ik denk dat we beginnen met recurve bogen.quote:Op zondag 6 april 2008 20:57 schreef NanKing het volgende:
Wat voor boog ga je mee schieten?
barebow, recurve of compound?
Mijn vriendin doet aan boogschieten ik ga soms wel eens mee en dan schiet ik met een recurve. Ik vind het wel grappig om te doen, helaas ben ik zo slecht dat ik er half blauwe tieten aan over houd
een redelijk verhaal.quote:Op zondag 6 april 2008 21:00 schreef GasTurbine het volgende:
TS, wat heb je moeten doen om de modjes dit topic te laten heropenen en nog te gaan aanvullen ook
Ja, en gezien het weer de afgelopen paar jaar zijn we redelijk succesvol geworden met dat dansen...quote:Op zondag 6 april 2008 21:20 schreef GasTurbine het volgende:
En jullie zijn getrouwd in een tipi en dansen elke week samen een regendans?
we schijnen met een soort leerlap te werken die de pees opvangt, waardoor de mannelijk gehaarde en natuurlijk vereelte huid niks voelt.quote:Op zondag 6 april 2008 21:18 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Ow ja, draai je elleboog goed naar buiten, want het doet pijn als die pees langs je binnenarm schampt omdat je je elleboog dus niet goed naar buiten hebt gedraaid...
Ik heb trouwens op zo'n cursus mijn man ontmoet.
Dat lapje werkt niet altijd even goed, weet ik uit ervaring...quote:Op zondag 6 april 2008 21:36 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
we schijnen met een soort leerlap te werken die de pees opvangt, waardoor de mannelijk gehaarde en natuurlijk vereelte huid niks voelt.
dan hoop ik dat ik snel geëpileerd word.quote:Op zondag 6 april 2008 21:38 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Dat lapje werkt niet altijd even goed, weet ik uit ervaring...
Ha, dat zal je echt niet helpen, zonder haar doet het net zo veel pijn...quote:Op zondag 6 april 2008 21:44 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dan hoop ik dat ik snel geëpileerd word.
Op vakantie in Oostenrijk heb ik het een keer gedaan. De roos stond ergens halverwege een heuvel... mijn pijlen vlogen eroverheen... over de heuvelquote:Op zondag 6 april 2008 20:55 schreef BrandX het volgende:
Btw, ik heb een paar keer mogen boogschieten. valt nog knap tegen om te doen. Fucking zwaar eigenlijk wel om zo;n ding een beetje goed te richten en afschieten.
Twee keer de helft, als je een beetje vlot lult ook wel drie maal één derde.quote:Op zondag 6 april 2008 21:59 schreef zquing het volgende:
dat ljikt me echt tof, boogschieten.
Is dat duur zo'n cursus?
waar ik ga is het een tientje per les, en dat x 6. dus dat is goedkoop. anders kan je misschien googelen voor een vereniging in de buurt.quote:Op zondag 6 april 2008 21:59 schreef zquing het volgende:
dat ljikt me echt tof, boogschieten.
Is dat duur zo'n cursus?
dat is eigenlijk een best wel goed ideequote:Op maandag 7 april 2008 11:07 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
waar ik ga is het een tientje per les, en dat x 6. dus dat is goedkoop. anders kan je misschien googelen voor een vereniging in de buurt.
hihiquote:Op maandag 7 april 2008 22:00 schreef Paaskonijn het volgende:
Je gebruikt toch wel boomerang pijlen hè?
En heb je het doelwit nog geraakt?quote:Op vrijdag 11 april 2008 14:13 schreef zoalshetis het volgende:
gister voor het eerst geweest! was erg leuk. eerst de nodige instructies en daarna lekker schieten op 8 meter afstand. dat is erg dichtbij als je nagaat dat we straks vanaf 25 meter schieten.
al met al de moeite waard en ik heb alweer zin in volgende week.
eerst schoten we op een achterwand van stro, om een beetje te oefenen. daarna hingen ze voor iedereen (15 personen) een grote cartouche (roos) op. en ik mag zeggen dat ik het er niet slecht vanaf bracht. ik denk derde of zo. een gast deed het echt heel erg goed. veel ex pats trouwens.quote:
quote:Op zondag 6 april 2008 19:06 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Dit topic gaat echt hét topic van 2008 worden!
quote:Op zaterdag 12 april 2008 00:49 schreef Manono het volgende:
heb het ook wel eens gedaan, viel niet mee. ik denk dat ik meer iemand voor schieten met lood ben, puur recreatief natuurlijk. maar je hebt plannen voor een survivaltrip of kreeg je een tip van je therapeute om te leren focussen?
Ik dacht dat jij een ban had?quote:Op zaterdag 12 april 2008 13:04 schreef zoalshetis het volgende:
het is trouwens best wel een kick om een pijl precies te zien belanden waar je hem wilde.
en waarom is dat een naar beneden gewezen duimpje waard?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |