Ach, ze hoeven ze hier niet op te geven, alleen dit topic maar te lezen en dan door te linken.quote:Op zondag 20 januari 2008 14:22 schreef Litso het volgende:
Ik geloof niet dat mensen er erg warm voor draaien
Ik geef het even door aan de FP crew, wie weet doen ze er inderdaad iets meequote:Op woensdag 23 januari 2008 12:37 schreef Pagan het volgende:
[..]
Ach, ze hoeven ze hier niet op te geven, alleen dit topic maar te lezen en dan door te linken.
Misschien kan er dit weekeinde een nieuwsbericht op de FP komen, vogeltjes tussen alle berichten over Paris' en Britney's poesjes.
Ik heb je post achter de schermen gelezen, maar ik vind het persoonlijk meer op reclame lijken dan op een nieuwsbericht. Misschien dat een collega van mij er anders over denktquote:Op woensdag 23 januari 2008 15:37 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik geef het even door aan de FP crew, wie weet doen ze er inderdaad iets mee
Ook Fokschaap staat vttt op de FP, en dat is volgens mij net als vogels tellen een belangeloos goed doel, in dit geval het inventariseren van de vogels in Nederland en het daarmee up to date houden van de rode lijst van bedreigde soorten. Het belast je CPU alleen niet zo.quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:01 schreef Robin2130 het volgende:
[..]
Ik heb je post achter de schermen gelezen, maar ik vind het persoonlijk meer op reclame lijken dan op een nieuwsbericht. Misschien dat een collega van mij er anders over denkt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |