en?quote:Op woensdag 16 juli 2008 15:33 schreef HeatWave het volgende:
Idd ja, zijn eerste post op FOK!< niet zo opvallend hoor.
Slotje even overleg met de FA's.
Ziet eruit als een dood verwensing,quote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:55 schreef Bellerophon het volgende:
[ afbeelding ]Waar DonGuido dood mag
JE MAG MENSEN NIET BELEDIGEN!!!!!quote:Op maandag 18 augustus 2008 19:38 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Ze moeten jou laten nakijken.
ja! wij de schrijvers zijn als de klanten op fok en die hebben altijd rechten!!!quote:Op maandag 18 augustus 2008 19:39 schreef HeatWave het volgende:
Je kan wel zoveel willen
ik ben altijd netjes en beleefd geweest altijd vriendelijk en respect voor mensen en nog geeneens is een waarschuwing gehad! me verleden is niks mis mee!quote:, met jouw postverleden,
ik ben altijd netjes sommige gooien met kanker of hoeren dat doe ik nooit want dat vind ik niet kunnen juist!quote:taalgebruik etc
jij ben elitair, net als van me column!!! je hebt je oordeel over me alleen omdat je me niet mag! dat is niet eerlijk alle mensen zijn gelijk!!!quote:heb je niets te willen zeg.
zolang ik niet ben gebant mag ik overal posten en dan hoor je t te laten staan anders ben je onbeleefd!!!quote:Je bent gewoon een baggerkloon, en daar hebben we geen plek voor in GC, en ben je het (god mag hopen van wel) dan nog.
Nu je het zegt ja, nooit gezien dat andere topic...quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:26 schreef Piles het volgende:
Hulpdiensten*LOL*
P2000 topic #11
Beetje dubbel?![]()
Tenzij het bovenste topic alleen maar baggeraars bevat, dan mogen ze lekker daar blijven wat mij betreft
Hij heeft altijd in GC gestaan, maar tegenwoordig moet ie in NWSquote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nu je het zegt ja, nooit gezien dat andere topic...
I'll be damnedquote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:33 schreef Piles het volgende:
[..]
Hij heeft altijd in GC gestaan, maar tegenwoordig moet ie in NWS
Als dit al te erg is kan ik je echt oprecht adviseren je FOK! account te vernietigen... Ik ben echt gen baggerfan, maar dit is echt een redelijk normaal lopend topic op FOK!...quote:Op donderdag 28 augustus 2008 19:42 schreef Sweden_Sverige het volgende:
Waarom naar Amsterdam verhuizen
Kan een mod alle onnuttige reply's verwijderen? Anders wordt het met de toon die aangezet is, zo nooit een serieus topic, met alleen maar gebash.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |