incidenteel. De 'groten' wat minder snel geloof ik, maar de minder groten zie je zeker zomers nog wel eens een terrasje pakken hoor!quote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:12 schreef Gewas het volgende:
Wilde net een slotje aanvragen voor mijn Jan Marijnissen topic (kreeg geen leuke reacties) maar ondertussen was hij al op slot.
Maar BrandX, kan je echt met politici een biertje drinken op het Plein?Heb wel eens Balkenende uit de Tweede Kamer zien lopen naast het plein maar dat ze daar ook bier drinken wist ik niet.
Ik hoef geen 'minder groten'. Maar misschien ga ik wel eens een dagje naar het Plein, beetje kijken welke politici er allemaal langskomen. Ik heb trouwens al een keer gedroomd dat ik met Jan Marijnissen op een demonstratie was.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:27 schreef BrandX het volgende:
[..]
incidenteel. De 'groten' wat minder snel geloof ik, maar de minder groten zie je zeker zomers nog wel eens een terrasje pakken hoor!
Omdat we GC, netzoals andere fora, schoon willen houden van onnodig lang openstaande topics die op een gegeven moment nergens meer heen gaan maar men nutteloze posts blijft posten.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 21:47 schreef gebrokenglas het volgende:
Toch een vraag. Waarom wordt er toch zo veel op slot gegooid eigenlijk? Ik vind dat dat eigenlijk alleen maar moet als de discussie een rastistenhaat ofzo aan het worden is, of dat er aan het rellen geslagen wordt. Mijns inziens mag er best minder met slotjes gerammeld worden, scheelt ook weer het geopen van nieuwe topics.
Ik volg het topic nauw, omdat zeker bij aanvang het topic zeer makkelijk een bashtopic had kunnen worden. Dat is niet gebeurt.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 22:19 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Waarom hebben kinderen van negers van die vreemde namen? Mag wel dicht he? TS is geband en het topic is wel meer dan 'licht racistisch' zoals de OP stelt..
Opgelost in de zin van: dat deel van de avond waarop je wellicht nog wat in een winkel had kunnen krijgen is voorbij, en morgen is het ook in limboland en braboland weer gewoon Nederland en geen carnavalland meer.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 22:23 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Waar zit Vraagje aan de Brabanders op slot? Het probleem is nogsteeds niet opgelost.
Geen KLB mod geworden, en overleg met KLB mods is onderdeel van de sluitingquote:Op woensdag 6 februari 2008 09:34 schreef tonks het volgende:
KLB moderator geworden? of sluit je alleen topics daar die over jouw subforum gaan?
Een onnodig topic, want de plek hiervoor is de FB in betreffende fora waar het onderhavige topic onder valt. Niet KLB zelf dus.quote:Op woensdag 6 februari 2008 10:04 schreef tonks het volgende:
het was geen zinloos topic toch?
Deze vrouwelijke 'lamlul' ziet alleen maar gebagger in plaats van een serieuze discussie. En dat veroorzaakte jij als userlamlul? zelf door zelf een 'fipo' (quote:Op zaterdag 9 februari 2008 09:25 schreef sig000 het volgende:
Ik wil wat over konthaar bij mannen discussieren en komt er ineens een lamlul van een moderator langs die 't op slot pleurt.
Wat heeft konthaar met SEX te maken?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 09:30 schreef BrandX het volgende:
[..]
Deze vrouwelijke 'lamlul' ziet alleen maar gebagger in plaats van een serieuze discussie. En dat veroorzaakte jij als userlamlul? zelf door zelf een 'fipo' () te plaatsen, en je derde post nodigt ook alleen maar uit tot meer. Als je zelf al je topic verkloot, is het niet vreemd dat de rest volgt.
Voor een serieuze discussie: maak een goede OP en zet het in SEX. Overigens is daar al een topicreeks over wel of geen (schaam)haar hebben in private delen. Linkje hebben?
zie mijn ge-edtte postquote:Op zaterdag 9 februari 2008 09:33 schreef sig000 het volgende:
[..]
Wat heeft konthaar met SEX te maken?
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 09:33 schreef sig000 het volgende:
Pleur maar een eind op ik open het volgende keer wel in LIF.
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 00:40 schreef Isdatzo het volgende:
BrandX, doe 's wat aan die baggeraars daarzo![]()
Brood.
ik ben even achter in overleg met de modjes van LIF. Zodra ik wat weet, weet jij het ookquote:Op maandag 3 maart 2008 18:01 schreef AdrieKoster het volgende:
Kan dit topic verplaatst worden naar Lifestyle? Ik had het hier geopend maar aangezien het gaat over kleding/mode denk ik dat het topic beter tot zijn recht komt in Lifestyle. Bedankt!
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 01:02 schreef Jesse_ het volgende:
Beste slotjeszetter, op het topic Maple Story GAME heb je een fantastisch en uitermate terecht slotje gezet.
Alleen komt de letter l niet voor in 't kofschip dan wel 't fokschaap voor.
Dat het een volgende keer beter mag gaan,
Groetjes Jesse
Ik weet niet wat ik nu moet doen. Lachen, huilen, zoenen, schreeuwen, gillen, dansen? Tell mequote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:14 schreef tonks het volgende:
Deel 11 moet dat zijn inderdaad
thanks, ge-editquote:Op donderdag 20 maart 2008 22:00 schreef MASD het volgende:
XKCD - Geniale stripjes!
Hoi, die morningglory pics zijn imo erg offtopic en verneuken het topic nogal dankzij de lange laadtijden.
nee, helaas. Voor uitleg zie je PMquote:Op donderdag 20 maart 2008 16:09 schreef DutchErrorist het volgende:
Vraagje, kan een modje voor mij een bericht editten die ik een hele tijd terug heb geplaatst?
Het gaat om het bericht waarin ik zeg dat een bepaalde manier van msn hacken werkt (dit was vreselijk sarcastisch), maar nu ben ik al een aantal keer lastig gevallen door van die kutmongolen die denken dat ik echt kan hacken... ()... Ik zelf kan dit bericht niet editten dus
![]()
msn hacken makkelijk ?
Alvast bedankt
(had dit per ongeluk al in de DIG feedback gepost)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |