Een van mijn katten is een liefhebber van voetbal en andere balsporten.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 11:54 schreef Sanne het volgende:
Autoraces vinden sommigen ook leuk, als het maar snel van de ene kant van het scherm naar de andere schiet. Maar ja, dat vind ik dan weer niet zo leuk om naar te kijken.
mensen die compulsief mongoloide in topics moeten reageren om indruk te makenquote:
In die reacties van die mensen staat telkens dat de katten bij de muizen niet begrijpen waar ze blijven. Dat ze achter de tv gaan zoeken.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 12:20 schreef sjimz het volgende:
[..]
Een van mijn katten is een liefhebber van voetbal en andere balsporten.
Helaas heeft hij nog nooit de bal gevangen
Precies, als je het zo dom vindt blijf je maar lekker weg uit dit topicquote:Op zaterdag 19 januari 2008 12:23 schreef Re het volgende:
[..]
mensen die compulsief mongoloide in topics moeten reageren om indruk te maken_!
_!
Moest ik ook aan denken idd: voorbeeldjequote:Op zaterdag 19 januari 2008 11:54 schreef Sanne het volgende:
Autoraces vinden sommigen ook leuk, als het maar snel van de ene kant van het scherm naar de andere schiet. Maar ja, dat vind ik dan weer niet zo leuk om naar te kijken.
Is dat zo? Ik weet wel dat ze de bewegingen op tv echt wel kunnen zien hoor, zat voorbeelden van te vindenquote:Op zaterdag 19 januari 2008 12:42 schreef De.Kromme het volgende:
Katten kunnen toch geen diepte (dus TV) zien, net als honden?
Ze zien de schaduwen wel bewegen jaquote:Op zaterdag 19 januari 2008 12:47 schreef Litso het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik weet wel dat ze de bewegingen op tv echt wel kunnen zien hoor, zat voorbeelden van te vinden
Geweldig!!!quote:Op zaterdag 19 januari 2008 12:55 schreef Wombcat het volgende:
Deze is ook leuk: http://nl.youtube.com/watch?v=fpHDwj3QQUs
die van mij drinken uit de wc als ze half de kans hebben, telt dat ook?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 11:50 schreef Sanne het volgende:
Waar ik ook nieuwsgierig naar ben is of mensen in Nederland wel eens hun kat leren op het toilet te schijten. Dat kunnen ze in de Sims namelijk, en op Youtube barst het ook van de op toiletpot schijtende katten. Maar ik ken geen enkele kattenbezitter die niet loopt te sjouwen met kattegrit.
Gewoon van die vragen, waar je dan wel eens over nadenkt.
Al Bundy? Wat?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 13:04 schreef Sanne het volgende:
Deze is werkelijk niet te geloven. Er zit gewoon een dikke Garfield op de bank a la Al Bundy tv te kijken!!!
http://nl.youtube.com/watch?v=qXkw3L7oxwk&NR=1
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |