plaat? gewoon muziek die vanaf pc gespeelt wordt hoor..quote:Op woensdag 16 januari 2008 14:17 schreef Rosbief het volgende:
3 FM draait een plaat in 4 weken helemaal grijs waarna je er nooit meer iets van hoort.
disc jockeysquote:Op woensdag 16 januari 2008 14:19 schreef ichi_the_killer het volgende:
[..]
plaat? gewoon muziek die vanaf pc gespeelt wordt hoor..
platenspelers
Met het verschil dat dat wel een goed nummer isquote:Op woensdag 16 januari 2008 14:31 schreef Beach het volgende:
They eye of the tiger is ouder en komt ook nog steeds langs
nou dat valt overdag ook flink tegen, altijd maar de zelfde bagger top40 pop nummersquote:Op woensdag 16 januari 2008 14:14 schreef Yozzz het volgende:
538 is bagger. 3 FM is top.
Ja dat is wel fijn.quote:Op woensdag 16 januari 2008 14:53 schreef Whatashockr het volgende:
Nouja één troost: door die pitch+10% gaan die nummer bij 538 zo snel dat ze voorbij zijn voor je het door hebt
Het is ook gewoon een feit. Als je 538 een mailtje erover zou sturen zouden ze het rustig bevestigen.quote:Op woensdag 16 januari 2008 14:56 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ja dat is wel fijn.
Ik had daar laatst nog een discussie met iemand over. Die beweerde stellig dat dat niet waar was. En het is zo duidelijk te horen
Uhm en een BOUWVAKKER is geen job? Wie is hier nu dequote:Op woensdag 16 januari 2008 14:08 schreef ichi_the_killer het volgende:
538 luisterenget a job....
BOUWVAKKER
radioquote:
Wat voor nummer zijn dat? Nooit van gehoord.quote:Op woensdag 16 januari 2008 15:12 schreef Stefan_k het volgende:
gister een aantal keer 538 geluisterd omdat ik niks te doen had krijg ik
2x delilah hey there
2x apologize
2x put my nikes on the street
Welke zender luister jij? ImitationFM?quote:Op woensdag 16 januari 2008 15:12 schreef Stefan_k het volgende:
gister een aantal keer 538 geluisterd omdat ik niks te doen had krijg ik
2x delilah hey there
2x apologize
Wil je dus dat de luisteraars weglopen omdat je om 20:00 30 minuten onafgebroken naar kommer en kwel moet luisteren?quote:Op woensdag 16 januari 2008 16:10 schreef BigFire het volgende:
het nieuws, elk uur maar weer![]()
een krant en een avondjournaal is blijkbaar niet genoeg![]()
qua muziek: Alicia Keys
uh ja, ik denk dat de meeste mensen liever 1 a 2x per dag uitgebreid het nieuws horen dan elk uur heel kort. waarom moet ik dat elke keer horen? bij een ramp of breaking news... oke. maar anders hoef ik er niet mee lastig gevallen te worden.quote:Op woensdag 16 januari 2008 17:20 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Wil je dus dat de luisteraars weglopen omdat je om 20:00 30 minuten onafgebroken naar kommer en kwel moet luisteren?
Think further.
Wel een raar nummer zegquote:Op woensdag 16 januari 2008 15:12 schreef Stefan_k het volgende:
Korn.quote:Op woensdag 16 januari 2008 18:02 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wel een raar nummer zegBeetje met je Nikies over straat lopen. HEL EN VAGEVUUR !
![]()
Maaruh. Lijkt ook wel of Nike bezig is met een muziekspam
Bovenstaand nummer en dat nummert van de Opposites. Beetje verdacht.
Quizvraag: Wie bracht het nummer A.D.I.D.A.S uit
Jij bent dus het type wat in zijn handen kotst om zn kapsel strak te houden ?quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:49 schreef gebrokenglas het volgende:
Leuk nummer, Die komt ook altijd voorbij op tecktonik dansalbums en -filmpjes. Gaaf. Ik swing altijd mee. [ afbeelding ]
Jaquote:Op donderdag 17 januari 2008 19:36 schreef GANZENBORD het volgende:
Wat bedoelen hier de mensen met pitch +10%, dat de afspeelsnelheid 10% sneller is ten opzichte van de normale snelheid ?
Zitten deze platen niet in jouw platenkoffertje, Sandstorm? Je moet draaien wat je publiek wil horen, niet wat je zelf graag hoort.quote:Op woensdag 16 januari 2008 18:02 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wel een raar nummer zegBeetje met je Nikies over straat lopen. HEL EN VAGEVUUR !
![]()
Maaruh. Lijkt ook wel of Nike bezig is met een muziekspam
Bovenstaand nummer en dat nummert van de Opposites. Beetje verdacht.
Quizvraag: Wie bracht het nummer A.D.I.D.A.S uit
SkyRadio op een zondagochtend is ook niet goed voor de arbeidsproductiviteitquote:Op donderdag 17 januari 2008 17:36 schreef Zero2Nine het volgende:
Onterechte klacht, er zijn mensen die de hele dag naar Sky Radio moeten luisteren. Dat is nog een paar klassen erger. Daar hebben ze misschien zo'n vage garantie dat je tussen 9 en 5 nooit hetzelfde nummer hoort maar de volgende dag komen alle nummer van de dag ervoor weer terug. Bovendien zijn die er ook erg goed in om een groot aantal nummers te draaien dat niet oud genoeg is om retro te zijn maar te oud om "hip" te zijn.
Gelukkig hoef ik zelf niet de hele dag naar SkyRadio te luisteren, maar zelfs met die paar uurtjes per week vind ik het al erg genoeg
Ik had laatst dat er om 16.55 een nummer was en toen kwam datzelfde nummer om 17.05 weerquote:Op donderdag 17 januari 2008 17:36 schreef Zero2Nine het volgende:
Onterechte klacht, er zijn mensen die de hele dag naar Sky Radio moeten luisteren. Dat is nog een paar klassen erger. Daar hebben ze misschien zo'n vage garantie dat je tussen 9 en 5 nooit hetzelfde nummer hoort maar de volgende dag komen alle nummer van de dag ervoor weer terug. Bovendien zijn die er ook erg goed in om een groot aantal nummers te draaien dat niet oud genoeg is om retro te zijn maar te oud om "hip" te zijn.
Gelukkig hoef ik zelf niet de hele dag naar SkyRadio te luisteren, maar zelfs met die paar uurtjes per week vind ik het al erg genoeg
Dit dusquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |