Dat wordt natuurlijk gewoon opgeschoven. En beetje ruim want als weer 'ie thuis is mag 'ie natuurljk niet direct weer aan de slag, die moet even uitzieken.quote:Op donderdag 17 januari 2008 18:34 schreef HuHu het volgende:
[..]
Ey.... de twee maanden tikken door, deadline = deadline, klant is koning die kun je niet laten wachten.
Je hebt een kloon nodig om je smoes mee te delen Paramnesia?quote:Op donderdag 17 januari 2008 18:08 schreef ChipsZak. het volgende:
Ja.
Hoi.
Ik moet even melden dat Para in het ziekenhuis ligt. (serieus zegmaar.).
Hij hoopt maandag weer naar huis te kunnen, maar het is niet zeker. En Fok! is geblockt op de computer van het ziekenhuis. En dan nog; Hij heeft sowieso maar een bepaalde tijd dat hij op internet kan. Vrij weinig iig.
Para ligt dus in het ziekenhuis.
??? Geen kloon hoor.quote:Op maandag 21 januari 2008 20:02 schreef XDo het volgende:
[..]
Je hebt een kloon nodig om je smoes mee te delen Paramnesia?
'bout time.quote:Op maandag 21 januari 2008 22:02 schreef Paramnesia het volgende:
Hoi ik ben er weer, met pijn en moeheid. En nee geen smoezen, de datum blijft en ik zal mij verplichten snel een updat te plaatsen want zo gaat het naturlijk niet.
Deadline blijft, dan maar ff harder werken.
En ChipsZak een kloon, whehehe ik zal dat maar als een compliment zien.![]()
En thns dat je het even melde aSj.
quote:Op maandag 21 januari 2008 22:02 schreef Paramnesia het volgende:
Hoi ik ben er weer, met pijn en moeheid. En nee geen smoezen, de datum blijft en ik zal mij verplichten snel een updat te plaatsen want zo gaat het naturlijk niet.
Breng mij nou niet op ideeën.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 09:18 schreef EvilMarc het volgende:
Als dat forum klaar is staat het binnen een dag vol met tubgirls en goatseswedden?
ik wil eigenlijk wel een pm als er wat zinnigs is gebeurdquote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:28 schreef Hardrebel het volgende:
Alweer bijna 2 topics vol zonder ook maar iets concreets te hebben gezien
ik schrijf me bij deze ook in voor de pmquote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:31 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
ik wil eigenlijk wel een pm als er wat zinnigs is gebeurd
Keine Problem.quote:Op maandag 21 januari 2008 22:02 schreef Paramnesia het volgende:
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 19:19 schreef Spike1506 het volgende:
WIJ WILLEN UPDATES!!!1!!eins
quote:Op maandag 21 januari 2008 22:02 schreef Paramnesia het volgende:
Two girls forums one cup?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 09:18 schreef EvilMarc het volgende:
Als dat forum klaar is staat het binnen een dag vol met tubgirls en goatseswedden?
ik heb tot op heden nog geen resultaat gezien, vandaar dus.quote:Op maandag 28 januari 2008 03:00 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
zielige knuppels, hij slooft zich uit om zijn woorden waar te maken en jullie praten erover om zijn werk te verpesten [afbeelding]
Hum-hmm...Bewijs? Enige voorbeelden? Concepten? Stukken (psuedo)code om mij part?quote:Op maandag 28 januari 2008 03:00 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
zielige knuppels, hij slooft zich uit om zijn woorden waar te maken en jullie praten erover om zijn werk te verpesten
Ze moeten bij de crew eisen aan nicknames gaan stellen, voor mede crewmembersquote:Op maandag 28 januari 2008 03:00 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
zielige knuppels, hij slooft zich uit om zijn woorden waar te maken en jullie praten erover om zijn werk te verpesten
Moet hij eerst z'n werk afmakenquote:Op maandag 28 januari 2008 03:00 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Misschien heeft ie wel een virus onder de leden?quote:Op maandag 28 januari 2008 12:10 schreef onlogisch het volgende:
Ts is in iedergeval niet geloofwaardig mbt zijn dagelijkse updates....
Dit is nog erger dan goedkope smoesjes
Hadden we het dus toch fout, het moest antwoord A zijn.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:32 schreef soylent het volgende:
Poll: Kan hij Fok! namaken?Nee; TS laat nooit meer iets horen Nee; TS komt met een smoesje Nee; komt niet verder dan prototype Nee; komt met iets maar werkt niet Nee; komt met iets maar incompleet Ja
Tussenstand:
Ook een poll maken? klik dan hier
Nou doe maar, want paramdinges komt er niet meer mee..quote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:58 schreef Oksel het volgende:
Ik kan Fok! anders wel namaken in Paint?
Ik mis simpelweg "ja, maar vraag niet binnen welk tijdsbestek"quote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:08 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Hadden we het dus toch fout, het moest antwoord A zijn.
Zo kun je nog wel 1000 mogelijke antwoorden bedenkenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 19:06 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik mis simpelweg "ja, maar vraag niet binnen welk tijdsbestek"
die maand stond al vast vóór de poll gemaakt werd.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 19:06 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik mis simpelweg "ja, maar vraag niet binnen welk tijdsbestek"
quote:Op zondag 27 januari 2008 22:01 schreef Paramnesia het volgende:
Ik kan...
Tja...
eeehm.
goed fappen?
Ow wacht daar is MouzurX als expert in.
Ik ben benieuwd .... ik denk dat we nooit meer iets van hem horen....quote:Op woensdag 30 januari 2008 09:51 schreef donderopman het volgende:
nog 3 post en dan hebben we 2 topics vol met: "ik ben benieuwd" en "Ik denk dat het hem niet gaat lukken"
Arme Paramnesia
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |