quote:Op zondag 10 augustus 2008 19:12 schreef phpmystyle het volgende:
Wat vonden jullie van de middelbare school wat zijn de ergste streken die jullie hebben uitgehaald en wat zijn de "''beste grote monden'''' die jullie hebben gegeven?
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:36 schreef Quir het volgende:
Als ik ooit zo stoer zou kunnen zijn...
De strekking van mijn post is aan je voorbij gegaan, doe vooral geen moeite om het nog een aantal keer over te lezen want het gaat niet helpen bij jou.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:36 schreef Quir het volgende:
Als ik ooit zo stoer zou kunnen zijn...
Dat is wel sneu voor die vrouw.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:35 schreef Pizzakoppo het volgende:
Om eens ontopic te gaan, toen ik nog op de middelbare zat, zo´n 4 jaar geleden was het echt grappig om de juffrouw aan het huilen te krijgen, wat waren wij stoer met zijn allen zeg, schreeuwen tegen de juffrouw net zolang tot ze huilend de klas uitliep, later bleek dat ze bij een cardioloog liep... Schaamde me dood.
Heb jij medelijdenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:40 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Heb jij medelijden
Ik heb wel vaker medelijden maar dat hoor je morgen misschien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Striving to be more than average.
Gierige streken zijn datquote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:41 schreef Topspin het volgende:
De lessenaar op scherp zetten was ook een populaire bezigheid. De poten van de lessenaar die op een verhoogd blok stond net zo zetten dat die eraf kan vallen als er ff tegenaan gestoten word door de leraar.
Blijkbaar geld hetzelfde voor jou.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:39 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
De strekking van mijn post is aan je voorbij gegaan, doe vooral geen moeite om het nog een aantal keer over te lezen want het gaat niet helpen bij jou.
Inderdaadquote:
Wat herkenbaar zeg, ik weet nog dat mensen uit mijn klas begonnen met spijbelen en dat we dat allemaal toch wel erg grensoverschrijdend vondenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:50 schreef Topspin het volgende:
[..]
Inderdaad
De Mavo was de tijd dat er van alles werd uitgehaald, op de Havo was iedereen ineens serieus, de brugklas was iedereen een groentje met die leren belachelijke schooltas dus durfde niemand wat. Op de meao werd er dan nog af en toe wel eens een streek uitgehaald en toen op de heao was de hele klas "Pssssst" aan het zeggen als je ook maar ff 1 woord zei.
hehe, die is wel leukquote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:58 schreef Daniane het volgende:
Mijn leraar Frans zei aan het begin van dit jaar:
"Elke les geef ik iemand een beurt"
&& een nerd uit de brugklas zei:
"Jongens, ff stil, ik wil deze les nog klaarkomen!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |