag zo'n beetje.quote:Op zaterdag 26 april 2008 21:30 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Hoelang al? Toch nog niet zolang lijkt me?
Stom, waarom eigenlijk? En hoe moetk mijn postcount gedoe dan bijhouden enzo?quote:Op zaterdag 26 april 2008 21:35 schreef BrandX het volgende:
[..]
sinds vorige week vrijdag zo'n beetje.
iets meer dan een week dus.
yeah right, alsof het hele PM-verhaal van vorige week langs je heen is gegaanquote:Op zaterdag 26 april 2008 21:36 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Stom, waarom eigenlijk? En hoe moetk mijn postcount gedoe dan bijhouden enzo?
Oh daarom dus. Maaruhm dat is stom en heb je geen ranglijsten. Kunnen jullie niet iemand anders vinden die dat doet?quote:Op zaterdag 26 april 2008 21:44 schreef BrandX het volgende:
[..]
yeah right, alsof het hele PM-verhaal van vorige week langs je heen is gegaan
anyways, je kan je postcount bijhouden door wanneer je de eerste keer inlogt op een dag ff te kijken waar de teller staat en als je afsluit nog ff een keertje te kijken
Arcee kan het ook en weet hiervan. Tis aan Arcee, niet aan mij.quote:Op zaterdag 26 april 2008 21:51 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Oh daarom dus. Maaruhm dat is stom en heb je geen ranglijsten. Kunnen jullie niet iemand anders vinden die dat doet?
Spoor hem/haar eens aan danquote:Op zaterdag 26 april 2008 22:11 schreef BrandX het volgende:
[..]
Arcee kan het ook en weet hiervan. Tis aan Arcee, niet aan mij.
ohwja, done en zo, gister al, maar dat had je al gezienquote:Op maandag 28 april 2008 19:54 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik zag ze vliegen Mag ik wel een schopje DEF? Was even vergeten dat dat bestaat
Er was toch iemand bezig? Die was ook met breuls in overleg..quote:Op zaterdag 26 april 2008 22:11 schreef BrandX het volgende:
[..]
Arcee kan het ook en weet hiervan. Tis aan Arcee, niet aan mij.
Ja klopt idd! JortK is een tooltje aan het schrijven. Hij vertelde eergisteren ofzo dat hij in overleg is met Bruels iddquote:Op dinsdag 29 april 2008 10:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er was toch iemand bezig? Die was ook met breuls in overleg..
Nee hoor, dat heeft niets te maken met hoe er wel of niet gemodereerd wordt op NWS, POL of welk ander forum dan ook.quote:Op zondag 4 mei 2008 03:30 schreef Elfletterig het volgende:
Wanneer is iets NIEUWS en wanneer hoort het op GC?
In POL stond ook al een topic over dit onderwerp:
Marokkaans geweld tegen de homo's.
Ook daar heb ik me afgevraagd waarom het niet gewoon in NWS staat, waar het thuishoort?
Of wijken topicstarters tegenwoordig al bewust uit naar andere subfora vanwege het moderatiebeleid op NWS?
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 06:30 schreef skiczukie het volgende:
Iets gekocht op eBay met PayPal. Wtf?
Doe maar een slotje, dit topic staat niet in ONZ ofzo, en daarbij, ik heb mijn antwoord.
Tis heel lief van hem, maar dat is meer voor mensen die iets voor heel FOK! doenquote:Op donderdag 22 mei 2008 02:19 schreef Jakhals het volgende:
Hoeveel mails heb je al met GMail verzonden?
Kan niet iemand ZarGon nomineren voor het schouderklopjetopic?
Sorry, te leuk bashtopicquote:Op donderdag 22 mei 2008 14:01 schreef HostiMeister het volgende:
Euhm, kan Ik eis... een Bàn !!! dicht, die gaat nergens over, plus dat ie steeds in mijn AT omhoog komt...
Ik weet het, stom, had ik maar niet moeten reageren, maar dan nog
mee eensquote:Op donderdag 22 mei 2008 14:01 schreef HostiMeister het volgende:
Euhm, kan Ik eis... een Bàn !!! dicht, die gaat nergens over, plus dat ie steeds in mijn AT omhoog komt...
Ik weet het, stom, had ik maar niet moeten reageren, maar dan nog
Jammer.quote:Op zondag 15 juni 2008 20:19 schreef Klonk het volgende:
nee, zowel jullie als de ts zitten te etteren, klaar over uit, discussie gesloten
Zal wel, maar dan nog is het een stomme linkdump zonder enige poging er nog iets van te maken. En dat kan prima in het linkdump topic in ONZ.quote:Op maandag 23 juni 2008 12:06 schreef Beelzebufo het volgende:
Er zit een slot op Alternatieve RickRoll met dank aan HeatWave (die het zelf al aangeeft: kutmod)
Alleen op basis van de titel gesloten, inhoudelijk niet naar gekeken. Beetje trieste actie dus.
Mijn vraag;quote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:02 schreef Klonk het volgende:
ja, is gesloten en om je vraag gelijk te beantwoorden, ook ONZ wil niet alles hebben...
neuh, we voelen meestal wel aan wat in ONZ wel of geen kans zou hebben, we besparen ze de moeite op die manier (die hebben het al druk genoegquote:Op woensdag 9 juli 2008 08:35 schreef saban het volgende:
[..]
Mijn vraag;
- Is gesloten, waarom?
- Is het niet aan de ONZ mods over om een topic als nog te sluiten nadat je 'm hebt geschopt naar ONZ?
en?quote:Op woensdag 16 juli 2008 15:33 schreef HeatWave het volgende:
Idd ja, zijn eerste post op FOK!< niet zo opvallend hoor.
Slotje even overleg met de FA's.
Ziet eruit als een dood verwensing,quote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:55 schreef Bellerophon het volgende:
[ afbeelding ]Waar DonGuido dood mag
JE MAG MENSEN NIET BELEDIGEN!!!!!quote:Op maandag 18 augustus 2008 19:38 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Ze moeten jou laten nakijken.
ja! wij de schrijvers zijn als de klanten op fok en die hebben altijd rechten!!!quote:Op maandag 18 augustus 2008 19:39 schreef HeatWave het volgende:
Je kan wel zoveel willen
ik ben altijd netjes en beleefd geweest altijd vriendelijk en respect voor mensen en nog geeneens is een waarschuwing gehad! me verleden is niks mis mee!quote:, met jouw postverleden,
ik ben altijd netjes sommige gooien met kanker of hoeren dat doe ik nooit want dat vind ik niet kunnen juist!quote:taalgebruik etc
jij ben elitair, net als van me column!!! je hebt je oordeel over me alleen omdat je me niet mag! dat is niet eerlijk alle mensen zijn gelijk!!!quote:heb je niets te willen zeg.
zolang ik niet ben gebant mag ik overal posten en dan hoor je t te laten staan anders ben je onbeleefd!!!quote:Je bent gewoon een baggerkloon, en daar hebben we geen plek voor in GC, en ben je het (god mag hopen van wel) dan nog.
Nu je het zegt ja, nooit gezien dat andere topic...quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:26 schreef Piles het volgende:
Hulpdiensten*LOL*
P2000 topic #11
Beetje dubbel?![]()
Tenzij het bovenste topic alleen maar baggeraars bevat, dan mogen ze lekker daar blijven wat mij betreft
Hij heeft altijd in GC gestaan, maar tegenwoordig moet ie in NWSquote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nu je het zegt ja, nooit gezien dat andere topic...
I'll be damnedquote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:33 schreef Piles het volgende:
[..]
Hij heeft altijd in GC gestaan, maar tegenwoordig moet ie in NWS
Als dit al te erg is kan ik je echt oprecht adviseren je FOK! account te vernietigen... Ik ben echt gen baggerfan, maar dit is echt een redelijk normaal lopend topic op FOK!...quote:Op donderdag 28 augustus 2008 19:42 schreef Sweden_Sverige het volgende:
Waarom naar Amsterdam verhuizen
Kan een mod alle onnuttige reply's verwijderen? Anders wordt het met de toon die aangezet is, zo nooit een serieus topic, met alleen maar gebash.
Beetje laat, maar gedaanquote:Op dinsdag 2 september 2008 22:05 schreef diertjuh het volgende:
Zou een modje even de topic titel van 211 naar 311 kunnen veranderen?
Geen reet te doen op je werk # 311
En in het kader van beter laat dan nooit: ook donequote:Op vrijdag 12 september 2008 22:57 schreef LeNeHe het volgende:
Dit topic kan weg, ik zie dat er al een nieuwe is aangemaakt. Thanks!
okidokiquote:Op vrijdag 19 september 2008 14:38 schreef HeatWave het volgende:
De laatste was iig niet sticky nee. Is al een beetje druk daar
.
Ja, ik zit al weken op de gelegenheid te azen. En nu was het eindelijk zover!quote:Op maandag 22 september 2008 18:58 schreef zoalshetis het volgende:
Wat vind jij fijn om te doen?
huh? na al mijn heerlijke reacties in dat topic... wat een slechte beslissing... jammer. je zat echt op de uitkijk he?
Ik ga even voor je kijken wat er wel of niet aan de hand isquote:Op maandag 29 september 2008 17:08 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Fok! zoekt de Grootste KutUser! #2 - Met tussenstanden
Kunnen die ruziemakers even weggehaald worden?
Thanks, vond het zonde van het topic. Het idee van een verkiezing vond ik leuk bedacht.quote:Op maandag 29 september 2008 19:25 schreef BrandX het volgende:
En ik heb besloten dat je gelijk hebt, ben aan het ruimen
Donequote:Op zaterdag 4 oktober 2008 11:09 schreef tong80 het volgende:
Kan een mod dit in de OP zetten ?
Is wel relevant lijkt me. Mij lukt het niet.
Alvast bedankt.
Jongen kondigt zijn euthanasie aan bij Giel Beelen.
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 20:31 schreef Yi-Long het volgende:
Ik snap niet waarom deze thread meteen op slot wordt gegooid:
Wat is een beetje een lekkere, goede bureaustoel...!?
Er komt 1 idioot langs met spam, wat hoogstwaarschijnlijk terecht werd weggehaalt, en meteen moet de hele thread maar op slot? Lichtelijk overdreven en onnodige reactie.
Wou juist binnen een paar weken een bureaustoel aanschaffen.
Thanks. Ik vond het ook al vreemd dat ie opeens dicht was. Ik was er de hele dag niets, dus dan merk je ook niets van een spammert die het hele forum verneukt natuurlijk.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 20:48 schreef BrandX het volgende:
[..]
Heb je die nou nog niet gekocht dan?
Zonder dollen, hij mag van mij wel weer open hoor.de reden waarom ik hem op slot gooide was omdat onze spammer het hele forum aan het afgaan was om zijn idioterie kwijt te kunnen. En dat deed hij daarbij door oude topics onnodig te kicken.
Om de spammer voedingsbodem te ontnemen (hij ging alleen dat soort topics af) en ter voorkoming van onnodig 'zogenaamde' leuke posts van sommige users die daar als vliegen op een hoop stront op af vliegen, heb ik deze en nog een aantal gesloten vanmiddag. Dus voorzover overdreven en onnodig: op dat moment was het nodig
Maar ik gooi hem weer voor je open. Want met het topic zelf is absoluut niets mis natuurlijk![]()
Succes met je aankoop.
merge aangevraagdquote:Op maandag 6 oktober 2008 00:14 schreef Downer het volgende:
En toen waren er twee, dus hier maar even melden![]()
Icons klaar terwijl u wacht! #??
[Centraal] Icons en headers klaar terwijl u wacht! #68
Heatwave?quote:Op woensdag 16 juli 2008 15:33 schreef HeatWave het volgende:
Idd ja, zijn eerste post op FOK!< niet zo opvallend hoor.
Slotje even overleg met de FA's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |