Eens.... denk niet dat m'n familie blij wordt van 'die motherfucker die'...maar ook...quote:Op donderdag 17 januari 2008 18:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
Naar mijn idee draait het om de overledene, je eert immers zijn/haar leven. Dus je moet lekker draaien wat bij jou past op je begrafenis!
die gaat in mn quoteboekquote:Op donderdag 17 januari 2008 18:40 schreef giscard het volgende:
jij mag draaien wat je wil. maakt mij niet uit. ik kom toch niet.
Als jij iets wil draaien dan mag het. Het is immers JOUW laatste wens. Een begrafenis draait niet om de nabestaanden maar om de overledene. De nabestaanden zijn er om de overledene te eren niet andersom.quote:Op donderdag 17 januari 2008 18:32 schreef izkander het volgende:
Ik weet het, het is een beetje een raar onderwerp. Maar ik heb een beetje een moraal-issue hier.
Als ik straks overlijd, zou ik dan bijvoorbeeld: 'Dope - Die motherfucker die' kunnen kiezen als muziek?
Gaat dood gaan om jou, of om diegenen die je achterlaat? Ik vind eigenlijk dat ik alles mag 'draaien' op mn eigen begravenis![]()
Om wie gaat de begravenis... om de nabestaanden of om de overledene?
Ik ben er niet uit...
wat is jullie mening?
Ik ben erg geneigd je volledig gelijk te geven. Maar volgens mij als je DIE MF DIE draait....quote:Op donderdag 17 januari 2008 18:55 schreef Zeitgeist het volgende:
[..]
Als jij iets wil draaien dan mag het. Het is immers JOUW laatste wens. Een begrafenis draait niet om de nabestaanden maar om de overledene. De nabestaanden zijn er om de overledene te eren niet andersom.
een vrouw zou al leuk zijnquote:Op donderdag 17 januari 2008 19:08 schreef garfield_online het volgende:
Ach, als je vermoord ben't door je vrouw is dit wel leuk ofzo:
http://www.youtube.com/watch?v=T5Xl0Qry-hA (Nancy Sinatra - Bang Bang )
ja en als je onder de grond ligt My boots will walk all over you ook van Nancy..quote:Op donderdag 17 januari 2008 19:08 schreef garfield_online het volgende:
Ach, als je vermoord ben't door je vrouw is dit wel leuk ofzo:
http://www.youtube.com/watch?v=T5Xl0Qry-hA (Nancy Sinatra - Bang Bang )
O dat is apart, het is toch je eigen keuze?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 00:22 schreef Miriampje het volgende:
Ik neem het voorbeeld orgaandonatie
Als jij je donorformulier hebt ingevuld en wilt doneren. Maar als je dood gaat is je familie daar niet mee eens.
Dan gebeurt het niet...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |