Ja, boodschappen doen bij de AH is ook op eigen risico, trap even een open deur in ofzo.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:41 schreef Houniet het volgende:
Dat is toch allemaal op eigen risico?
iets wat je op kan blazenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 17:01 schreef LasTeR het volgende:
Wat the hell is Kruitvat?
Het is dan ook Kruidvat.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 17:01 schreef LasTeR het volgende:
Wat the hell is Kruitvat?
Doe je taak modje, pas de TT aan, alsjeblieft.quote:
In dat geval lijkt het al voor het lab misgegaan, zodra de boel daar aankomt zou het nummer bekend moeten zijn en te achterhalen wat er allemaal met je film wel of niet gebeurd is. Zaak dus om te proberen vast te stellen of je film het kruidvatfiliaal ooit verlaten heeft.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 17:16 schreef Skinkie het volgende:
Aangezien ik pas thuis kwam nadat het callcenter was gesloten heb ik maar een 'contact formuliertje' gevuld. Lijkt me dat trouw- en vakantie foto's toch wel uit een stapeltje foto's gehaald moeten kunnen worden.
...maar goed het merkwaardige is dus dat het 'zakje' niet eens geregisteerd blijkt te zijn.
Kodak had ooit voor zijn Kodachrome een service die zo traag was dat je soms wanneer je dia's terugkwamen je al lang en breed vergeten was dat je ze ooit had opgenomenquote:Op woensdag 23 januari 2008 12:38 schreef Skinkie het volgende:
Krijg net een mailtje van de service desk dat mijn zakje vanmorgen bij hun is aangekomen.
Ik denk dat er in ons Kruidvat filiaal gisterenavond lang is gezochtquote:Op woensdag 23 januari 2008 17:35 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Kodak had ooit voor zijn Kodachrome een service die zo traag was dat je soms wanneer je dia's terugkwamen je al lang en breed vergeten was dat je ze ooit had opgenomen
Komt wat aan... toch weer een beetje jammer van die krassen op de negatieven (en dus op de foto's)... het alles is gemaakt met een Canon EOS 500, van het grofvuil... dus ik ga zo even kijken of het in m'n camera aangelopen kan zijn.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |