quote:[00:10] ret--A--rded.net: daisy1980: am bk
daisy1980: bombs have gone off in liverpool in town
edo4fun: what happendN
edo4fun: no shit
edo4fun: heavy bombs?
daisy1980: me sister and her bf wen to the hopsital to see his dad cos he is sick and on there way home a white van drove past and police following them the police stopped them and told them to get out and they set a bom off bodies blown up and everything but me sister
[00:10] ret--A--rded.net: and her bf are fine but really upset
daisy1980: in town they have took the buses off
daisy1980: and blocked the bins up
daisy1980: cos we got warnings that where getting bomeeb
quote:edo4fun: your not kidding are you ? ( hope you are)
daisy1980: noooooooooooooo
daisy1980: me sister is in tears
daisy1980: and shock
edo4fun: sorry
daisy1980: me mum phoned me
edo4fun: when did it exactly happen ?
edo4fun: minutes ago ?
edo4fun: an hour ?
daisy1980: just before
daisy1980: me siter phoned me mum and me mum phoned me
Idd, dat is ook ons idee..quote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:15 schreef Sapstengel het volgende:
Wtf. Is nog niks over te vinden, maar als het echt net is gebeurd is het wel logisch..
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:18 schreef __Saviour__ het volgende:
Captain: What happen? Mechanic: Somebody set up us the bomb
What you say !!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:18 schreef __Saviour__ het volgende:
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:21 schreef Frasier het volgende:
Meestal bereikt een bericht wat er toe doet de grote nieuws-zenders wel binnen een half uur 10 minuten.
Tegenwoordig wel idd. Tijdens 9/11 duurde het bijna een uur!quote:
Ik heb anders nog live dat 2de vliegtuigje gezien.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:23 schreef existenz het volgende:
[..]
Tegenwoordig wel idd. 9/11 duurde het bijna een uur.
I lol'd IRLquote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:18 schreef __Saviour__ het volgende:
Geen idee, maar ik had de tv's al lang en breed aanstaan op CNN (NOS en zo hadden nog nix in de gaten) en CNN begon net met uitzendenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:24 schreef pekel het volgende:
[..]
Ik heb anders nog live dat 2de vliegtuigje gezien.. Was ook binnen 10 min dat alle grote tv-zenders het nieuws meldden.
Ik vond er net wat over..quote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:25 schreef existenz het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik had de tv's al lang en breed aanstaan op CNN (NOS en zo hadden nog nix in de gaten) en CNN begon net met uitzenden.
quote:De internationale nieuwszenders zijn er al snel bij: breaking news. Ook de eerste ooggetuigen hangen al snel aan de lijn. De ingelaste uitzendingen zijn nog maar goed en wel op gang gekomen als een tweede vliegtuig zich in de zuidelijke toren boort. De gigantische explosie is live te zien over de hele wereld.
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:29 schreef Droopie het volgende:
Ik ga in ieder geval gerust slapen *kuch*
Boerendochter baas van Nederland
AMSTERDAM - Landbouwminister Gerda Verburg is even de baas in Nederland. Zij vertegenwoordigt Balkenende, Bos en Rouvout die op vakantie zijn. behalve plaatsvervangend premier is ze ook even minister van buitenlandse zaken omdat Maxime Verhagen vrij heeft.
Ik had het dan ook van een NY'er waarmee ik in een chatbox zatquote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:29 schreef Vitalogy het volgende:
De tv zenders zijn sneller dan zo'n zogenaamd bericht gehoord van een kennis zijn weg weet te vinden naar fok!
In de herhalingquote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:24 schreef pekel het volgende:
[..]
Ik heb anders nog live dat 2de vliegtuigje gezien.. Was ook binnen 10 min dat alle grote tv-zenders het nieuws meldden.
Slotteke dan maar?
Oja, laat de vriendin van TS er nog eentje drinken in de "PUB".
Ik heb CNN op de kabel.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:31 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
In de herhalingrond vier uur begonnen in nederland de uitzendingen op 11 sept, terwijl ze even na negen lokale tijd (drie uur hier) gepleegd waren.
quote:[00:34] ret--A--rded.net: vicki_pollard: yes bomb in liverpool
[00:34] [ Jeroen | Kreta was (Y)]: iemand anders?
[00:34] ret--A--rded.net:
[00:35] [ Jeroen | Kreta was (Y)]: witregel?
[00:35] ret--A--rded.net: vicki_pollard: yeh sure hang on
edo4fun: wich channel
vicki_pollard: its on radion god knows which
[00:35] ret--A--rded.net: net op de radio
Ja dat 2e vliegtuig live was echt brutaal om te zien.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:33 schreef pekel het volgende:
[..]
Ik heb CNN op de kabel..
Ondanks dat, ik denk dat je "vriendin" liegt.
Vriend van franse komaf en een vriendin van hem die in liverpool woont. Daar spreken ze idd beroerd engelsquote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:32 schreef heiden6 het volgende:
Kan dat wijf geen fatsoenlijk Engels? Wat een pauper.
Ik heb net iets gevonden op een forum, en het komt overeen. Diegene heeft het ook over een terreuraanslag. 't Is niet zo erg allemaal, ongelukje.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:38 schreef ShowYourSound.nl het volgende:
http://www.bbc.co.uk/liverpool/
A561 Merseyside - Park Road closed both ways between the Dingle Lane junction and the A562 Upper Parliament Street junction in Liverpool, because of a police incident.
Staat alleen geen tijd oid bij!
Op 11 september zat iedereen ook binnen hoorquote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:41 schreef MouzurX het volgende:
Lijkt me sterk dat het een terroristische aanval is want het was daar dan kwart over 11 ofzo en dan zijn er niet veel mensen op straat...
Ja, maar dat was overdag, toen mensen aan het werk waren daarquote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:42 schreef Dutch_Nelson het volgende:
[..]
Op 11 september zat iedereen ook binnen hoor![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |