quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:24 schreef lighted het volgende:
Sylvana, jij hebt echt een gaaf leven.
Ho, pas op met wat je zegt! Commentaar is niet gewenst in dit topic, laat staan tegen Sylvana.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:24 schreef lighted het volgende:
Sylvana, jij hebt echt een gaaf leven.
En dan zit je om 8:41 al op FOK!, terwijl je ook in je bed had kunnen liggen? Uit je posts had ik al geconstateerd dat je leven niet echt 'on the edge' is, maar dit slaat alles.quote:
Oja tuurlijk, jij bent zo'n type die denkt mensen te kunnen doorgronden via een of ander achterlijk forum?quote:Op zondag 10 augustus 2008 10:13 schreef Beauregard het volgende:
[..]
En dan zit je om 8:41 al op FOK!, terwijl je ook in je bed had kunnen liggen? Uit je posts had ik al geconstateerd dat je leven niet echt 'on the edge' is, maar dit slaat alles.
Oh tuurlijk, jij bent zo'n type die mij denkt te kunnen doorgronden door een of ander achterlijk forum en mijn posthistory in het bijzonder.quote:Op zondag 10 augustus 2008 13:11 schreef Miam het volgende:
[..]
Oja tuurlijk, jij bent zo'n type die denkt mensen te kunnen doorgronden via een of ander achterlijk forum?
Mischien moest je eens een baan gaan zoeken i.p.v. te lopen klagen op andere mensen.![]()
(aan je postgeschiedenis te zien ben je niet van een hoogstaand niveau, dat verklaart)
Ook al zo'n heerlijke standaardconclusie van iemand die niet tegen kritiek kan. Het 'geen vrienden' en 'geen leven' argument. Prachtig.quote:Op zondag 10 augustus 2008 13:34 schreef Qwea het volgende:
joh, laat opperkneusje Beauregard toch. Die ziel heeft geen leven en geen vrienden. Dus poogt hij semi grappig iedereen af te zeiken.
Geen aandacht aan besteden, is de lol er snel vanaf voor hem.
OT ;
Lunchen
Langs de Appie
Hond uitlaten
Filmpie doen
Hond uit laten
ff Smash brawlen
Hond uitlaten
Snurken
Eten bij schoonouders
O, maar jij begon ermee? jij ging met mij in discussie?quote:Op zondag 10 augustus 2008 14:14 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Oh tuurlijk, jij bent zo'n type die mij denkt te kunnen doorgronden door een of ander achterlijk forum en mijn posthistory in het bijzonder.
Ik weet genoeg. Eerst mij ergens van betichten en twee zinnen later zelf precies doen waar je mij van beticht. Wat een dom wicht!!!11!!
Voorspelbaar.quote:Op zondag 10 augustus 2008 14:19 schreef Miam het volgende:
[..]
O, maar jij begon ermee? jij ging met mij in discussie?![]()
En ik een dom wicht? je kent me niet eens. ga lekker terug naar klaagbaak, waar je thuis
hoort. get a life.
Ik heb hem niet bedacht, ik ben de TS van het 6e deel, niet van het 1equote:Op donderdag 28 augustus 2008 08:10 schreef PallominnoX het volgende:
Beter verander je je zelf verzonnen stinklijst in ''OP FOK POSTEN'' Sylvana. Tering zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |