Ik verzoek de mods/admins alhier om mij bij deze en direct een totaal niet meer te doorbreken bàn te geven !
FOK! is (wat mij betreft, persoonlijke mening dus !) een forum van een allerbelabberst niveau ! Ik surf al jaren het gehele internet rond (Worldwide !) maar zoiets als dit... ben ik nog niet tegengekomen.
Dat de media af en toe positief over u berichten geeft m.i. dan ook weer hoe verdorven onze maatschappij al ook al in elkander zit ! Het gaat in een ijltempo bergafwaarts met dit land (en de wereld ook, misschien ?).
Wat mij betreft heeft u geen enkele, maar dan ook geen enkele meerwaarde voor... wat dan ook maar ! 't Zou u sieren om zelf in te zien dat u het beste direct met dit hele gedoe kunt stoppen. Ik stop er hier in elk geval mee en hoop- neen ! weet zeker !!! dat ik hier na deze post... nóóit, maar dan ook wérkelijk nóóit !!! meer terug zal komen !
'k Geef u nogmaals een goede raad cq advies: stop d'r mee !!!
Flipper
* ps: dat mijn mede-huisgenoten/studenten hier ook onder zullen lijden (zitten ook via dezelfde "toestanden/aansluiting" als ik o.a. op FOK!) interesseert mij geen zier. Ik weet dat ik ze eigenlijk in bescherming neem door zodoende te verhinderen dat zij hier nog kunnen komen.
Commentaren hierop zal ik dus niet meer (kunnen) lezen, en kunnen eventueel (als u van mening benmt dat dit zonodig moet ?) naar haaiflip@hotmail.com
A Highly Skilled & Nyenrode Crackin' Dolphin' Whoes Knowing It Always Better All The Time !