VMBO?quote:Op zondag 10 augustus 2008 19:16 schreef phpmystyle het volgende:
dit is mijn laatste jaar:D
Vet stoer. En neem een taalcursus ofzo.quote:Op zondag 10 augustus 2008 19:16 schreef phpmystyle het volgende:
Maar ik vroeg het me zo af omdat ik al 2 keer geschorst ben en op zich een heel erg braaf jochie ben
wow! wil je sexquote:Op zondag 10 augustus 2008 19:16 schreef phpmystyle het volgende:
Maar ik vroeg het me zo af omdat ik al 2 keer geschorst ben en op zich een heel erg braaf jochie ben
Uitstekend? Heb je punttieten?quote:
quote:Op zondag 10 augustus 2008 19:22 schreef Philip10 het volgende:
TVP onwaardig, maar toch leuk om te blijven volgen. TS zit in groep 8 en wilt wat goede kwajongens streken utihalen, volgend jaar, op de grote middelbare school.
terreur? geef eens wat voorbeelden van wat jij onder terreur verstaatquote:Op zondag 10 augustus 2008 19:25 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
ja dan wil ik terreur uithalen dan kan jij me wel helpen he
tassen verstoppen opsluiten op ws irritant doen huiswerk afpakken uh .....................quote:Op zondag 10 augustus 2008 19:26 schreef Kerol het volgende:
[..]
terreur? geef eens wat voorbeelden van wat jij onder terreur verstaat
Credits voor het gebruik interpunctiequote:Op zondag 10 augustus 2008 19:33 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
tassen verstoppen opsluiten op ws irritant doen huiswerk afpakken uh .....................
Gelukkig ben je zelf wel de keizer van de interpunctie.quote:Op zondag 10 augustus 2008 19:15 schreef Kerol het volgende:ben er al af en zo te zien aan hoe je schrijft moet jij er nog heen of wat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |