is 149 euro niet veel geld?quote:
Bedoelde in relatie tot de telefoonquote:
Volgens mij is dat dan gewoon dezelfdequote:Op zaterdag 12 juli 2008 11:55 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Maar wat is het verschil tussen de k850i en zonder de i?
Ze verdienen gewoon simpelweg niks met prepaid. Die marges die daarop zitten zijn gewoon veel te klein. En als je kijkt naar simlocks, die kunnen gewoon ook op abbonement toestellen zitten. En die zijn gewoon wat goedkoper. Ze willen zeker weten dat er via hun netwerk gebeld word.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 21:31 schreef Yannick50 het volgende:![]()
[..]
A. Als ze niks verdienen met prepaid waarom is dit dan beduidend goedkoper dan simlock vrij?
B. Wat voor poenen krijgen ze dan nog meer binnen, kan me er niks bij voorstellen.
Geheugenkaart zit er bij SE toch standaard bij?quote:Op zaterdag 12 juli 2008 12:00 schreef Yannick50 het volgende:
Volgens mij gewoon hetzelfde, mr 150 voor deze telefoon is best goede aanbieding... Komt echter ws ng wel wat geld bij: geheugenkaartje beschermhoesje
waarom niet de n95 voor deze prijs, ja ik droom nog even lekker door... maar daar zit wifi in en dat is super makkelijk...quote:Op zaterdag 12 juli 2008 14:31 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Geheugenkaart zit er bij SE toch standaard bij?
Er zit een geheugenkaartje van 512 Mb bij.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 14:31 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Geheugenkaart zit er bij SE toch standaard bij?
Als je vodafone hebt moet het gewoon werken jah.quote:Op zondag 13 juli 2008 15:42 schreef Sehnsucht het volgende:
Ik heb nu al een prepaid telefoon bij vodafone, maar deze raakt een beetje uit de tijd en vertoond kuren...als ik deze zou kopen, werkt dat dan gewoon gelijk met mijn huidige SIM kaart?
Omdat dat maar een lelijke telefoon is. N78 FTW!quote:Op zaterdag 12 juli 2008 15:26 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
waarom niet de n95 voor deze prijs, ja ik droom nog even lekker door... maar daar zit wifi in en dat is super makkelijk...
wie heeft hem al gehaald?
Dan hou je de K800i toch. Alleen kopen voor de 'heb' is een beetje onzinnig lijkt me.quote:Op maandag 14 juli 2008 16:30 schreef Plots het volgende:
Ik kan dit toestel nog krijge, 1 van de laatste. Maar weet niet zeker of ik hem wel wil.
Ben blij met mn huidige, K800i.. heb hem net nieuw.
eens +afzetterquote:Op maandag 14 juli 2008 18:34 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Dan hou je de K800i toch. Alleen kopen voor de 'heb' is een beetje onzinnig lijkt me.
nog een kleine tip: bij sommige sony ericsson telefoons kan je de simlock eraf halen door de accu eruit te halen als de telefoon aanstaatquote:Op zaterdag 12 juli 2008 11:08 schreef Sharpdressedman het volgende:
ik heb een vodafone abonnement, werkt het dan ook gewoon?
(na hoeveel tijd gaat die simlock eraf? en ja ben noob)
Tja woon wel redelijk dichtbij Amsterdam maar niet dichtbij genoeg om er even heen te gaan en vervolgens met lege handen terugkomen:Squote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:05 schreef julian6 het volgende:
Ja, amsterdam noord bij de vodafone store
ik ga morgen nog een keer bellen om te vragen of ie al heeft
ze raken snel uitverkochtquote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:14 schreef Yannick50 het volgende:
Vind het trouwens wel raar dat ze in A'dam wel nog komen, maar bij de vodafone store hier niet, mrja heb nog amstelveen en Haarlem als reserves
Een telefoon kopen omdat er een 5 mp camera opzitquote:Op dinsdag 8 juli 2008 21:13 schreef julian6 het volgende:
Tot wanneer is deze aanbieding geldig? Ik krijg de 22ste pas me geld
als dit echt zo is ga ik m 1000% zeker halen, 5 MP camera:D
Bellen;)quote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:22 schreef gabberklaas het volgende:
weet iemand of de vodafone winkel in zwolle ze nog heeft? anders ga ik daar morgen gelijk ff heen
ga ik doen morgen, stel dat ze er nog zijn kan ik dan een t-mobile simkaart in doen? of hoe werkt datquote:
Erin doen kan altijdquote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:25 schreef gabberklaas het volgende:
[..]
ga ik doen morgen, stel dat ze er nog zijn kan ik dan een t-mobile simkaart in doen? of hoe werkt dat
Eens, altijd bij vodafone dit gedoequote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:45 schreef julian6 het volgende:
zal blij zijn als ik dat kut ding eindelijk heb
Idd, zelfs de nerds op tweakers kraken hem volledig af.quote:Op woensdag 16 juli 2008 16:08 schreef goudensticker het volgende:
is ie nog ergens op voorraad?
edit:// laat maar, als je de reviews @ kieskeurig leest schijnt het het slechste toestel te zijn wat SE ooit gemaak heeft
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |