Lul geen onzin man, overdrijven is ook een vakquote:Op vrijdag 18 april 2008 01:17 schreef Leef het volgende:
alle amsterdamers die ik ken regelen van tevoren dat ze op die dag amsterdam uit kunnen vluchten.
je kan nergens lopen en the place is like a warzone.
zelfs met de efficiente stadsreiniging in a'dam duurt het een paar dagen met alle mankracht voor alle tyfuszooi opgeruimd is.
hij het wel een punt, het is namelijk wel altijd een tyfus zooi de 2-3 dagen na koninginnendag. Vooral in het centrum en rond de jordaan en de pijp.quote:Op vrijdag 18 april 2008 01:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Lul geen onzin man, overdrijven is ook een vak.
Ja gaat om de centen natuurlijk!quote:Op vrijdag 18 april 2008 01:47 schreef Stakky het volgende:
En ja ik kan het weten, ik woon in amsterdam. En ik werk in de horeca, dus ik mag de hele dag werken. Terwijl de stad toch niet te begaan is door al het volk dat van buiten amsterdam komt.
quote:Op vrijdag 18 april 2008 01:07 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik ga met 3 maten en een vriendin (duits) van 1 van me maten naar Amsterdam met Koninginnendag.
Zijn er nog tips om te zien of om heen te gaan?
En zijn de winkels dan gewoon los? Ja toch??
En wat raden jullie aan voor de rest?
Bedankt!
quote:Op vrijdag 18 april 2008 11:27 schreef Lakitu het volgende:
dan willen we je niet hebben in Amsterdam.
quote:Op vrijdag 18 april 2008 11:27 schreef Lakitu het volgende:
Hou je van drukte, kom dan hierheen. Hou je niet van drukte, dan willen we je niet hebben in Amsterdam. Zo simpel is het.
Utrechtquote:
Iddquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |