abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60802837
Deel 1: vertel hier iets over je school leven
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 19:12 schreef phpmystyle het volgende:
Wat vonden jullie van de middelbare school wat zijn de ergste streken die jullie hebben uitgehaald en wat zijn de "''beste grote monden'''' die jullie hebben gegeven?
pi_60802859
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 19:33 schreef Pizzakoppo het volgende:
Goed topic!
Dankje
pi_60802909
Om eens ontopic te gaan, toen ik nog op de middelbare zat, zo´n 4 jaar geleden was het echt grappig om de juffrouw aan het huilen te krijgen, wat waren wij stoer met zijn allen zeg, schreeuwen tegen de juffrouw net zolang tot ze huilend de klas uitliep, later bleek dat ze bij een cardioloog liep... Schaamde me dood.
pi_60802940
Als ik ooit zo stoer zou kunnen zijn...
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
pi_60802944
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 19:36 schreef Quir het volgende:
pi_60803011
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 19:36 schreef Quir het volgende:
De strekking van mijn post is aan je voorbij gegaan, doe vooral geen moeite om het nog een aantal keer over te lezen want het gaat niet helpen bij jou.
pi_60803031
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 19:35 schreef Pizzakoppo het volgende:
Om eens ontopic te gaan, toen ik nog op de middelbare zat, zo´n 4 jaar geleden was het echt grappig om de juffrouw aan het huilen te krijgen, wat waren wij stoer met zijn allen zeg, schreeuwen tegen de juffrouw net zolang tot ze huilend de klas uitliep, later bleek dat ze bij een cardioloog liep... Schaamde me dood.
Dat is wel sneu voor die vrouw.
Striving to be more than average.
pi_60803046
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 19:39 schreef Daniane het volgende:

[..]

Dat is wel sneu voor die vrouw.
Heb jij medelijden
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_60803052
Collectieve kneuzerigheid die wel vaker heerst rond de 16e inderdaad.
pi_60803069
De lessenaar op scherp zetten was ook een populaire bezigheid. De poten van de lessenaar die op een verhoogd blok stond net zo zetten dat die eraf kan vallen als er ff tegenaan gestoten word door de leraar.
Genieten is toegestaan!!!
pi_60803071
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 19:40 schreef Tabloid het volgende:

[..]

Heb jij medelijden
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb wel vaker medelijden maar dat hoor je morgen misschien.
pi_60803095
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 19:41 schreef Topspin het volgende:
De lessenaar op scherp zetten was ook een populaire bezigheid. De poten van de lessenaar die op een verhoogd blok stond net zo zetten dat die eraf kan vallen als er ff tegenaan gestoten word door de leraar.
Gierige streken zijn dat
pi_60803174
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 19:39 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

De strekking van mijn post is aan je voorbij gegaan, doe vooral geen moeite om het nog een aantal keer over te lezen want het gaat niet helpen bij jou.
Blijkbaar geld hetzelfde voor jou.
pi_60803179
Blijkbaar money hetzelfde niet voor mij.
pi_60803258
Topic hijack?
pi_60803300
Goed plan, dit topic heeft toch weinig levenskans!
pi_60803309
Overlevingskans bedoel ik uiteraard.
pi_60803352
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 19:41 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Gierige streken zijn dat
Inderdaad

De Mavo was de tijd dat er van alles werd uitgehaald, op de Havo was iedereen ineens serieus, de brugklas was iedereen een groentje met die leren belachelijke schooltas dus durfde niemand wat. Op de meao werd er dan nog af en toe wel eens een streek uitgehaald en toen op de heao was de hele klas "Pssssst" aan het zeggen als je ook maar ff 1 woord zei.
Genieten is toegestaan!!!
pi_60803393
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 19:50 schreef Topspin het volgende:

[..]

Inderdaad

De Mavo was de tijd dat er van alles werd uitgehaald, op de Havo was iedereen ineens serieus, de brugklas was iedereen een groentje met die leren belachelijke schooltas dus durfde niemand wat. Op de meao werd er dan nog af en toe wel eens een streek uitgehaald en toen op de heao was de hele klas "Pssssst" aan het zeggen als je ook maar ff 1 woord zei.
Wat herkenbaar zeg, ik weet nog dat mensen uit mijn klas begonnen met spijbelen en dat we dat allemaal toch wel erg grensoverschrijdend vonden
pi_60803474
Ik had trouwens wel 'n coole aardrijkskundeleraar (heb het vak laten vallen & die vent is eind dit jaar met pensioen gegaan), megastreng! Echt, daar durfde ik héél weinig te praten. Gaf me wel altijd 4en Maar ik leerde ook niet echt. Maargoed.
Hij kon zóó uit zijn slof schieten als hij kwaad was. 3 Vriendinnen waren de les uit gestuurd maar vonden het geen geldige reden en moesten een briefje halen, deden ze niet, en hij werd zo boos en hij beveelde hun hetzelfde en krees er keihard "AGAIN!!!!!!!!!!!" achteraan! Iedereen schrok zóó erg van hem! Maar hij had wel altijd wel leuke uitspraken.
Als er dan een telefoon afging vroegie: "Wie z'n pacemaker batterij is aant leeglopen?"
Hij was opzich wel cool.
pi_60803527
Myn lerares Duits had eindelyk een keer dr haar geverfd. (ze had zo'n uitgroei niet normaal!!!!)

Iedereen; Mevrouw ben je naar de kapper geweest?
Zij; Nee
Iedereen; Heb je je haar zelf geverfd?
Zij; Nee, mijn man!

Triest dat ze dat zelf niet kan en triest dat die MAN het moet doen. ga naar de kapper. XD

Dezelfde Duits lerares ging altijd op de grond stampen als ze aandacht wou (niemand gaf haar aandacht), dus toen kreeg ze een nieuwe bijnaam; Stampertje.
pi_60803569
Hoe gaan we het aanpakken?
pi_60803571
Mijn leraar Frans zei aan het begin van dit jaar:
"Elke les geef ik iemand een beurt"

&& een nerd uit de brugklas zei:
"Jongens, ff stil, ik wil deze les nog klaarkomen!"
pi_60803593
quote: