Er is er maar één die het aan denkt te kunnen en gezegd heeft dat binnen twee maanden te doen en dat is Paramnesia.quote:Op donderdag 17 januari 2008 09:48 schreef RoodWitBlauw het volgende:
[..]
ohh.. is er nog 1 ??
ik doelde op die eerste dude die er mee kwam aanzetten dat ie 2 maanden nodig had om fok te maken
Ja, of niet.quote:Op donderdag 17 januari 2008 09:53 schreef HuHu het volgende:
Misschien komt 'ie over een maand opeens weer tevoorschijn met een compleet software-pakket en heeft 'ie in de tussentijd alles stil gehouden.
Maar ondertussen ons wel lekker maken dat hij het gaat maken om vervolgens niks meer van zich te laten horen.quote:Op donderdag 17 januari 2008 09:53 schreef HuHu het volgende:
Misschien komt 'ie over een maand opeens weer tevoorschijn met een compleet software-pakket en heeft 'ie in de tussentijd alles stil gehouden.
Wat doe je dan nog in dit topicquote:Op donderdag 17 januari 2008 09:55 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Maar ondertussen ons wel lekker maken dat hij het gaat maken om vervolgens niks meer van zich te laten horen.
Ook al heeft ie het dan af, ook al is het 10x beter dan fok.nl, als ie niks van zich laat horen de hele tijd heb ik er geen interesse meer in.
Waarom ook niet? Velen zijn hem voorgegaanquote:Op donderdag 17 januari 2008 10:44 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Die para figuur lacht zich helemaal rot om dit topic heb ik het idee...
Don't do drugs HuHuquote:Op donderdag 17 januari 2008 09:53 schreef HuHu het volgende:
Het kan zomaar dat ie het 'ineens' af heeft. Maar dan heeft hij ons niet op de hoogte gehouden van zijn vorderingen. En me dunkt ook het hele pakket niet zelf geschreven.quote:
Mee eens.. ik heb godverdomme alletwee de topics doorgelezen en dan laat die hufter niets meer van hem horen.. Hoop dat hij nooit zijn kop laat zien in Real life, want dan ruk ik dat hersenloze ding van zijn romp! *hijg hijg hijg*quote:
Achja dat is idd het eerste waar je aan denkt als je in het ziekenhuis verblijft...quote:Op donderdag 17 januari 2008 18:28 schreef HuHu het volgende:
Of 'ie er nog serieus/serieus nog mee verder gaat als 'ie weer beter is.
Ey.... de twee maanden tikken door, deadline = deadline, klant is koning die kun je niet laten wachten.quote:Op donderdag 17 januari 2008 18:30 schreef Grulez het volgende:
[..]
Achja dat is idd het eerste waar je aan denkt als je in het ziekenhuis verblijft...
quote:Op donderdag 17 januari 2008 18:34 schreef HuHu het volgende:
[..]
Ey.... de twee maanden tikken door, deadline = deadline, klant is koning die kun je niet laten wachten.
Para is ondertussen het ziekenhuis systeem aan het namaken en wij maar wachtenquote:Op donderdag 17 januari 2008 18:30 schreef Grulez het volgende:
[..]
Achja dat is idd het eerste waar je aan denkt als je in het ziekenhuis verblijft...
quote:Op donderdag 17 januari 2008 18:53 schreef tonks het volgende:
[..]
Para is ondertussen het ziekenhuis systeem aan het namaken en wij maar wachten
Zeker stress van de deadline die die moet halenquote:Op donderdag 17 januari 2008 18:08 schreef ChipsZak. het volgende:
Ja.
Hoi.
Ik moet even melden dat Para in het ziekenhuis ligt. (serieus zegmaar.).
Hij hoopt maandag weer naar huis te kunnen, maar het is niet zeker. En Fok! is geblockt op de computer van het ziekenhuis. En dan nog; Hij heeft sowieso maar een bepaalde tijd dat hij op internet kan. Vrij weinig iig.
Para ligt dus in het ziekenhuis.
Dat valt wel mee hoor.quote:Op donderdag 17 januari 2008 19:12 schreef JortK het volgende:
[..]
Zeker stress van de deadline die die moet halen
Wat word het plot, volgens jou?quote:Op donderdag 17 januari 2008 19:24 schreef Grulez het volgende:
Precies. Nu is het alleen nog wachten op de eerste verhoudingen, moorden en vooral slecht acteerwerk..![]()
Precies, anders outsource je het maar naar India.quote:Op donderdag 17 januari 2008 18:34 schreef HuHu het volgende:
[..]
Ey.... de twee maanden tikken door, deadline = deadline, klant is koning die kun je niet laten wachten.
Je kan alleen 90% van de requirements weglaten en de klant laten betatesten, als je je deadline maar haalt. Zie Repliquequote:Op donderdag 17 januari 2008 18:34 schreef HuHu het volgende:
[..]
Ik eigenlijk allang niet meer. Maar op de een of andere manier word ik steeds weer verleid tot het lezen van dit kuttopic omdat ik me afvraag of er iets van gaat komen.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 01:26 schreef BonJovi het volgende:
tvp ben benieuwd
Het is beter als je gelijk een goed systeem maakt dan als je een brak systeem overkoopt.quote:Op donderdag 17 januari 2008 19:53 schreef OudFruit het volgende:
Is meer rendabel als je je geld steekt in het overkopen van FOK! dan het namaken ervan, maar ja, dat zei me moeder
Daar snapt FOK! nog steeds geen klote van. Dus wat dat betreft zijn de gelijkenissen tussen Paradinges en FOK! al aardig treffend.quote:Op donderdag 17 januari 2008 18:34 schreef HuHu het volgende:
[..]
Ik denk dat Fok! Danny als de klant beschouwt, niet de users. Zie ook de spitsvondige en originele antwoorden die Breuls geeft in een topic als Optie om homepage te centrerenquote:Op maandag 21 januari 2008 12:30 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Daar snapt FOK! nog steeds geen klote van.
Dat wordt natuurlijk gewoon opgeschoven. En beetje ruim want als weer 'ie thuis is mag 'ie natuurljk niet direct weer aan de slag, die moet even uitzieken.quote:Op donderdag 17 januari 2008 18:34 schreef HuHu het volgende:
[..]
Je hebt een kloon nodig om je smoes mee te delen Paramnesia?quote:Op donderdag 17 januari 2008 18:08 schreef ChipsZak. het volgende:
Ja.
Hoi.
Ik moet even melden dat Para in het ziekenhuis ligt. (serieus zegmaar.).
Hij hoopt maandag weer naar huis te kunnen, maar het is niet zeker. En Fok! is geblockt op de computer van het ziekenhuis. En dan nog; Hij heeft sowieso maar een bepaalde tijd dat hij op internet kan. Vrij weinig iig.
Para ligt dus in het ziekenhuis.
??? Geen kloon hoor.quote:Op maandag 21 januari 2008 20:02 schreef XDo het volgende:
[..]
Je hebt een kloon nodig om je smoes mee te delen Paramnesia?
'bout time.quote:Op maandag 21 januari 2008 22:02 schreef Paramnesia het volgende:
Hoi ik ben er weer, met pijn en moeheid. En nee geen smoezen, de datum blijft en ik zal mij verplichten snel een updat te plaatsen want zo gaat het naturlijk niet.
Deadline blijft, dan maar ff harder werken.
En ChipsZak een kloon, whehehe ik zal dat maar als een compliment zien.![]()
En thns dat je het even melde aSj.
quote:Op maandag 21 januari 2008 22:02 schreef Paramnesia het volgende:
Hoi ik ben er weer, met pijn en moeheid. En nee geen smoezen, de datum blijft en ik zal mij verplichten snel een updat te plaatsen want zo gaat het naturlijk niet.
Deadline blijft, dan maar ff harder werken.
En ChipsZak een kloon, whehehe ik zal dat maar als een compliment zien.![]()
En thns dat je het even melde aSj.
Breng mij nou niet op ideeën.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 09:18 schreef EvilMarc het volgende:
Als dat forum klaar is staat het binnen een dag vol met tubgirls en goatseswedden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |