Zo'n smilie zou hier ongepast zijn. Vind je niet ?quote:
Ja eigenlijk wel.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 07:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zo'n smilie zou hier ongepast zijn. Vind je niet ?
Jemig Tong wat een verhaal...quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 07:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zo'n smilie zou hier ongepast zijn. Vind je niet ?
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 08:42 schreef DroogDok het volgende:
Wil ook altijd euthenasie laten plegen als ik naar G.B. luister.
Bedankt.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 09:10 schreef paultjuhhh het volgende:
http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)nacht/laatste-04.wma
Op 23 minuten
Ik zou nog wat topics openenquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 09:47 schreef Megumi het volgende:
De persoon is dus dood? Wat ik triest vindt is dat hij of zij dat aankondigt. Verder geen meelij mee. Ik zou liever in alle stilte verdwijnen.
Doe ik zelden of nooit paultjuhhhquote:
- anders lees je op de OP eerst even goed, weet je of de persoon nu al dood is of nietquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 09:47 schreef Megumi het volgende:
De persoon is dus dood? Wat ik triest vindt is dat hij of zij dat aankondigt. Verder geen meelij mee. Ik zou liever in alle stilte verdwijnen.
Dat jij er geen meelij mee hebt zal me aan m'n reet roesten verder.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 09:47 schreef Megumi het volgende:
Ga inzetten bij Ladbroke zou ik zeggen daar kun je op alles wedden.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 09:54 schreef Megumi het volgende:
Durf te wedden dat het aandachttrekkerij is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |