* rulerofdeath wijst de weg naar nummer 49quote:Op zaterdag 5 april 2008 23:06 schreef BrandX het volgende:
Ladies and Gents,
ONZ is een paar deuren verderop, op nummertje 49 wel te verstaan, u bevindt zich nu op nummer 3.
Graag verder alleen serieuze reacties.
Alvast bedankt voor de medewerking
Ik wilde net ongeveer hetzelfde zeggen: wat staat er op de onderkant?quote:Op zaterdag 5 april 2008 23:06 schreef longinus het volgende:
Het belangrijkste bij dit soort zaken is de bodem, vanwege de stempel.
zometeen is oma's lelijke vaasje 5000 euro waard
quote:Op zaterdag 5 april 2008 23:10 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
* rulerofdeath wijst de weg naar nummer 49
zoietsquote:Op zaterdag 5 april 2008 23:06 schreef longinus het volgende:
Het belangrijkste bij dit soort zaken is de bodem, vanwege de stempel.
zometeen is oma's lelijke vaasje 5000 euro waard
En dat is ook niet hier in de buurt (regio Eindhoven)quote:31 maart 2008: Afrika Museum, Berg en Dal (uitverkocht)
28 april 2008: Catharijne Convent, Utrecht (uitverkocht)
19 mei 2008: Stadhuis Brugge, Brugge (uitverkocht)
kijk eens of er antiquariaten bij jou in de stad zijn die dat soort dingen taxateren. Of officiële taxateurs oid?quote:Op zaterdag 5 april 2008 23:40 schreef Isdatzo het volgende:
ik zal morgen een foto maken zonder deksel, en een van de onderkant [ afbeelding ]
en over tussen kunst en kitch,
[..]
En dat is ook niet hier in de buurt (regio Eindhoven)
Heel gevaarlijke uitspraak.quote:Op zondag 6 april 2008 00:02 schreef DarkerThanBlack het volgende:
Het ziet er in ieder geval niet duur uit.
maar zometeen moet je zo'n vent 20 euro lappen voor een vaas van 50 centquote:Op zaterdag 5 april 2008 23:43 schreef BrandX het volgende:
[..]
kijk eens of er antiquariaten bij jou in de stad zijn die dat soort dingen taxateren. Of officiële taxateurs oid?
En er dan op stampenquote:Op zondag 6 april 2008 00:26 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
maar zometeen moet je zo'n vent 20 euro lappen voor een vaas van 50 cent
dat is helemaal geen gek idee. moet verzekering alleen niet achterkomenquote:Op zondag 6 april 2008 00:48 schreef Woetsel het volgende:
Ik heb een deal...
Ik stoot 'm kapot, We maken er verzekeringswerk van... en ongeacht het bedrag dat je krijgt, doen we 50/50...
** Wel lullig, voor 0,50 euri....**
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |