Tja.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 19:49 schreef 4xfok het volgende:
Ik ben laatst ook naar de rechtbank geweest.
Gewoon bij de ingang zeggen dat je dat voor school moet doen en je kan bijna al zittingen bezoeken
Toen de rechter zijn verleden op leestte, zoals verschillende moorden en mishandelingen kreeg ik wel de neiging om hem te slaan![]()
quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:23 schreef Jumparound het volgende:
pff, dan heb je heeel gespreid belegt!
Die rechter was vroeger vast schoenmaker geweestquote:Op woensdag 16 januari 2008 11:28 schreef Biancavia het volgende:
[ afbeelding ]
Laatste post uit deel 21:
[..]
Tja.
Zouden die dan wroeg of laat komen?quote:Op zondag 13 januari 2008 20:18 schreef kiwiholland het volgende:
Eens komen de vroegingen en gaat er iemand praten.
quote:Op woensdag 16 januari 2008 14:45 schreef Elusive het volgende:
[..]
nou dat valt overdag ook flink tegen, altijd maar de zelfde bagger top40 pop nummers
lets dance to joy division komt ondertussen ook wel de spuitgaten uit
quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:57 schreef dieselnoi het volgende:
Wtf moet ik doen???!!!! Mijn pa wilt mijn kamer in tweeen delen en ik ben het daar niet mee eens. Maar hij is al begonnen. Dus vandaag zat ik de hele dag op school. En toen ik terug kwam merkte ik dat hij een muur had gebouwd. Dus in woede trapte ik tegen de muur aan. Maar ik besefte niet dat het stuk zou gaan. En nu is een plaat van de muur eraf gescheurt en naar beneden gedondert. Ik maak zo wel een foto hoe het eruit ziet. Dan kunnen jullie meteen huiveren om mijn krachten. Er zit nu gewoon een gat in het muurtje dat hij gebouwd heeft.
Maar hij gaat mij vermoorden man als hij weet wat er gebeurt is. Het is net gebeurt maar gelukkig heeft hij niets gehoord. De plaat is nu helemaal nutteloos. De hoeken zijn er vanaf gescheurt (de plaat is gemaakt van karton en cement ofzo?). En in het frame dat van hout is gemaakt zitten nog de schroeven die hij gebruikt heeft om de plaat vast te schroeven
quote:
quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:03 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Hoe heb je dat voor elkaar geregeld?
Hoe kom je er nou bij om 'na' en 'naar' te verwisselen, kan iemand me dat uitleggen?quote:Op donderdag 17 januari 2008 14:57 schreef HL_Dog43 het volgende:
3 dagen naar Ajax.. nou dat zijn 2 cruciale partijen.
Andersom zie je het -helaas- vrij veel, maar zo heb ik het inderdaad ook nog nooit gezien.quote:Op donderdag 17 januari 2008 15:18 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Hoe kom je er nou bij om 'na' en 'naar' te verwisselen, kan iemand me dat uitleggen?
Ik had het ook nog nooit gezien voordat ik op Fok kwam. Het zal er wel mee te maken hebben dat het ongeveer hetzelfde klinkt als je snel praat.quote:Op donderdag 17 januari 2008 15:18 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Hoe kom je er nou bij om 'na' en 'naar' te verwisselen, kan iemand me dat uitleggen?
Vroeger, toen ze nog kon praten, ging ze ter kerke in Eems.quote:Op donderdag 17 januari 2008 12:00 schreef fokthesystem het volgende:
Je flikt dus wat, en dat komt uit, geem eems een schorsing (ik was voor ex-communicatie)
dus het geflikte komt als een boomerang terug in haar gezicht,
niet begreep:quote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:59 schreef Ra-z het volgende:
particuliere huurder? dan is het best goed mogelijk, gewoon opbellen en zeggen dat je groter wil wonen, ze hebben liever bestaande huurders in een duurder huis waarvan ze weten dat ze betalen en dan een nieuwe huurder in jou kleine huisje
Drie fouten door elkaar:quote:Op vrijdag 11 januari 2008 13:35 schreef OVLOV het volgende:
Ik denk dat hij "en" betekend ipv "dan"
Ik heb het verder niet meer geprobeerd
Kleurloos toestel zeker?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:02 schreef Merkie het volgende:
Een concurrent voor de iPhone moet een vloeiende en supermooie UI hebben die iedereen binnen twee tellen kan gebruiken. En natuurlijk geen stylus benodigd. Als ik zo kijk vaalt de Touch Cruise hard omdat hij WM heeft, dus geen concurrent.
Oh, komt wel vaker voor. Komt omdat mensen de r niet meer kunnen uitspreken en het radio- en tv-Nederlands (eigenlijk Hollands) nabauwen.quote:Op donderdag 17 januari 2008 15:21 schreef Frollo het volgende:
[..]
Ik had het ook nog nooit gezien voordat ik op Fok kwam. Het zal er wel mee te maken hebben dat het ongeveer hetzelfde klinkt als je snel praat.
OMFG, wat moest ik hierom lachenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 12:45 schreef MissMayhem het volgende:
Ik heb via mail een raadseltje gekregen.
In een bus zitten 7 meisjes.
Elk meisje heeft 7 rugzakken bij.
In elke rugzak zitten 7 katten met elk 7 jongen.
Elke kat heeft 4 poten.
Poten tellen ook als benen.
Hoeveel benen zitten er op de bus?
Ik krijg er kop nog staart aan.
De d/t fouten vielen me niet eens meer op. Ik ben eraan gewend geraakt. Bah, ik voel me zo vies.quote:
Gaat om het deel dat ik vet heb gezetquote:Op zaterdag 19 januari 2008 01:01 schreef wyccie het volgende:
De d/t fouten vielen me niet eens meer op. Ik ben eraan gewend geraakt.
quote:Bah, ik voel me zo vies.
En het rare gezegdequote:Op zaterdag 19 januari 2008 01:17 schreef Kees22 het volgende:
Misverstand.
Wyccie gaat in op een eerder bericht van jou, over die jongen die een tussenmuur in elkaar trapte.
Niet op je laatste post met de nog/noch-fout.
Daar zinkt mijn broek van af!quote:Op zaterdag 19 januari 2008 11:46 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Dat mensen zo diep kunnen zakken als jou
Geen beginnen aanquote:Op zaterdag 19 januari 2008 18:20 schreef DIPPAS het volgende:
Nou komt het .
Eenige tijd gelee mijn telefoon stuk (HP Rw 6815 ) en ik dus met dat ding voor garatie trug naar kpn .
het eenigste wat stuk was ruis op de lijn tijdens het bellen en het scherm kreeg een nette strake rand er om heen .(het beeld werd klijner )
maar de touch screen functie bleef wel behouden in het zwarte gedeelte .
ik vandaag trug om hem op te halen verteld de verkoopster mij dat er eenige kosten aan zitten .
denk huh nou zou wel , komt ze aan met een bedrag van ¤246.65 nou niet echt een bedrag wat je zomaar deponeert .
ze gooide het op mijn eigen fout ik o wat dan en jawel water schade .
kun je hier iets tegen beginnen ? ze hebben mij niet laten weten van te voren dat het zo veel ging kosten .
maar hij is nu wel gerepareed en licht bij kpn .
en kunnen ze het echt hard maken die water schade (ik hoorde van iemand dat al die bedrijven het op water schade gooien ) .
nu zij de verkoopster zelf ook dat het een flink bedrag was en dat ze maandag trug beld naar die reparatie service .
maar heeft iemand hier ook ervaring mee .
ps: ik weet zeker dat het geen water schade is
greets dippas
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:51 schreef wyccie het volgende:
Haha, dat is geweldig. Mooi is ook dat TS hier de taalfout van een ander verbeterd. Zou hij dat hebben opgezocht?
En mooie vertalingen.
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:41 schreef Ashram het volgende:
Alleen die ¤1700 die ik ook moet terugbetalen, daar zit ik wel dwars mee.
Ik vermoed dat het een ordinaire tikfout is, maar vond hem wel leuk.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 19:05 schreef Xith het volgende:
[..]
Misschien weet je het als pleb niet hoor, kan best, maar de meeste hooggepositioneerde werknemers (managers bijv) maar zeker ook diplomaten krijgen standaard 1ste klas tickets.
Ik krijg zelf zelfs twee keer per jaar een eerste klas vliegticket van de overheid om op bezoek te komen bij m'n pa.
[.......]
Tuurlijk.quote:Op zondag 20 januari 2008 01:53 schreef Kees22 het volgende:
pleb is het enkelvoud van plebs.
Ik? Hij? Verbetert?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:51 schreef wyccie het volgende:
Haha, dat is geweldig. Mooi is ook dat TS hier de taalfout van een ander verbeterd. Zou hij dat hebben opgezocht?
En mooie vertalingen.
Ze lopen om de hete brij heen.quote:Op zondag 20 januari 2008 14:22 schreef Litso het volgende:
Ik geloof niet dat mensen er erg warm voor draaien
Ik gok dat ze "gedateerd" bedoelt, maar ik kan er naast zittenquote:Op maandag 21 januari 2008 09:30 schreef Charisma het volgende:
[..]
jeeetje ,de keuken
net nog gen bouwval gezocht![]()
ze noemen het zeker gedatailieerd
Ik denk het toch echt nietquote:Op maandag 21 januari 2008 09:37 schreef ruud_fr het volgende:
gewoon een typfoutje denk ik
1e a moet een e zijn
quote:Op maandag 21 januari 2008 10:26 schreef Demon-X het volgende:
net f'ing 2uur en eergister nog es anderhalf bezig geweest me 1 toets op m'n tobo
die platte toetsen zijn echt een nachtmerrie om weer inmekaar te moeten zetten
hij typt heerlijk maar atm haat k em zwaar
dacht em al 2x eindelijk goed erop te hebben totdat er bleek nog een extra montagepunt te zitten
klacht: sciccorkeys typen heerlijk maar die wil je niet helemaal moeten demonteren (schoonmaken) en weer inmekaar zetten, dan ben je nog wel een paar dagen zoet namelijk
gaat trouwens over een Logitech Ultra X en heb em mede dankzij deze site weer goed gekrege
die trouwens ook niet 100% klopte in z'n volgorde
Juist ja.quote:Op maandag 21 januari 2008 11:14 schreef Demon-X het volgende:
get your mind out of the gutter boys
kom op is dat nou echt alles waar jullie nog aan denken? mja wat verwacht ik dan ook, Fok! niveau en dan ook nog KB
verbaast me dat jullie nog redelijke zinnen kunnen vormen
Onder, over, één pot nat!quote:Op maandag 21 januari 2008 15:14 schreef Yoghii het volgende:
Toffe steen woon je over, dit is al lang bekend.
Originele details valt wel binnen de context.quote:Op maandag 21 januari 2008 09:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik denk het toch echt nietKijk maar eens naar de context van de opmerking
En zelfs al was het zo, dan was het nog fout
Begrijpelijk, maar zoo fout.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 08:05 schreef tuvokki het volgende:
[..]
Ik eigenlijk allang niet meer. Maar op de een of andere manier word ik steeds weer verleid tot het lezen van dit kuttopic omdat ik me afvraag of er iets van gaat komen.
Ziekenhuis dus, Crohn is serious shit. Wij hadden (VT gelukkig) een ontwerper die Crohn heette, als je met zijn ontwerpen aan de slag moest kon je overwerken, dat wist je zeker. Ik raadt de TS aan om zelf beslissingen te nemen, en niet te wachten tot de ontwerper komt met oplossingen. Die kostten bij Crohn steenvast meer tijd en minimaal 80% rework. 't Is maar een tip. Sterkte.
Wat zal ik hier eens over optypen?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 08:06 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Vrouwen zijn in Iran inderdaad niet helemaal 100% vrij, qua kledingvoorschriften bijvoorbeeld. Maar verder zijn ze gewoon vrij hoor. En auto rijden voor vrouwen in Iran is geen taboe, integendeel juist. Plus dat de meeste mensen die afgeslaagd zijn aan de universiteit in Iran vrouw zijn.
Bron: de Pers.quote:Volgens het ministerie van Onderwijs gaat het momenteel om 170 kinderen. ‘Of ze daadwerkelijk thuis les krijgen, weten we niet’, zegt een woordvoeder van staatssecretaris Sharon Dijksma (PvdA).
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 15:37 schreef B-FliP het volgende:
Ik heb een vraagje over kleine verdiensten als muziekant...
(...)
quote:Babyluikjes
In het buitenland moeten vondelingenluikjes ervoor zorgen dat baby's sterven door kou
Politielampen? Hipquote:Op maandag 21 januari 2008 13:47 schreef mgerben het volgende:
Wat TS aan te rekenen is is de deur i.c.m de coplampen. Op zich is zijn geparkeerde auto nergens schuldig aan. Maar TS introduceert een extra onverwacht obstakel en maakt dat moeilijker zichtbaar door zijn lampen aan te laten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |