quote:
We moeten samenwerken en dat pouche-te ze erg.
Hoogbegaafd!

quote:
Belde een maffe gast aan "Ja kom niet voor jou maar deurbel van je buurman doet het niet." Het is dat me interkom het niet deed, anders had ik mooi niet open gedaan. Achterlijke gladiool! Ik hoop ook dat als me interkom het doet, hij dat nog eens flikt, dan laat ik hem mooi staan! Mafketel!

_!
quote:
Moeder was alcoholist, zus van ene op andere dag deur uitgelopen wat ik me ouders moest vertellen, allemaal depressie, ik op me 12e aan antidepressieva, vader die agressief en handtastelijk kan zijn, zus met zelfmoordpoging. Dat om te beginnen en ja ik heb in tehuizen gewoond, woon sinds me 15e niet meer thuis, heb sinds 3 maanden geen contact meer met me ouders, aangifte gedaan vanwege een stalker, nieuwe school/opleiding, verhuist.

Goh, zou dát misschien de reden zijn dat je je zo voelt en je zo gedraagt?
Ohnee, het komt door je hoogbegaafdheid

quote:
Hij zei op het eind bijvoorbeeld dat hij stiekem ging dromen over me. Ik vroeg waarover. "Dat we samen gelukkig zijn en weekendje weg gaan". Krijg (met me moeder in gedachte) de meest angstige ideeën. Weekendje weg en nooit meer terugkomen, gedachte... Verkracht, vermoord, weet ik veel. Wordt er echt akelig van!
Beetje vertrouwen in de medemens he!

ohnee, die zijn slechts "normaalbegaafd", dus: beesten, verkrachters, moordenaars!!!
quote:
Rond half 12 kreeg ik wel weer erg hoofdpijn. Het valt me op dat dat met name de donderdag/vrijdag zijn, omdat ik dan vanaf 8:45 les heb. Ik vermoed dat het met hb te maken heeft, omdat ik me dan zoveel/zolang moet aanpassen naar ander niveau.
[ Bericht 42% gewijzigd door kthxbye op 25-06-2008 17:43:55 ]