abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56227589
Dus ik breng mijn analoge filmrolletje met vakantie kiekjes naar de Kruitvat, heb en heb een afhaalbewijs. Blijkt na twee weken nog geen spoor van foto's te vinden te zijn, noch dat het klantnummer/opdrachtummer behandeld lijkt te zijn.

Het is wellicht een leuk excuus om weer op vakantie te gaan, maar wie heeft al eerder met dit bijltje gehakt, en tegen wie kun je het beste aanschoppen om dan wel je film rolletje of foto's terug te vinden?
Steun Elkaar, Kopieer Nederlands Waar!
Hadīs (An-Nawawi): "Niemand van jullie gelooft (werkelijk) totdat hij voor zijn broeder wenst wat hij voor zichzelf wenst."
  dinsdag 22 januari 2008 @ 16:41:12 #2
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_56228104
Dat is toch allemaal op eigen risico?
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_56228451
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 16:41 schreef Houniet het volgende:
Dat is toch allemaal op eigen risico?
Ja, boodschappen doen bij de AH is ook op eigen risico, trap even een open deur in ofzo.
Hadīs (An-Nawawi): "Niemand van jullie gelooft (werkelijk) totdat hij voor zijn broeder wenst wat hij voor zichzelf wenst."
pi_56228502
kruitvat naaien ze je sowieso aan alle kanten!
I'm not the man you think I am!
pi_56228565
maar het is wel lekker goedkoop
  dinsdag 22 januari 2008 @ 17:01:27 #6
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_56228577
Wat the hell is Kruitvat?
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
  Eindredactie Frontpage / Forummod dinsdag 22 januari 2008 @ 17:02:33 #7
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_56228605
Advies: Blijven zeuren met je afhaalbewijsje tot je exact weet wat er zich met je film heeft afgespeeld.
Hij kan in een verkeerd filiaal terechtgekomen zijn en dan wil het nog wel eens een tijdje duren voordat zo'n zakje weer boven water is. Snelheid van afhandelen is in vrij sterke mate afhankelijk van de medewerkers van de betreffende winkelketen. Het filiaal waar jij meldt moet de melding maar op willen pakken en wanneer ze dat doen moet het andere filiaal er ook maar de ernst van inzien.
In het ergste geval is er bij het transport van winkel naar lab iets verkeerd gegaan, alleen zou je dan al snel veel meer gedupeerden hebben.
Filmpjes raken in het lab zelf niet echt snel kwijt, de distributie tussen lab en winkel is de grote risicofaktor (ongeacht de winkel)
Gotferdomme wat heb ik weer een last van een goed humeur
pi_56228851
Aangezien ik pas thuis kwam nadat het callcenter was gesloten heb ik maar een 'contact formuliertje' gevuld. Lijkt me dat trouw- en vakantie foto's toch wel uit een stapeltje foto's gehaald moeten kunnen worden.

...maar goed het merkwaardige is dus dat het 'zakje' niet eens geregisteerd blijkt te zijn.
pi_56228933
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 17:01 schreef LasTeR het volgende:
iets wat je op kan blazen
"The guys from Mclaren kept saying: "sounds like a spitfire", and the guys from Mercedes went: "Nein, nein, nein, sounds like a Messerschmitt", they're both wrong actually, it sounds like the god of Thunder"
  dinsdag 22 januari 2008 @ 17:23:57 #10
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_56228994
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 17:01 schreef LasTeR het volgende:
Het is dan ook Kruidvat.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_56229013
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 17:23 schreef Houniet het volgende:

[..]

Het is dan ook Kruidvat.
Doe je taak modje, pas de TT aan, alsjeblieft.
  Eindredactie Frontpage / Forummod dinsdag 22 januari 2008 @ 18:05:05 #12
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_56229783
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 17:16 schreef Skinkie het volgende:
Aangezien ik pas thuis kwam nadat het callcenter was gesloten heb ik maar een 'contact formuliertje' gevuld. Lijkt me dat trouw- en vakantie foto's toch wel uit een stapeltje foto's gehaald moeten kunnen worden.

...maar goed het merkwaardige is dus dat het 'zakje' niet eens geregisteerd blijkt te zijn.
In dat geval lijkt het al voor het lab misgegaan, zodra de boel daar aankomt zou het nummer bekend moeten zijn en te achterhalen wat er allemaal met je film wel of niet gebeurd is. Zaak dus om te proberen vast te stellen of je film het kruidvatfiliaal ooit verlaten heeft.
pi_56234605
Het is idd een beetje het risico van analoog, je geeft je unieke rolletje in handen van een volslagen onbekende. Maar ik sluit me bij Sok aan dat als je blijft drammen drammen drammen, je wel een kans maakt.

Hoe dan ook vet kut dit, sterkte.
Mijn DeviantART gallery
,
Best volwassen voor mijn geestelijke leeftijd
pi_56247578
Krijg net een mailtje van de service desk dat mijn zakje vanmorgen bij hun is aangekomen.
  Eindredactie Frontpage / Forummod woensdag 23 januari 2008 @ 17:35:41 #15
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_56254713
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 12:38 schreef Skinkie het volgende:
Krijg net een mailtje van de service desk dat mijn zakje vanmorgen bij hun is aangekomen.
Kodak had ooit voor zijn Kodachrome een service die zo traag was dat je soms wanneer je dia's terugkwamen je al lang en breed vergeten was dat je ze ooit had opgenomen
pi_56254898
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 17:35 schreef Ouwesok het volgende:

[..]

Kodak had ooit voor zijn Kodachrome een service die zo traag was dat je soms wanneer je dia's terugkwamen je al lang en breed vergeten was dat je ze ooit had opgenomen
Ik denk dat er in ons Kruidvat filiaal gisterenavond lang is gezocht
pi_56276972
Ze zijn binnen en ze zijn mooooi
pi_56277254
Scannen en posten
pi_56277480
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 15:52 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Scannen en posten
Komt wat aan... toch weer een beetje jammer van die krassen op de negatieven (en dus op de foto's)... het alles is gemaakt met een Canon EOS 500, van het grofvuil... dus ik ga zo even kijken of het in m'n camera aangelopen kan zijn.

Ik moet nog even leren scannen... want de foto ziet er op papier beter uit

[ Bericht 16% gewijzigd door Skinkie op 24-01-2008 16:15:17 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')