Het grootste stripblad dat nederland ooit gekent heeft gaat weer verschijnen vanaf januari 2009.
Ik hoorde het gister op de radio GEWELDIG nieuws ..
Eppo was echt een super blad met strips van heel hoge kwaliteit, Helaas leeft Don lawrence niet meer, maar de nieuwe tekenaar van storm doet het op het eerste gezicht lang niet gek. ondanks dat ik als Don lawrence - fan waarschijnlijk erg kritisch ben... die "kronieken van de tussentijd" vond ik bagger.
Eppo was trouwens veel meer dan alleen een stripblad.. Ik ben bijvoorbeeld gaan programmeren door de Kiloliners die er een tijd in gestaan hebben, een "klein" basic programmaatje dat je in een interpreter over kon tikken. Zonder Eppo was ik nu misschien geen software engineer geweest.
verder hadden ze rubrieken over games (was nog in het DOS) tijdperk , sport , hobby's enz enz.
Ik hoop van harte dat ze een echte goede doorstart maken , en niet dat ze na een jaar de stekker eruit trekken. Maar dat zal van het aantal leden afhangen.
EN HOUDT HAN PEEKEL BUITEN DE DEUR ! ! !
Die heeft Eppo destijds om zeep geholpen door er een kleuterblad van te maken in plaats van een blad voor middelbare school en ouder.
Moge de honden van marduk 'm opvreten
meer info:
http://www.eppostripblad.nl
It's not the position you stand, It's the direction in wich you look !