Mijn vraag;quote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:02 schreef Klonk het volgende:
ja, is gesloten en om je vraag gelijk te beantwoorden, ook ONZ wil niet alles hebben...
neuh, we voelen meestal wel aan wat in ONZ wel of geen kans zou hebben, we besparen ze de moeite op die manier (die hebben het al druk genoegquote:Op woensdag 9 juli 2008 08:35 schreef saban het volgende:
[..]
Mijn vraag;
- Is gesloten, waarom?
- Is het niet aan de ONZ mods over om een topic als nog te sluiten nadat je 'm hebt geschopt naar ONZ?
en?quote:Op woensdag 16 juli 2008 15:33 schreef HeatWave het volgende:
Idd ja, zijn eerste post op FOK!< niet zo opvallend hoor.
Slotje even overleg met de FA's.
Ziet eruit als een dood verwensing,quote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:55 schreef Bellerophon het volgende:
[ afbeelding ]Waar DonGuido dood mag
JE MAG MENSEN NIET BELEDIGEN!!!!!quote:Op maandag 18 augustus 2008 19:38 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Ze moeten jou laten nakijken.
ja! wij de schrijvers zijn als de klanten op fok en die hebben altijd rechten!!!quote:Op maandag 18 augustus 2008 19:39 schreef HeatWave het volgende:
Je kan wel zoveel willen
ik ben altijd netjes en beleefd geweest altijd vriendelijk en respect voor mensen en nog geeneens is een waarschuwing gehad! me verleden is niks mis mee!quote:, met jouw postverleden,
ik ben altijd netjes sommige gooien met kanker of hoeren dat doe ik nooit want dat vind ik niet kunnen juist!quote:taalgebruik etc
jij ben elitair, net als van me column!!! je hebt je oordeel over me alleen omdat je me niet mag! dat is niet eerlijk alle mensen zijn gelijk!!!quote:heb je niets te willen zeg.
zolang ik niet ben gebant mag ik overal posten en dan hoor je t te laten staan anders ben je onbeleefd!!!quote:Je bent gewoon een baggerkloon, en daar hebben we geen plek voor in GC, en ben je het (god mag hopen van wel) dan nog.
Nu je het zegt ja, nooit gezien dat andere topic...quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:26 schreef Piles het volgende:
Hulpdiensten*LOL*
P2000 topic #11
Beetje dubbel?![]()
Tenzij het bovenste topic alleen maar baggeraars bevat, dan mogen ze lekker daar blijven wat mij betreft
Hij heeft altijd in GC gestaan, maar tegenwoordig moet ie in NWSquote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nu je het zegt ja, nooit gezien dat andere topic...
I'll be damnedquote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:33 schreef Piles het volgende:
[..]
Hij heeft altijd in GC gestaan, maar tegenwoordig moet ie in NWS
Als dit al te erg is kan ik je echt oprecht adviseren je FOK! account te vernietigen... Ik ben echt gen baggerfan, maar dit is echt een redelijk normaal lopend topic op FOK!...quote:Op donderdag 28 augustus 2008 19:42 schreef Sweden_Sverige het volgende:
Waarom naar Amsterdam verhuizen
Kan een mod alle onnuttige reply's verwijderen? Anders wordt het met de toon die aangezet is, zo nooit een serieus topic, met alleen maar gebash.
Beetje laat, maar gedaanquote:Op dinsdag 2 september 2008 22:05 schreef diertjuh het volgende:
Zou een modje even de topic titel van 211 naar 311 kunnen veranderen?
Geen reet te doen op je werk # 311
En in het kader van beter laat dan nooit: ook donequote:Op vrijdag 12 september 2008 22:57 schreef LeNeHe het volgende:
Dit topic kan weg, ik zie dat er al een nieuwe is aangemaakt. Thanks!
okidokiquote:Op vrijdag 19 september 2008 14:38 schreef HeatWave het volgende:
De laatste was iig niet sticky nee. Is al een beetje druk daar
.
Ja, ik zit al weken op de gelegenheid te azen. En nu was het eindelijk zover!quote:Op maandag 22 september 2008 18:58 schreef zoalshetis het volgende:
Wat vind jij fijn om te doen?
huh? na al mijn heerlijke reacties in dat topic... wat een slechte beslissing... jammer. je zat echt op de uitkijk he?
Ik ga even voor je kijken wat er wel of niet aan de hand isquote:Op maandag 29 september 2008 17:08 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Fok! zoekt de Grootste KutUser! #2 - Met tussenstanden
Kunnen die ruziemakers even weggehaald worden?
Thanks, vond het zonde van het topic. Het idee van een verkiezing vond ik leuk bedacht.quote:Op maandag 29 september 2008 19:25 schreef BrandX het volgende:
En ik heb besloten dat je gelijk hebt, ben aan het ruimen
Donequote:Op zaterdag 4 oktober 2008 11:09 schreef tong80 het volgende:
Kan een mod dit in de OP zetten ?
Is wel relevant lijkt me. Mij lukt het niet.
Alvast bedankt.
Jongen kondigt zijn euthanasie aan bij Giel Beelen.
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 20:31 schreef Yi-Long het volgende:
Ik snap niet waarom deze thread meteen op slot wordt gegooid:
Wat is een beetje een lekkere, goede bureaustoel...!?
Er komt 1 idioot langs met spam, wat hoogstwaarschijnlijk terecht werd weggehaalt, en meteen moet de hele thread maar op slot? Lichtelijk overdreven en onnodige reactie.
Wou juist binnen een paar weken een bureaustoel aanschaffen.
Thanks. Ik vond het ook al vreemd dat ie opeens dicht was. Ik was er de hele dag niets, dus dan merk je ook niets van een spammert die het hele forum verneukt natuurlijk.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 20:48 schreef BrandX het volgende:
[..]
Heb je die nou nog niet gekocht dan?
Zonder dollen, hij mag van mij wel weer open hoor.de reden waarom ik hem op slot gooide was omdat onze spammer het hele forum aan het afgaan was om zijn idioterie kwijt te kunnen. En dat deed hij daarbij door oude topics onnodig te kicken.
Om de spammer voedingsbodem te ontnemen (hij ging alleen dat soort topics af) en ter voorkoming van onnodig 'zogenaamde' leuke posts van sommige users die daar als vliegen op een hoop stront op af vliegen, heb ik deze en nog een aantal gesloten vanmiddag. Dus voorzover overdreven en onnodig: op dat moment was het nodig
Maar ik gooi hem weer voor je open. Want met het topic zelf is absoluut niets mis natuurlijk![]()
Succes met je aankoop.
merge aangevraagdquote:Op maandag 6 oktober 2008 00:14 schreef Downer het volgende:
En toen waren er twee, dus hier maar even melden![]()
Icons klaar terwijl u wacht! #??
[Centraal] Icons en headers klaar terwijl u wacht! #68
Heatwave?quote:Op woensdag 16 juli 2008 15:33 schreef HeatWave het volgende:
Idd ja, zijn eerste post op FOK!< niet zo opvallend hoor.
Slotje even overleg met de FA's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |