abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59680445
Desalniettemin gaan we gewoon verder met het posten van rare blogs.

Link naar het eerste deel: Wat is de gekste/raarste blog die je ooit gelezen hebt?

Voor de geïnteresseerden: VV blogs zijn hier te vinden:

feb. 2008
mar. 2008
apr. 2008
mei 2008
juni 2008

quote:
Voor het eerst van me leven met de taxi !!!

De taxi was er heel snel! Aardige man, fijne auto, de man reed prettig (hoor wel eens spookverhalen over idioot rijdende chauffeurs...). Heb hem wel vriendelijk verzocht aan het begin van de straat mij eruit te gooien. Het is er 1 richting verkeer en voor mijn huis had hij 3 straten moeten omrijden. Zonde van me geld! Kijk, daar ben je nou hb voor!
Ja, normaal begaafden die verzinnen zoiets natuurlijk niet hè, meid?

[ Bericht 3% gewijzigd door kthxbye op 25-06-2008 17:11:50 ]
pi_59680517
quote:
It feels not good, to be the king...
_! isn't that ironic!
quote:
Ligt het aan mij? Ben ik dan echt zo dom, dat ik niet goed kan inschatten hoe het met hem gaat??? Ik moet er gewoon mee stoppen. Afgelopen. Klaar! Gek he, dat hij geen vrienden met me wil worden!!! Ik ben gewoon een dikke vetzak varken. Logisch dat hij me niet als (goede) vriendin wil!
Gaat de goede kant op!
  woensdag 25 juni 2008 @ 17:02:27 #3
53753 BereNDD
drampo uit je raam
pi_59680587
spam
You're crazy in the coconut..
That boy needs therapy..
pi_59680908
quote:
We moeten samenwerken en dat pouche-te ze erg.
Hoogbegaafd!
quote:
Belde een maffe gast aan "Ja kom niet voor jou maar deurbel van je buurman doet het niet." Het is dat me interkom het niet deed, anders had ik mooi niet open gedaan. Achterlijke gladiool! Ik hoop ook dat als me interkom het doet, hij dat nog eens flikt, dan laat ik hem mooi staan! Mafketel!
_!
quote:
Moeder was alcoholist, zus van ene op andere dag deur uitgelopen wat ik me ouders moest vertellen, allemaal depressie, ik op me 12e aan antidepressieva, vader die agressief en handtastelijk kan zijn, zus met zelfmoordpoging. Dat om te beginnen en ja ik heb in tehuizen gewoond, woon sinds me 15e niet meer thuis, heb sinds 3 maanden geen contact meer met me ouders, aangifte gedaan vanwege een stalker, nieuwe school/opleiding, verhuist.
Goh, zou dát misschien de reden zijn dat je je zo voelt en je zo gedraagt?
Ohnee, het komt door je hoogbegaafdheid
quote:
Hij zei op het eind bijvoorbeeld dat hij stiekem ging dromen over me. Ik vroeg waarover. "Dat we samen gelukkig zijn en weekendje weg gaan". Krijg (met me moeder in gedachte) de meest angstige ideeën. Weekendje weg en nooit meer terugkomen, gedachte... Verkracht, vermoord, weet ik veel. Wordt er echt akelig van!
Beetje vertrouwen in de medemens he! ohnee, die zijn slechts "normaalbegaafd", dus: beesten, verkrachters, moordenaars!!!
quote:
Rond half 12 kreeg ik wel weer erg hoofdpijn. Het valt me op dat dat met name de donderdag/vrijdag zijn, omdat ik dan vanaf 8:45 les heb. Ik vermoed dat het met hb te maken heeft, omdat ik me dan zoveel/zolang moet aanpassen naar ander niveau.

[ Bericht 42% gewijzigd door kthxbye op 25-06-2008 17:43:55 ]
pi_59681617
Ow man eerst had ik nog enigzins met dr te doen, ze leek me gewoon een beetje onbegrepen en eenzaam maar ik lees dr blogs nu al een tijdje maar damn wat een arogantie! Met dr hoogbegaafdheid, als zij hb heeft dan heeft 3 kwart van de jostiband het ook!
  woensdag 25 juni 2008 @ 18:17:28 #6
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_59682208
Ja bookmark dit topic maar en geniet allemaal maar alleen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')