Mijn vraag;quote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:02 schreef Klonk het volgende:
ja, is gesloten en om je vraag gelijk te beantwoorden, ook ONZ wil niet alles hebben...
neuh, we voelen meestal wel aan wat in ONZ wel of geen kans zou hebben, we besparen ze de moeite op die manier (die hebben het al druk genoegquote:Op woensdag 9 juli 2008 08:35 schreef saban het volgende:
[..]
Mijn vraag;
- Is gesloten, waarom?
- Is het niet aan de ONZ mods over om een topic als nog te sluiten nadat je 'm hebt geschopt naar ONZ?
en?quote:Op woensdag 16 juli 2008 15:33 schreef HeatWave het volgende:
Idd ja, zijn eerste post op FOK!< niet zo opvallend hoor.
Slotje even overleg met de FA's.
Ziet eruit als een dood verwensing,quote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:55 schreef Bellerophon het volgende:
[ afbeelding ]Waar DonGuido dood mag
JE MAG MENSEN NIET BELEDIGEN!!!!!quote:Op maandag 18 augustus 2008 19:38 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Ze moeten jou laten nakijken.
ja! wij de schrijvers zijn als de klanten op fok en die hebben altijd rechten!!!quote:Op maandag 18 augustus 2008 19:39 schreef HeatWave het volgende:
Je kan wel zoveel willen
ik ben altijd netjes en beleefd geweest altijd vriendelijk en respect voor mensen en nog geeneens is een waarschuwing gehad! me verleden is niks mis mee!quote:, met jouw postverleden,
ik ben altijd netjes sommige gooien met kanker of hoeren dat doe ik nooit want dat vind ik niet kunnen juist!quote:taalgebruik etc
jij ben elitair, net als van me column!!! je hebt je oordeel over me alleen omdat je me niet mag! dat is niet eerlijk alle mensen zijn gelijk!!!quote:heb je niets te willen zeg.
zolang ik niet ben gebant mag ik overal posten en dan hoor je t te laten staan anders ben je onbeleefd!!!quote:Je bent gewoon een baggerkloon, en daar hebben we geen plek voor in GC, en ben je het (god mag hopen van wel) dan nog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |