Alles leuk en aardig natuurlijk, maar ik dacht dat onze Geert er toch eentje was van 'eigen verantwoordelijkheid' en meer van dat soort kreten? Nah, 't lijkt me vrij duidelijk dat --als zijn film resulteert in een boycot en de bijbehorende economische schade -- dat die dan bij hem gedeclareerd wordt. Lijkt me niet meer dan eerlijk.quote:llen
Wilders zal de film waarschijnlijk volgende week lanceren. Hij is een fel tegenstander van de Koran, en zal mogelijk voor moslims beledigend met het heilige boek omgaan. Het kabinet is bang dat de film zal leiden tot rellen, vlagverbrandingen en boycots. Alle gemeenten zijn eind vorig jaar al per brief ingelicht over de kwestie, en de politie bereidt zich voor op ongeregeldheden.
Oh, dat lijkt me ook prima. Tenslotte denk ik niet dat werknemers van exportbedrijven 't een fijn plan vinden om in de WW te komen door wat een gek met mal haar roeptquote:Op woensdag 16 januari 2008 19:51 schreef RPD het volgende:
geert is niet aansprakelijk want hij is een volksvertegenwoordiger, gekozen door het volk dus, dus die 600.000 nederlanders die hem gekozen hebben zijn ook verantwoordelijk voor zijn gedrag...
Misschien moet je je schoolboekjes wat beter doornemen.quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:52 schreef kless het volgende:
boycot is een vorm van markt bescherming tegen concurenten uit een bepaalde groep
100% eensquote:Op woensdag 16 januari 2008 19:58 schreef Bloemkool het volgende:
Als hier moslims zijn die menen dat ze moeten gaan rellen voor zoiets dan hoop je toch dat die lui direct het land uitgeflikkerd worden. Weg met dat dubbele paspoort en oprotten.
Als er een film over het christendom gemaakt zou worden was er niks aan de hand, maar omdat het weer over moslims gaat moeten we maar allemaal onze kop in het zand steken en voorzichtig zijn.
De hele nederlandse politiek is onderhand bang geworden van dat geloof.
Kijk maar eens hoe er wordt omgegaan met de problemen in slotervaart, geen arrestaties en de mensen krijgen geen schade vergoed. En hoe ze omgaan met nederlanders die een struik in de fik staken bij een moskee. Die lui worden wel zo ver mogelijk vervolgd.
Dat zijn Nederlanders en dan durven ze opeens wel, lekker makkelijk.
ik neem jou product niet omdat blablablaquote:Op woensdag 16 januari 2008 19:58 schreef gronk het volgende:
[..]
Misschien moet je je schoolboekjes wat beter doornemen.
en zo is het ookquote:Op woensdag 16 januari 2008 19:47 schreef Yi-Long het volgende:
Geert zal het weer gooien op vrijheid van meningsuiting en dat hij volledig in zijn recht staat, en dat het niet zijn schuld is dat die moslims zo 'overdreven' reageren etc.
Tja... (!)
Laten we dan ook meteen alle handel met China opschorten. Deal?quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:52 schreef Martijn_77 het volgende:
In Nederland hebben we ook nog zo iets als vrijheid van menings uiting en dat is een heel belangrijk goed.
Ook al doen mensen zoals Wilders daar ondoordachte dingen mee
Tja... maar hij draagt de gevolgen van zijn acties niet. Dat is de maatschappij.quote:
Weet je wel wat een boycot is ?quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:58 schreef Bloemkool het volgende:
Als hier moslims zijn die menen dat ze moeten gaan rellen voor zoiets dan hoop je toch dat die lui direct het land uitgeflikkerd worden. Weg met dat dubbele paspoort en oprotten.
Als er een film over het christendom gemaakt zou worden was er niks aan de hand, maar omdat het weer over moslims gaat moeten we maar allemaal onze kop in het zand steken en voorzichtig zijn.
De hele nederlandse politiek is onderhand bang geworden van dat geloof.
Kijk maar eens hoe er wordt omgegaan met de problemen in slotervaart, geen arrestaties en de mensen krijgen geen schade vergoed. En hoe ze omgaan met nederlanders die een struik in de fik staken bij een moskee. Die lui worden wel zo ver mogelijk vervolgd.
Dat zijn Nederlanders en dan durven ze opeens wel, lekker makkelijk.
Dat zou dan ook feitelijk zo zijn ja, een heel land boycotten omdat iemand aan de andere kant van de wereld iets onaardigs over je zegt.quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:47 schreef Yi-Long het volgende:
Geert zal het weer gooien op vrijheid van meningsuiting en dat hij volledig in zijn recht staat, en dat het niet zijn schuld is dat die moslims zo 'overdreven' reageren etc.
Tja... (!)
Nee, natuurlijk nietquote:Op woensdag 16 januari 2008 21:00 schreef ShaoliN het volgende:
Was die Deense cartoonist aansprakelijk voor de schade?
Maargoed, ik snap werkelijk waar niet waarom wij de ellende moeten dragen van 1 clown in zijn persoonlijke strijd tegen de koran.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |