Neen, ik heb voor één batalald en krijg twee dus?quote:Op donderdag 15 mei 2008 21:10 schreef eNaSnI het volgende:
2 x 6,99 = 13,98 + 2 = ¤ 15,98
Dus je betaald voor twee, maar krijgt er maar één. Das zielig
Ja, denk je dat dat zo is? Ik wacht dan nog even af wat er van mijn bankrekening wordt afgeschreven.quote:Op donderdag 15 mei 2008 21:16 schreef Govinda het volgende:
Je hebt per ongeluk 2x betaald voor 1 artikel..even contact opnemen met de verkoper
Volgens mij heb je 2x betaald, maar ik weet het niet zeker, misschien kan iemand anders duidelijkheid gevenquote:Op donderdag 15 mei 2008 21:35 schreef skiczukie het volgende:
Okee, dat weet ik nu wel. Dan moet ik maar een mailtje typen naar Engeland. Kut-PayPal.
Wat Devrun_ zegt, je hebt 2x betaald..quote:Op donderdag 15 mei 2008 21:27 schreef Devrim_ het volgende:
Wat Litso zegt. Je hebt 2x betaald
quote:Op donderdag 15 mei 2008 21:53 schreef skiczukie het volgende:
Wat zijn we weer grappig. Haha.
Dubbel genaaid houdt beter, helaas is het maar één product. Hopelijk goed contact met de verkoper, beetje jammer dit. Misschien even een bugreport aanmaken voor eBay/Paypal? Het is vast een reproduceerbare fout (probeer het nog eens?).quote:Op donderdag 15 mei 2008 21:13 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Neen, ik heb voor één batalald en krijg twee dus?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |