Het moment dat je wilt gaan werken.quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:18 schreef Fastmatti het volgende:
Heeft iemand enig idee wanneer je moet beginnen met solliciteren?
Gewoon 3 maand voor je klaar bent met afstuderen gebeld worden is prima bevallenquote:Op woensdag 16 januari 2008 21:18 schreef Fastmatti het volgende:
Heeft iemand enig idee wanneer je moet beginnen met solliciteren?
Allemaal leuk, maar ik wil naar een buitenlandse werkgever. Dus ik kan niet helemaal op mijn netwerk vertrouwen.quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:18 schreef du_ke het volgende:
[..]
Gewoon 3 maand voor je klaar bent met afstuderen gebeld worden is prima bevallen.
Als je een buitenlandse werkgever wilt zou ik wel op tijd beginnenquote:Op woensdag 16 januari 2008 21:23 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Allemaal leuk, maar ik wil naar een buitenlandse werkgever. Dus ik kan niet helemaal op mijn netwerk vertrouwen.
Een buitenlandse stage kan je al een heel eind op weg helpenquote:Op woensdag 16 januari 2008 21:23 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Allemaal leuk, maar ik wil naar een buitenlandse werkgever. Dus ik kan niet helemaal op mijn netwerk vertrouwen.
Probleem is dat de werkgever waar ik naartoe wil niet al te best bekend staat als stageplek.quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:26 schreef Reya het volgende:
[..]
Een buitenlandse stage kan je al een heel eind op weg helpen
Tja het is wel een manier om goed binnen te komen.quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:34 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Probleem is dat de werkgever waar ik naartoe wil niet al te best bekend staat als stageplek.
Uni heeft voor de Kerst een gesprek met ze gehad dus zal eens gaan vragen of daar wat uitgekomen is.quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:35 schreef du_ke het volgende:
[..]
Tja het is wel een manier om goed binnen te komen.
http://www.youtube.com/watch?v=o2K9FrpHBzg&feature=relatedquote:Op woensdag 16 januari 2008 21:38 schreef Zwaardvisch het volgende:
Hm, ik ben er. En ik zet meteen een aardig plaatje op.
http://www.youtube.com/watch?v=8CQg999l2ks
Dan is er in elk geval een contact, dat is al gunstigquote:Op woensdag 16 januari 2008 21:37 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Uni heeft voor de Kerst een gesprek met ze gehad dus zal eens gaan vragen of daar wat uitgekomen is.
O ja?quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:43 schreef Zwaardvisch het volgende:
Mijn vader houdt van dat soort muziek. Echt waar. High on Fire. Vandal X. Name it.
O ja, hij is laatst naar Dream Theater geweest.quote:
Binnenkort heb je die Spits career event weer. Daar maar even heen gaan zou ik zeggen:quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:18 schreef Fastmatti het volgende:
Heeft iemand enig idee wanneer je moet beginnen met solliciteren? Momenteel studeer ik dus nog.
Een Taliban-strijder heeft een wapen in zijn hand en dus schiet je hem dood.quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:53 schreef Yildiz het volgende:
Even op de TT:
Dat men niet wist dat men op eigen jongens schoot omdat de oortjes kapot waren zet wel vraagtekens overigens. Hoe maakt men dan het onderscheid tussen een Taliban-strijder en een burger? Die vraag heb ik overigens al langer, maargoed.
Hoe heb je dat voor elkaar geregeld?quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:18 schreef du_ke het volgende:
[..]
Gewoon 3 maand voor je klaar bent met afstuderen gebeld worden is prima bevallen.
quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:03 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Hoe heb je dat voor elkaar geregeld?
Ja, wat? Je kunt toch onmogelijk bij elke goede werkgever een contactje hebben zitten he? Als je die al hebt zitten (je meeste bekenden zijn natuurlijk ook studenten).quote:
Nee, Klopkoek. Het ging om je stijlfout die zelfs Martijn_77 niet zou maken.quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:07 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Ja, wat? Je kunt toch onmogelijk bij elke goede werkgever een contactje hebben zitten he? Als je die al hebt zitten (je meeste bekenden zijn natuurlijk ook studenten).
Dat leek me toch echt expres gedaan.quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:09 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Nee, Klopkoek. Het ging om je stijlfout die zelfs Martijn_77 niet zou maken.
Klopkoek de komiek.quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:10 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Dat leek me toch echt expres gedaan.
ja weet ik. krijg je als je een dagje in the getto verkeert.quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:09 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Nee, Klopkoek. Het ging om je stijlfout die zelfs Martijn_77 niet zou maken.
Boehoe, enzo. Eigenlijk vinnik dat iedere procentpunt economisch groeiverlies wat te wijten is aan die acties in rekening moet worden gebracht op activiteiten waar voornamelijk wildersaanhangers van gebruik maken.quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:15 schreef Gabry het volgende:
Wilders aansprakelijk voor schade exportboycot?
Zonder aansprakelijk te worden gesteld voor de acties van boze achterlijken die niet verantwoordelijk mogen zijn voor hun daden.
Ja, die hogere belasting compenseert voor de verloren economische groei hè. Als we de belasting maar zo hoog mogelijk maken gaat het vanzelf steeds beter met de economie.quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:19 schreef gronk het volgende:
[..]
Boehoe, enzo. Eigenlijk vinnik dat iedere procentpunt economisch groeiverlies wat te wijten is aan die acties in rekening moet worden gebracht op activiteiten waar voornamelijk wildersaanhangers van gebruik maken.
Dussehhh.. hogere belasting op vliegvakanties 'naar de zon', hogere belasting op patserbakken, verkeersboetes omhoog, benzine duurder. Etcetera. Zeg maar, het bestaande beleid, maar dan erger
Nah, als we 9/150e van de bevolking laten bloeden voor hun eigen stommiteit, dan kan het overige gedeelte d'r misschien nog wat van makenquote:Op woensdag 16 januari 2008 22:26 schreef Gabry het volgende:
[..]
Ja, die hogere belasting compenseert voor de verloren economische groei hè. Als we de belasting maar zo hoog mogelijk maken gaat het vanzelf steeds beter met de economie.
Ik verwacht er niet zoveel van.quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:29 schreef gronk het volgende:
[..]
Nah, als we 9/150e van de bevolking laten bloeden voor hun eigen stommiteit, dan kan het overige gedeelte d'r misschien nog wat van maken
In ieder geval nog iemand in de familie met smaak.quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:43 schreef Zwaardvisch het volgende:
Mijn vader houdt van dat soort muziek. Echt waar. High on Fire. Vandal X. Name it.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |