Zie link: Ik zou Fok! kunnen namaken.quote:Op zondag 30 december 2007 22:32 schreef Paramnesia het volgende:
Nee om eerlijk te zijn. Ik denk dat ik het kan. Geef me 2 maanden.
De site zal niet bestand zijn tegen veel bezoek bijv. of grote drukte. Maar de database klopt en alle functies die hier voorkomen zitten erinverwerkt.![]()
In zijn geheel nagemaakt. iig het forum. Is dit complete volslagen arrogantie, onerschat ik dit nou heel gigantisch of zou het kunnen. Ik vraag het me af.![]()
Schiet mijn idee af. Noem dingen op die moeilijk zouden zijn, functionaliteit die teveel tijd kost enz enz. Ben benieuwd. Ik moet wat over het hoofd zien.
tweakers uiterlijkquote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:32 schreef soylent het volgende:
Poll: Kan hij Fok! namaken?Nee; TS laat nooit meer iets horen Nee; TS komt met een smoesje Nee; komt niet verder dan prototype Nee; komt met iets maar werkt niet Nee; komt met iets maar incompleet Ja
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? klik dan hier
Waar is "Ja, maar na twee dagen geeft 'ie de pijp toch wel aan Maarten"?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:32 schreef soylent het volgende:
Poll: Kan hij Fok! namaken?Nee; TS laat nooit meer iets horen Nee; TS komt met een smoesje Nee; komt niet verder dan prototype Nee; komt met iets maar werkt niet Nee; komt met iets maar incompleet Ja
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Niks opensource, alles zelf schrijven. Zo moeilijk is dat niet.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:05 schreef L.Denninger het volgende:
JA, het is prima mogelijk om de functionaliteit (!) fan Fok! in 2 maanden voor elkaar te krijgen.
MITS(!) we het niet over serverloads hebben, tenminste.
Zo moeilijk is het niet om een forum te PHP'en, een opensource BBCode parser erin te hangen, en een profielpagina te maken.
Uiteraard heeft Fok! nog wat meer dingen, maar als je die 3 basics hebt (en die kan 1 iemand in een 5x4uur hobby-week prima in elkaar vouwen) is de rest voornamelijk een uitbreiding/herhaling.
Nogmaals, respect voor Fok!, maar de moeilijkheid zit niet in het maken van de functionaliteit.
De moeilijkheid zit in het overeind houden van de functionaliteit met het aantal gebruikers dat Fok! heeft
Ps.
En uiteraard weet ik dat het venijn hem in de staart zit; de details kosten je nog 3 maanden.
Maar het ging de TS hier om het nabouwen van de functionaliteit van Fok! in grove lijnen, en dat (Nieuws, Forum, Profielen, Fotoboek) is prima te doen - ook door 1 persoon in 2 maanden.
Van de oude layoutquote:
Yup, dat deed ik 20 jaar geleden ook omdat ik het idee had dat iets pas 'van mij' was als ik het 100% zelf gemaakt had.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:17 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Niks opensource, alles zelf schrijven. Zo moeilijk is dat niet.
Als je dan weer terugkijkt naar je eigen dingen kun je weer dingen leren van andere mensen.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:25 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Yup, dat deed ik 20 jaar geleden ook omdat ik het idee had dat iets pas 'van mij' was als ik het 100% zelf gemaakt had.
Later kom je erachter dat je je beter zelf op de leuke / belangrijke dingen kunt richten dan je tijd te verspillen aan dingen die andere mensen al vaker en beter gedaan hebben
Tuurlijk.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:28 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Als je dan weer terugkijkt naar je eigen dingen kun je weer dingen leren van andere mensen.Ook meer de achterliggende gedachte van mijn programmeren.
druk aan het codenquote:Op vrijdag 4 januari 2008 17:07 schreef Siegfried het volgende:
Nog niets van TS vernomen?
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 20:34 schreef Chandler het volgende:
Misschien handig om aan de post ook direct de gebruiker ID vast te knopen?
Beter dan Rational rose voor beeld.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:35 schreef Wouser het volgende:
die uml diagram rouleert wel de pan uit zeg(niet dus
maar je geeft dat zelf al aan
)
wel microsoft viso ftw
Als je werkt met een databaselaag zoals PDO of, beter nog, een ORM-framework zoals Doctrine(tip) of Propel, is je implementatie onafhankelijk van de database. Dat zou ik je sowieso aanraden. Zeker als je objectgeorienteerd gaat werken.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 20:09 schreef Paramnesia het volgende:
1. MySQL of PostgreSQL
Een goede keuze lijkt essentieel en aangezien snelheid als een must wordt gezien neig ik dit moment nog steeds naar MySQL.
Op basis van de requirements moet je je model gaan maken; naar mijn mening ben je nu al een stap te ver in het proces. Ik begrijp dat je 'aan de slag' wil, ik moet ook vaak tegen dat gevoel vechten, maar je gaat straks echt veel tijd besparen door nu al goed na te denken wat je van je objecten verwacht.quote:2. Forumposts en Frontpagepost zijn toch allebei posts?
Dat is geen feit. Wat met een relationele database handiger is, is een enkele tabel "Post" met daarin bijvoorbeeld een kolom "type" die aangeeft om welke soort post het gaat. In Doctrine is dit heel mooi opgelost; je kan de Post-tabel queryen, maar het resultaat is polymorf zodat je het juiste type (ForumPost) terugkrijgt.quote:Feit blijft dat bij ideere opvraag van een post er dus een JOIN moet plaatsvinden. Of dit nu bevordelijk is voor de snelheid of niet is nog maar de vraag. Dit vereist onderzoek en mss weten jullie wel of het sens maakt of niet.
Dit is inderdaad veel bediscussieerd. Javascript mag je aanwezig veronderstellen (op Fok hoorde je er zelden iets over). Het layouten naar de browser kost niet zo gek veel CPU-tijd. De winst met Javascript-opbouw is dus klein. Ik zou er voor een 1.0-versie geen moeite voor doen. Zorg gewoon dat je het renderen/layouten goed layert en gescheiden houdt van de rest, dus een aparte laag/groep objecten die daarvoor zorg draagt. Dan kun je later nog altijd eenvoudig een keuzeoptie maken.quote:3. Client-side, Server-side en gebruik van Ajax.
Oke dit komt van het vorige topic waarin iemand de opmerking maakte dat de server zoveel mogelijk ontlast moet worden. Dus kortom moet ik veel client-side programmeren? Kan ik het eisen van users dat ze JavaScript moeten toestaan in hun browser en in hoeverre gaat dit voordeel op.
En zoals bij vele discussies over de snelheid op fok wordt het toverwoord AJAX gebruikt. Zou dit echt helpen of zorgt het juist voor meer verkeer door de vele HTTPrequests. Ook weer iets om over nadenken.
Nou nou, je zet wel gelijk even een geavanceerde database neer, zeg.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 20:09 schreef Paramnesia het volgende:
2. Forumposts en Frontpagepost zijn toch allebei posts?
Zie de titel. Beiden zijn posts en verschillen alleen op bepaalde punten (moderatie bij Frontpageposts bijv).
Nu ben ik van huis uit meer een Java-developer en daar is het simpel:
UML figuur 1
[ afbeelding ]
Nee de database.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 18:37 schreef onlogisch het volgende:
* onlogisch begrijpt hier ook niks van
MySQL is de programmeertaal ofzo?
Ik ookquote:Op zaterdag 5 januari 2008 18:40 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik plaats hier even een onverkapte tvp.
eehm jongeman heb jij de post wel gelezen. Het is een casus UML dus alleen om het preciese probleem uit te leggen.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 18:58 schreef Xrenity het volgende:
Wat een hopeloos UML figuur man
Daar heb je toch nog geen reet aan. Weinig nut om dat nu al te posten in deze vorm.
Ga er eerst maar eens attributen bij gooien.
Dit:quote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:04 schreef Xrenity het volgende:
Wat voor commentaar valt hier nou al op te geven? Het is bijna niks.
Je kent UML's? Dit beschrijf een generalisatie. Dat is discussie, of dit ook in MySQL mogelijk is en op wat voor manier.quote:Nu is dit niet java maar een database. Kan ik hetzelfde principe toepassen. Dus een tabel Posts en 2 tabellen FrontpagePosts en ForumPosts. Waarin in de sub tabellen de details staan en in de grote Posts tabel de generalisatie. Is dit veel langzamer, sneller, onzin en niet effectief, of een goed idee.
Ja ik ken UML.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:06 schreef Paramnesia het volgende:
Je kent UML's? Dit beschrijf een generalisatie. Dat is discussie, of dit ook in MySQL mogelijk is en op wat voor manier.
Dan krijg je zo'n bagger layout.quote:Op maandag 7 januari 2008 00:19 schreef mcDavid het volgende:
Overigens eis ik highlights en quickedit in de paramnesia variant. En een post-kopiëerfunctie en quicksmilies zijn een pré.
het is toch 'Frontpagepost extends Post' en niet 'Post extends Frontpagepost'?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 20:09 schreef Paramnesia het volgende:
UML figuur 1
[ afbeelding ]
Niet letten op foutjes dit is zeer snel gedaan.
Kortom: Post extends Frontpagepost.
Bij mij werkt dat tot nu toe alleen in light.quote:Op maandag 7 januari 2008 00:26 schreef kraakvandaal het volgende:
[..]
Dan krijg je zo'n bagger layout.
een baggerlayout lijkt me wel een vereiste wil je FOK! namakenquote:Op maandag 7 januari 2008 00:26 schreef kraakvandaal het volgende:
[..]
Dan krijg je zo'n bagger layout.
Flats wat in elkaar? Je moet het wel gelijk goed doen, anders krijg je net zoiets als... ... Fok...quote:Op maandag 7 januari 2008 00:04 schreef L.Denninger het volgende:
Pffff, flats gewoon wat in elkaar man....
(sql zooi)
Wil die toch ookquote:Op maandag 7 januari 2008 09:43 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Flats wat in elkaar? Je moet het wel gelijk goed doen, anders krijg je net zoiets als... ... Fok...![]()
Schrijf het dan gelijk in visual basic, als je toch fout bezig wilt zijn. Goeie.quote:Op maandag 7 januari 2008 14:55 schreef tuvokki het volgende:
Als je meer een java developer bent, waarom schrijf je het geheel dan niet gewoon in Java?
nee mehn, flash!quote:Op maandag 7 januari 2008 15:13 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Schrijf het dan gelijk in visual basic, als je toch fout bezig wilt zijn. Goeie.
quote:Op maandag 7 januari 2008 15:13 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Schrijf het dan gelijk in visual basic, als je toch fout bezig wilt zijn. Goeie.
Neh, allebei foute talen.quote:Op maandag 7 januari 2008 15:56 schreef tuvokki het volgende:
[..]
Wat is er fout aan java? Waarom vergelijk je het met VB? Rare vergelijking.
Java?quote:Op maandag 7 januari 2008 14:55 schreef tuvokki het volgende:
Als je meer een java developer bent, waarom schrijf je het geheel dan niet gewoon in Java?
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:48 schreef SynchroSteve het volgende:
Nou TS, welke smoes heb je bedacht?
Zo was ik ook een jaar of acht geleden, en het wil nog steeds wel eens gebeuren dat iemand anders 't toch niet zo goed heeft gedaan of dat de code veel meer functionaliteit (of net de verkeerde) heeft dan ik nodig heb, dan doe ik 't toch even zelf.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:25 schreef L.Denninger het volgende:
Yup, dat deed ik 20 jaar geleden ook omdat ik het idee had dat iets pas 'van mij' was als ik het 100% zelf gemaakt had.
Later kom je erachter dat je je beter zelf op de leuke / belangrijke dingen kunt richten dan je tijd te verspillen aan dingen die andere mensen al vaker en beter gedaan hebben
Ehm ... dit is nog niksquote:
Je hebt een nieuw woordje geleerd ofzo ?quote:Op woensdag 9 januari 2008 10:38 schreef Chandler het volgende:
Ik hoop dat de TS dan ook gaat werken met AJAX! liefst het hele forum der in
quote:Op woensdag 9 januari 2008 12:11 schreef tuvokki het volgende:
[..]
Ehm ... dit is nog niks
Wachten op een excuus ....
Je ruim 2 jaar geleden ofzo...quote:Op woensdag 9 januari 2008 14:27 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Je hebt een nieuw woordje geleerd ofzo ?
Heilige graal jwtquote:Op woensdag 9 januari 2008 14:27 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Je hebt een nieuw woordje geleerd ofzo ?
quote:Op woensdag 9 januari 2008 14:46 schreef dikkekaas het volgende:
Hm ben benieuwd naar hoe dit wordt.
tvp
Een forum bouwen in Java is als een huis bouwen van carbonfiber.quote:Op maandag 7 januari 2008 15:56 schreef tuvokki het volgende:
[..]
Wat is er fout aan java? Waarom vergelijk je het met VB? Rare vergelijking.
Boot van bakstenen kan absoluut hoorquote:Op woensdag 9 januari 2008 16:39 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Een forum bouwen in Java is als een huis bouwen van carbonfiber.
Of een boot bouwen van bakstenen, zo men wil.
natuurlijk kan het maar het is niet efficiënt.quote:Op woensdag 9 januari 2008 17:02 schreef Chandler het volgende:
[..]
Boot van bakstenen kan absoluut hoormoet je echter wel zorgen dat het oppervlak breed genoeg is om niet te zinken... Alles kan, in iedere taal, tis maar net welke taal het meest geschikt voor het doel is
Dat is nou juist de clou.quote:Op woensdag 9 januari 2008 17:02 schreef Chandler het volgende:
[..]
Boot van bakstenen kan absoluut hoormoet je echter wel zorgen dat het oppervlak breed genoeg is om niet te zinken... Alles kan, in iedere taal, tis maar net welke taal het meest geschikt voor het doel is
Deze quote ik even voor het geval het hem echt gaat lukkenquote:Op woensdag 9 januari 2008 19:00 schreef murp het volgende:
dit gaat m nooit lukken, zo wel dan eet ik een bord kattevoer
gelukkig ken ik berichten verwijderen of edittenquote:Op woensdag 9 januari 2008 19:18 schreef JortK het volgende:
[..]
Deze quote ik even voor het geval het hem echt gaat lukken
Gelukkig kunnen de donker-blauwen die weer zichtbaar maken.quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:22 schreef murp het volgende:
[..]
gelukkig ken ik berichten verwijderen of editten
pwnquote:Op woensdag 9 januari 2008 19:40 schreef HuHu het volgende:
[..]
Gelukkig kunnen de donker-blauwen die weer zichtbaar maken.
quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:22 schreef murp het volgende:
[..]
gelukkig ken ik berichten verwijderen of editten
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:11 schreef Paramnesia het volgende:
Heren, heren, gigantisch druk op werk. (Alsof men het erom deed) Deadline staat nog steeds, zal morgen proberen de diagrammen te tonen.![]()
* Paramnesia schrijft op plaats 2 van smoesjes.
Hopelijk is het dan afwachten op jullie commentaar, script importeren en dan beginnen met de front-end.
quote:Op woensdag 9 januari 2008 21:28 schreef jakkop het volgende:
Vergeet je niet om die tip er in te verwerken van "pak gerust even wat te drinken"? Mocht het toch iets minder uitpakken dan je had verwacht dan is die wel handig.
Een huis van carbonfiber is lekker stevig, van stenen kun je - net als van metaal - prima een boot maken, lekker stevig !quote:Op woensdag 9 januari 2008 16:39 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Een forum bouwen in Java is als een huis bouwen van carbonfiber.
Of een boot bouwen van bakstenen, zo men wil.
Kan het? Ja.quote:Op woensdag 9 januari 2008 23:22 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Een huis van carbonfiber is lekker stevig, van stenen kun je - net als van metaal - prima een boot maken, lekker stevig !
Dus wat je eigenlijk wilt zeggen is dat als Fok! in Java geschreven was de search wel zou werken ?
dat is natuurlijk onzin, ook in Java kun je tegen een berg met problemen oplopen als je een zoekmachine moet maken, natuurlijk heeft het niet alleen maar met het zoek script te maken maar ook met de opzet van de database zelf.quote:Op woensdag 9 januari 2008 23:22 schreef L.Denninger het volgende:
Dus wat je eigenlijk wilt zeggen is dat als Fok! in Java geschreven was de search wel zou werken ?
Printscreen!quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:00 schreef murp het volgende:
dit gaat m nooit lukken, zo wel dan eet ik een bord kattevoer
Ik snap je zin niet helemaal. Ten eerste bestaat FOK! uit losse onderdelen en is er geen FOK! als 'geheel', dus wat bedoel je met FOK! in deze zin? Alles, of alleen een specifieke subsite. Daarnaast is de search een los onderdeel, in principe kun je subsites in PHP schrijven en de search in Java. Dat maakt niet uit, aangezien het losse onderdelen zijn. Er is ook geëxperimenteerd met een Java-based search door Roonaan en de huidige search is in C++ met een PHP uitbreiding voor FOK!.quote:Op woensdag 9 januari 2008 23:22 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Jezus, ga er nog even serieus op in ofzoquote:Op donderdag 10 januari 2008 15:37 schreef HuHu het volgende:
[..]
Ik snap je zin niet helemaal. Ten eerste bestaat FOK! uit losse onderdelen en is er geen FOK! als 'geheel', dus wat bedoel je met FOK! in deze zin? Alles, of alleen een specifieke subsite. Daarnaast is de search een los onderdeel, in principe kun je subsites in PHP schrijven en de search in Java. Dat maakt niet uit, aangezien het losse onderdelen zijn. Er is ook geëxperimenteerd met een Java-based search door Roonaan en de huidige search is in C++ met een PHP uitbreiding voor FOK!.
Lezen is niet je sterkste vak heh?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 00:18 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Jezus, ga er nog even serieus op in ofzo
Er loopt hier een gozer te miepen op java en kromme vergelijkingen te trekken.
HIJ is degene die zegt : "Je kunt Fok NIET in java doen".
Ga HEM dus even vertellen dat 'Fok! niet 1 ding is maar uit onderdelen bestaat' svp, niet mij
quote:Op woensdag 9 januari 2008 17:15 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Dat is nou juist de clou.. Het kan absoluut, maar praktisch is het niet.
Ehm, misschien snap ik de clou dan ook niet. Waarom is java niet praktisch? Je kan met, met behulp van verschillende frameworks, prima webapplicaties bouwen. En zelfs als je vanaf scratch begint is het goed te doen, net als met php. Mijn opmerking was omdat ts een klein subexcuusje begon te gebruiken:quote:Op woensdag 9 januari 2008 17:15 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Dat is nou juist de clou.. Het kan absoluut, maar praktisch is het niet.
Als het in java simpel is, doe het dan in java.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 20:09 schreef Paramnesia het volgende:
Goedendag heren en dames.![]()
Alsof de duivel ermee speelde heb ik het druk gehad de laatste dagen.
* Paramnesia schrijft op smoesjes lijst
[..]
Nu ben ik van huis uit meer een Java-developer en daar is het simpel:
[..]
Omdat je daar niet even snel wat in elkaar kan hacken zoals met PHP. Dat is namelijk echt wat je wil voor iets van het formaat Fok!quote:Op vrijdag 11 januari 2008 07:30 schreef tuvokki het volgende:
Waarom is java niet praktisch?
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:36 schreef Paramnesia het volgende:
Ik hoop in alle drukte vanavond een update te geven. Sorry.
dat is niet helemeel gelukt....quote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:36 schreef Paramnesia het volgende:
Ik hoop in alle drukte vanavond een update te geven. Sorry.
zeg ook dat het (helaas) niet is geluktquote:Op zaterdag 12 januari 2008 15:37 schreef Drumpie het volgende:
dat hoopte hij toch wil niet zeggen dat die dat doet
quote:Momenteel is het te druk voor onze databaseservers om alle verzoeken te kunnen verwerken. De gevraagde pagina kon daardoor niet getoond worden of de gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd. Wacht even een ogenblik en probeer het daarna nog eens.
(db:connect:connect_failed:mysql_busy)
Typsich fok inderdaadquote:Op zaterdag 12 januari 2008 17:19 schreef Faceoff het volgende:
hoelang heeftie nog (tvp)
en meteen even een edit, ik heb nog een melding voor TS die hij niet moet vergeten, kreeg hem nu net.
[..]
quote:Op maandag 14 januari 2008 11:15 schreef hamkaastosti het volgende:
TS is geliquideerd iov danny.
neequote:Op maandag 14 januari 2008 18:58 schreef rubbereend het volgende:
is de TS nog een keertje gesignaleerd?
ik zou het ook kunnen, en velen met mijquote:Op dinsdag 15 januari 2008 00:45 schreef Dzy het volgende:
Ik zou het wel kunnen. En ook wel met enig gemak. Maar ik heb er de tijd niet voor en al helemaal de zin er niet in
Nu zijn de mensen die het overduidelijk beter kunnen helaas wat dunner gezaaid, of ze er nu zin in hebben of nietquote:Op dinsdag 15 januari 2008 08:25 schreef PiRANiA het volgende:
ik zou het ook kunnen, en velen met mij
quote:Op maandag 14 januari 2008 11:15 schreef hamkaastosti het volgende:
TS is geliquideerd iov danny.
FredvZ lijkt me een aardigequote:Op dinsdag 15 januari 2008 20:16 schreef gebrokenglas het volgende:
En dan kun je gelijk ff een nieuwe goede username pakken.
Dat is nog geen reden om niet naar de klant te communiceren.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 20:16 schreef gebrokenglas het volgende:
Het is nogal stil maar dat kan komen omdat 'ie echt enorme vorderingen maakt..... het kan dus zo maar zijn zijn dat 'ie half feb plots met een url aan komt zetten waarop een forum staat die inderdaad perfect op Fok lijkt. En die het nog doet ook, incl foutmeldingen. Dus jeweetutnietjeweetutniet.
En dan kun je gelijk ff een nieuwe goede username pakken.
Als Danny een week lang niets van zich laat horen omdat het forum traag is, dan word hij op de spreekwoordelijke brandstapel gezet.quote:Op woensdag 16 januari 2008 08:46 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Dat is nog geen reden om niet naar de klant te communiceren.Niets horen is voor de klant net zover dan 'niet begonnen', terwijl TS misschien al bijna klaar is.
TS gaat het nog wel schoppen in het bedrijfsleven als TS zo met communicatie omgaat.![]()
Inderdaad zit ie nog gewoon te Fokken.quote:Op woensdag 16 januari 2008 09:31 schreef Badabingea het volgende:
TS is nog wel actief op Fok! maar durft zich hier niet te vertonen ben ik bang.
Who cares... had het toch al niet verwacht!quote:Op woensdag 16 januari 2008 18:51 schreef gebrokenglas het volgende:
Inderdaad zit ie nog gewoon te Fokken.Moet ie niet als de bliksem verder gaan coden?
![]()
het gaat niet over de TSquote:Op woensdag 16 januari 2008 20:59 schreef onlogisch het volgende:
Ts denkt bij zichzelf : "Mijn god.... wtf heb ik gezegd?"
?quote:Op donderdag 17 januari 2008 08:57 schreef murp het volgende:
[..]
het gaat niet over de TS!!
Lees eens de OP!!
kijk:quote:
dat is dus Paramnesia, die opende het topic in deel 1 en daarvan de TSquote:Op zondag 30 december 2007 22:32 schreef Paramnesia het volgende:
Nee om eerlijk te zijn. Ik denk dat ik het kan. Geef me 2 maanden.
De site zal niet bestand zijn tegen veel bezoek bijv. of grote drukte. Maar de database klopt en alle functies die hier voorkomen zitten erinverwerkt.![]()
In zijn geheel nagemaakt. iig het forum. Is dit complete volslagen arrogantie, onerschat ik dit nou heel gigantisch of zou het kunnen. Ik vraag het me af.![]()
Schiet mijn idee af. Noem dingen op die moeilijk zouden zijn, functionaliteit die teveel tijd kost enz enz. Ben benieuwd. Ik moet wat over het hoofd zien.
en in dit topic is Chinless de TS van dit topic, die de LaPo had in het vorige topicquote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:25 schreef Chinless het volgende:
[..]
Zie link: Ik zou Fok! kunnen namaken.
We zullen zien of TS het kan.
Dat Chinless zich niet laat zien is niet boeiend, daar gaat 't niet om hè. Waarschijnlijk zijn de verwijzingen naar 'TS' ook bedoeld richting Paramnesia en niet richting Chinless.quote:Op donderdag 17 januari 2008 09:11 schreef tonks het volgende:
Ooh okee ik snap het al
ze laten zich allebei niet zien![]()
zal ik de TT maar effe veranderen?quote:Op donderdag 17 januari 2008 09:13 schreef HuHu het volgende:
[..]
Dat Chinless zich niet laat zien is niet boeiend, daar gaat 't niet om hè. Waarschijnlijk zijn de verwijzingen naar 'TS' ook bedoeld richting Paramnesia en niet richting Chinless.
Inderdaad.quote:Op donderdag 17 januari 2008 09:13 schreef HuHu het volgende:
[..]
Dat Chinless zich niet laat zien is niet boeiend, daar gaat 't niet om hè. Waarschijnlijk zijn de verwijzingen naar 'TS' ook bedoeld richting Paramnesia en niet richting Chinless.
Mwha. TS (bedoel ik dus Para mee!!quote:Op donderdag 17 januari 2008 09:27 schreef RoodWitBlauw het volgende:
wat jammer dat TS niet meer van zich laat horen!
echt een koning als het hem wel lukt!
ohh.. is er nog 1 ??quote:Op donderdag 17 januari 2008 09:29 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Mwha. TS (bedoel ik dus Para mee!!![]()
) heeft iig een referentie (fok.nl zelf) om na te maken. Enige wat hij moet doen is wat queries her en der, en dan heb je al iets werkends als je het goed doet.
Er is er maar één die het aan denkt te kunnen en gezegd heeft dat binnen twee maanden te doen en dat is Paramnesia.quote:Op donderdag 17 januari 2008 09:48 schreef RoodWitBlauw het volgende:
[..]
ohh.. is er nog 1 ??
ik doelde op die eerste dude die er mee kwam aanzetten dat ie 2 maanden nodig had om fok te maken
Ja, of niet.quote:Op donderdag 17 januari 2008 09:53 schreef HuHu het volgende:
Misschien komt 'ie over een maand opeens weer tevoorschijn met een compleet software-pakket en heeft 'ie in de tussentijd alles stil gehouden.
Maar ondertussen ons wel lekker maken dat hij het gaat maken om vervolgens niks meer van zich te laten horen.quote:Op donderdag 17 januari 2008 09:53 schreef HuHu het volgende:
Misschien komt 'ie over een maand opeens weer tevoorschijn met een compleet software-pakket en heeft 'ie in de tussentijd alles stil gehouden.
Wat doe je dan nog in dit topicquote:Op donderdag 17 januari 2008 09:55 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Maar ondertussen ons wel lekker maken dat hij het gaat maken om vervolgens niks meer van zich te laten horen.
Ook al heeft ie het dan af, ook al is het 10x beter dan fok.nl, als ie niks van zich laat horen de hele tijd heb ik er geen interesse meer in.
Waarom ook niet? Velen zijn hem voorgegaanquote:Op donderdag 17 januari 2008 10:44 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Die para figuur lacht zich helemaal rot om dit topic heb ik het idee...
Don't do drugs HuHuquote:Op donderdag 17 januari 2008 09:53 schreef HuHu het volgende:
Het kan zomaar dat ie het 'ineens' af heeft. Maar dan heeft hij ons niet op de hoogte gehouden van zijn vorderingen. En me dunkt ook het hele pakket niet zelf geschreven.quote:
Mee eens.. ik heb godverdomme alletwee de topics doorgelezen en dan laat die hufter niets meer van hem horen.. Hoop dat hij nooit zijn kop laat zien in Real life, want dan ruk ik dat hersenloze ding van zijn romp! *hijg hijg hijg*quote:
Achja dat is idd het eerste waar je aan denkt als je in het ziekenhuis verblijft...quote:Op donderdag 17 januari 2008 18:28 schreef HuHu het volgende:
Of 'ie er nog serieus/serieus nog mee verder gaat als 'ie weer beter is.
Ey.... de twee maanden tikken door, deadline = deadline, klant is koning die kun je niet laten wachten.quote:Op donderdag 17 januari 2008 18:30 schreef Grulez het volgende:
[..]
Achja dat is idd het eerste waar je aan denkt als je in het ziekenhuis verblijft...
quote:Op donderdag 17 januari 2008 18:34 schreef HuHu het volgende:
[..]
Ey.... de twee maanden tikken door, deadline = deadline, klant is koning die kun je niet laten wachten.
Para is ondertussen het ziekenhuis systeem aan het namaken en wij maar wachtenquote:Op donderdag 17 januari 2008 18:30 schreef Grulez het volgende:
[..]
Achja dat is idd het eerste waar je aan denkt als je in het ziekenhuis verblijft...
quote:Op donderdag 17 januari 2008 18:53 schreef tonks het volgende:
[..]
Para is ondertussen het ziekenhuis systeem aan het namaken en wij maar wachten
Zeker stress van de deadline die die moet halenquote:Op donderdag 17 januari 2008 18:08 schreef ChipsZak. het volgende:
Ja.
Hoi.
Ik moet even melden dat Para in het ziekenhuis ligt. (serieus zegmaar.).
Hij hoopt maandag weer naar huis te kunnen, maar het is niet zeker. En Fok! is geblockt op de computer van het ziekenhuis. En dan nog; Hij heeft sowieso maar een bepaalde tijd dat hij op internet kan. Vrij weinig iig.
Para ligt dus in het ziekenhuis.
Dat valt wel mee hoor.quote:Op donderdag 17 januari 2008 19:12 schreef JortK het volgende:
[..]
Zeker stress van de deadline die die moet halen
Wat word het plot, volgens jou?quote:Op donderdag 17 januari 2008 19:24 schreef Grulez het volgende:
Precies. Nu is het alleen nog wachten op de eerste verhoudingen, moorden en vooral slecht acteerwerk..![]()
Precies, anders outsource je het maar naar India.quote:Op donderdag 17 januari 2008 18:34 schreef HuHu het volgende:
[..]
Ey.... de twee maanden tikken door, deadline = deadline, klant is koning die kun je niet laten wachten.
Je kan alleen 90% van de requirements weglaten en de klant laten betatesten, als je je deadline maar haalt. Zie Repliquequote:Op donderdag 17 januari 2008 18:34 schreef HuHu het volgende:
[..]
Ik eigenlijk allang niet meer. Maar op de een of andere manier word ik steeds weer verleid tot het lezen van dit kuttopic omdat ik me afvraag of er iets van gaat komen.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 01:26 schreef BonJovi het volgende:
tvp ben benieuwd
Het is beter als je gelijk een goed systeem maakt dan als je een brak systeem overkoopt.quote:Op donderdag 17 januari 2008 19:53 schreef OudFruit het volgende:
Is meer rendabel als je je geld steekt in het overkopen van FOK! dan het namaken ervan, maar ja, dat zei me moeder
Daar snapt FOK! nog steeds geen klote van. Dus wat dat betreft zijn de gelijkenissen tussen Paradinges en FOK! al aardig treffend.quote:Op donderdag 17 januari 2008 18:34 schreef HuHu het volgende:
[..]
Ik denk dat Fok! Danny als de klant beschouwt, niet de users. Zie ook de spitsvondige en originele antwoorden die Breuls geeft in een topic als Optie om homepage te centrerenquote:Op maandag 21 januari 2008 12:30 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Daar snapt FOK! nog steeds geen klote van.
Dat wordt natuurlijk gewoon opgeschoven. En beetje ruim want als weer 'ie thuis is mag 'ie natuurljk niet direct weer aan de slag, die moet even uitzieken.quote:Op donderdag 17 januari 2008 18:34 schreef HuHu het volgende:
[..]
Je hebt een kloon nodig om je smoes mee te delen Paramnesia?quote:Op donderdag 17 januari 2008 18:08 schreef ChipsZak. het volgende:
Ja.
Hoi.
Ik moet even melden dat Para in het ziekenhuis ligt. (serieus zegmaar.).
Hij hoopt maandag weer naar huis te kunnen, maar het is niet zeker. En Fok! is geblockt op de computer van het ziekenhuis. En dan nog; Hij heeft sowieso maar een bepaalde tijd dat hij op internet kan. Vrij weinig iig.
Para ligt dus in het ziekenhuis.
??? Geen kloon hoor.quote:Op maandag 21 januari 2008 20:02 schreef XDo het volgende:
[..]
Je hebt een kloon nodig om je smoes mee te delen Paramnesia?
'bout time.quote:Op maandag 21 januari 2008 22:02 schreef Paramnesia het volgende:
Hoi ik ben er weer, met pijn en moeheid. En nee geen smoezen, de datum blijft en ik zal mij verplichten snel een updat te plaatsen want zo gaat het naturlijk niet.
Deadline blijft, dan maar ff harder werken.
En ChipsZak een kloon, whehehe ik zal dat maar als een compliment zien.![]()
En thns dat je het even melde aSj.
quote:Op maandag 21 januari 2008 22:02 schreef Paramnesia het volgende:
Hoi ik ben er weer, met pijn en moeheid. En nee geen smoezen, de datum blijft en ik zal mij verplichten snel een updat te plaatsen want zo gaat het naturlijk niet.
Breng mij nou niet op ideeën.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 09:18 schreef EvilMarc het volgende:
Als dat forum klaar is staat het binnen een dag vol met tubgirls en goatseswedden?
ik wil eigenlijk wel een pm als er wat zinnigs is gebeurdquote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:28 schreef Hardrebel het volgende:
Alweer bijna 2 topics vol zonder ook maar iets concreets te hebben gezien
ik schrijf me bij deze ook in voor de pmquote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:31 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
ik wil eigenlijk wel een pm als er wat zinnigs is gebeurd
Keine Problem.quote:Op maandag 21 januari 2008 22:02 schreef Paramnesia het volgende:
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 19:19 schreef Spike1506 het volgende:
WIJ WILLEN UPDATES!!!1!!eins
quote:Op maandag 21 januari 2008 22:02 schreef Paramnesia het volgende:
Two girls forums one cup?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 09:18 schreef EvilMarc het volgende:
Als dat forum klaar is staat het binnen een dag vol met tubgirls en goatseswedden?
ik heb tot op heden nog geen resultaat gezien, vandaar dus.quote:Op maandag 28 januari 2008 03:00 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
zielige knuppels, hij slooft zich uit om zijn woorden waar te maken en jullie praten erover om zijn werk te verpesten [afbeelding]
Hum-hmm...Bewijs? Enige voorbeelden? Concepten? Stukken (psuedo)code om mij part?quote:Op maandag 28 januari 2008 03:00 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
zielige knuppels, hij slooft zich uit om zijn woorden waar te maken en jullie praten erover om zijn werk te verpesten
Ze moeten bij de crew eisen aan nicknames gaan stellen, voor mede crewmembersquote:Op maandag 28 januari 2008 03:00 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
zielige knuppels, hij slooft zich uit om zijn woorden waar te maken en jullie praten erover om zijn werk te verpesten
Moet hij eerst z'n werk afmakenquote:Op maandag 28 januari 2008 03:00 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Misschien heeft ie wel een virus onder de leden?quote:Op maandag 28 januari 2008 12:10 schreef onlogisch het volgende:
Ts is in iedergeval niet geloofwaardig mbt zijn dagelijkse updates....
Dit is nog erger dan goedkope smoesjes
Hadden we het dus toch fout, het moest antwoord A zijn.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:32 schreef soylent het volgende:
Tussenstand:
Nou doe maar, want paramdinges komt er niet meer mee..quote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:58 schreef Oksel het volgende:
Ik kan Fok! anders wel namaken in Paint?
Ik mis simpelweg "ja, maar vraag niet binnen welk tijdsbestek"quote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:08 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Hadden we het dus toch fout, het moest antwoord A zijn.
Zo kun je nog wel 1000 mogelijke antwoorden bedenkenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 19:06 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik mis simpelweg "ja, maar vraag niet binnen welk tijdsbestek"
die maand stond al vast vóór de poll gemaakt werd.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 19:06 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik mis simpelweg "ja, maar vraag niet binnen welk tijdsbestek"
quote:Op zondag 27 januari 2008 22:01 schreef Paramnesia het volgende:
Ik kan...
Tja...
eeehm.
goed fappen?
Ow wacht daar is MouzurX als expert in.
Ik ben benieuwd .... ik denk dat we nooit meer iets van hem horen....quote:Op woensdag 30 januari 2008 09:51 schreef donderopman het volgende:
nog 3 post en dan hebben we 2 topics vol met: "ik ben benieuwd" en "Ik denk dat het hem niet gaat lukken"
Arme Paramnesia
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |