VMBO?quote:Op zondag 10 augustus 2008 19:16 schreef phpmystyle het volgende:
dit is mijn laatste jaar:D
Vet stoer. En neem een taalcursus ofzo.quote:Op zondag 10 augustus 2008 19:16 schreef phpmystyle het volgende:
Maar ik vroeg het me zo af omdat ik al 2 keer geschorst ben en op zich een heel erg braaf jochie ben
wow! wil je sexquote:Op zondag 10 augustus 2008 19:16 schreef phpmystyle het volgende:
Maar ik vroeg het me zo af omdat ik al 2 keer geschorst ben en op zich een heel erg braaf jochie ben
Uitstekend? Heb je punttieten?quote:
quote:Op zondag 10 augustus 2008 19:22 schreef Philip10 het volgende:
TVP onwaardig, maar toch leuk om te blijven volgen. TS zit in groep 8 en wilt wat goede kwajongens streken utihalen, volgend jaar, op de grote middelbare school.
terreur? geef eens wat voorbeelden van wat jij onder terreur verstaatquote:Op zondag 10 augustus 2008 19:25 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
ja dan wil ik terreur uithalen dan kan jij me wel helpen he
tassen verstoppen opsluiten op ws irritant doen huiswerk afpakken uh .....................quote:Op zondag 10 augustus 2008 19:26 schreef Kerol het volgende:
[..]
terreur? geef eens wat voorbeelden van wat jij onder terreur verstaat
Credits voor het gebruik interpunctiequote:Op zondag 10 augustus 2008 19:33 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
tassen verstoppen opsluiten op ws irritant doen huiswerk afpakken uh .....................
Gelukkig ben je zelf wel de keizer van de interpunctie.quote:Op zondag 10 augustus 2008 19:15 schreef Kerol het volgende:ben er al af en zo te zien aan hoe je schrijft moet jij er nog heen of wat
Krijg eens galkanker. TS heeft al vijf keer verteld dat hij niet in het 1e jaar zit.quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:45 schreef IJsbergsla het volgende:
Spannend hè, die brugklas
Met zon gore kankernickname als jij hebt gekozen ook niet echt.quote:Op zondag 10 augustus 2008 19:33 schreef Kerol het volgende:
oei oei dat is zeker stoer, jij komt ver in het leven vriend met zulke fratsen
Hoeveel weken heb je op school gezeten? 3, 4 weekjes?quote:Op maandag 11 augustus 2008 01:29 schreef Gizmozz het volgende:
wc late overstromen op de 1e verdieping dus het stroomde na benede niet wetende dat er een verborge camera stond
had 3000 euro shade vergoeding moete betaale maar had ik geluk dat ze toch gingen verbouwe en nie hoefde te dokke
keer het klasse boek gejat en in de revier gedump, later vroeg een leraar "is het klasseboek al boven water?" nou toen kon ik het nie inhoude eh
tja dat was leuk toen heh
Stoer hey!quote:Op zondag 10 augustus 2008 19:16 schreef phpmystyle het volgende:
quote:Op maandag 11 augustus 2008 01:29 schreef Gizmozz het volgende:
wc late overstromen op de 1e verdieping dus het stroomde na benede niet wetende dat er een verborge camera stond
had 3000 euro shade vergoeding moete betaale maar had ik geluk dat ze toch gingen verbouwe en nie hoefde te dokke
keer het klasse boek gejat en in de revier gedump, later vroeg een leraar "is het klasseboek al boven water?" nou toen kon ik het nie inhoude eh
tja dat was leuk toen heh
mooie taal dat gismoosquote:Op maandag 11 augustus 2008 20:24 schreef Gizmozz het volgende:
ben je autistisch ofzo je kan het toch leze
Sterker nog ik gebruik de taal Gizmo's, is het zelfde als nederlands behalve dat je grammatica en spelling compleet mag freestylen mits er een taal natzie is die je niet kan vebeteren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |