ik denk dat we beginnen met recurve bogen.quote:Op zondag 6 april 2008 20:57 schreef NanKing het volgende:
Wat voor boog ga je mee schieten?
barebow, recurve of compound?
Mijn vriendin doet aan boogschieten ik ga soms wel eens mee en dan schiet ik met een recurve. Ik vind het wel grappig om te doen, helaas ben ik zo slecht dat ik er half blauwe tieten aan over houd
een redelijk verhaal.quote:Op zondag 6 april 2008 21:00 schreef GasTurbine het volgende:
TS, wat heb je moeten doen om de modjes dit topic te laten heropenen en nog te gaan aanvullen ook
Ja, en gezien het weer de afgelopen paar jaar zijn we redelijk succesvol geworden met dat dansen...quote:Op zondag 6 april 2008 21:20 schreef GasTurbine het volgende:
En jullie zijn getrouwd in een tipi en dansen elke week samen een regendans?
we schijnen met een soort leerlap te werken die de pees opvangt, waardoor de mannelijk gehaarde en natuurlijk vereelte huid niks voelt.quote:Op zondag 6 april 2008 21:18 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Ow ja, draai je elleboog goed naar buiten, want het doet pijn als die pees langs je binnenarm schampt omdat je je elleboog dus niet goed naar buiten hebt gedraaid...
Ik heb trouwens op zo'n cursus mijn man ontmoet.
Dat lapje werkt niet altijd even goed, weet ik uit ervaring...quote:Op zondag 6 april 2008 21:36 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
we schijnen met een soort leerlap te werken die de pees opvangt, waardoor de mannelijk gehaarde en natuurlijk vereelte huid niks voelt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |