Lul geen onzin man, overdrijven is ook een vakquote:Op vrijdag 18 april 2008 01:17 schreef Leef het volgende:
alle amsterdamers die ik ken regelen van tevoren dat ze op die dag amsterdam uit kunnen vluchten.
je kan nergens lopen en the place is like a warzone.
zelfs met de efficiente stadsreiniging in a'dam duurt het een paar dagen met alle mankracht voor alle tyfuszooi opgeruimd is.
hij het wel een punt, het is namelijk wel altijd een tyfus zooi de 2-3 dagen na koninginnendag. Vooral in het centrum en rond de jordaan en de pijp.quote:Op vrijdag 18 april 2008 01:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Lul geen onzin man, overdrijven is ook een vak.
Ja gaat om de centen natuurlijk!quote:Op vrijdag 18 april 2008 01:47 schreef Stakky het volgende:
En ja ik kan het weten, ik woon in amsterdam. En ik werk in de horeca, dus ik mag de hele dag werken. Terwijl de stad toch niet te begaan is door al het volk dat van buiten amsterdam komt.
quote:Op vrijdag 18 april 2008 01:07 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik ga met 3 maten en een vriendin (duits) van 1 van me maten naar Amsterdam met Koninginnendag.
Zijn er nog tips om te zien of om heen te gaan?
En zijn de winkels dan gewoon los? Ja toch??
En wat raden jullie aan voor de rest?
Bedankt!
quote:Op vrijdag 18 april 2008 11:27 schreef Lakitu het volgende:
dan willen we je niet hebben in Amsterdam.
quote:Op vrijdag 18 april 2008 11:27 schreef Lakitu het volgende:
Hou je van drukte, kom dan hierheen. Hou je niet van drukte, dan willen we je niet hebben in Amsterdam. Zo simpel is het.
Utrechtquote:
Iddquote:
Zo is het maar net!quote:Op vrijdag 18 april 2008 11:26 schreef HeatWave het volgende:
En het is geen hel, het is een kwestie van de stad kennen, en als je die niet kent kom je op de pleinen uit ja, en das een hel. Te druk, 538 en andere zwakzinnigen zenders etc.
Mee eens.quote:Blijf maar thuis denk ik zo.
Veel plezier met je massa roodwitblauwgeschilderde debielen.quote:Op vrijdag 18 april 2008 11:27 schreef Lakitu het volgende:
Hou je van drukte, kom dan hierheen. Hou je niet van drukte, dan willen we je niet hebben in Amsterdam. Zo simpel is het.
Nijmweegsquote:Op vrijdag 18 april 2008 13:21 schreef peterfan het volgende:
[..]
Dat taalgebruik ontnam mij alle zin om normaal te reageren.
"Los"![]()
quote:Op vrijdag 18 april 2008 17:06 schreef muzas het volgende:
Vorig jaar geweest in amsterdam... heb me kostelijk vermaakt.. je kijkt je ogen al uit naar alle mongolen die er rondlopen en naar de tiefuszooi die ment probeert te slijten....
Tis druk jah, maar dat is toch niet erg? als je moe bent kun je altijd in het vondelpark gaan liggen... Bovendien ben je toch dronken... dus vind je alles best..
Dat heb jij wel goed. Tevens ook voor de muziek. (niet die pauperoranje pleinen met TMF/538 onzin, maar puike feestjes)quote:Op vrijdag 18 april 2008 01:17 schreef Leef het volgende:
Het gaat alleen om drank en wijven
jah behalve dat het centrum op die dag ongeveer een diameter heeft van 25 kmquote:Op vrijdag 18 april 2008 23:45 schreef kyraaa het volgende:
Heb dr opgepakt en meegenomen naar de andere kant waar je 1 vierkante cm ademruimte extra had... Vanaf dat punt ben ik per direct weer naar huis gegaanJe moet overal heengaan, béhalve het centrum.
party machenquote:Op vrijdag 18 april 2008 15:22 schreef Laton het volgende:
wat moet je in die kutstad man, en zeker met koninginnedag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |