Dit:quote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:04 schreef Xrenity het volgende:
Wat voor commentaar valt hier nou al op te geven? Het is bijna niks.
Je kent UML's? Dit beschrijf een generalisatie. Dat is discussie, of dit ook in MySQL mogelijk is en op wat voor manier.quote:Nu is dit niet java maar een database. Kan ik hetzelfde principe toepassen. Dus een tabel Posts en 2 tabellen FrontpagePosts en ForumPosts. Waarin in de sub tabellen de details staan en in de grote Posts tabel de generalisatie. Is dit veel langzamer, sneller, onzin en niet effectief, of een goed idee.
Ja ik ken UML.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:06 schreef Paramnesia het volgende:
Je kent UML's? Dit beschrijf een generalisatie. Dat is discussie, of dit ook in MySQL mogelijk is en op wat voor manier.
Dan krijg je zo'n bagger layout.quote:Op maandag 7 januari 2008 00:19 schreef mcDavid het volgende:
Overigens eis ik highlights en quickedit in de paramnesia variant. En een post-kopiëerfunctie en quicksmilies zijn een pré.
het is toch 'Frontpagepost extends Post' en niet 'Post extends Frontpagepost'?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 20:09 schreef Paramnesia het volgende:
UML figuur 1
[ afbeelding ]
Niet letten op foutjes dit is zeer snel gedaan.
Kortom: Post extends Frontpagepost.
Bij mij werkt dat tot nu toe alleen in light.quote:Op maandag 7 januari 2008 00:26 schreef kraakvandaal het volgende:
[..]
Dan krijg je zo'n bagger layout.
een baggerlayout lijkt me wel een vereiste wil je FOK! namakenquote:Op maandag 7 januari 2008 00:26 schreef kraakvandaal het volgende:
[..]
Dan krijg je zo'n bagger layout.
Flats wat in elkaar? Je moet het wel gelijk goed doen, anders krijg je net zoiets als... ... Fok...quote:Op maandag 7 januari 2008 00:04 schreef L.Denninger het volgende:
Pffff, flats gewoon wat in elkaar man....
(sql zooi)
Wil die toch ookquote:Op maandag 7 januari 2008 09:43 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Flats wat in elkaar? Je moet het wel gelijk goed doen, anders krijg je net zoiets als... ... Fok...![]()
Schrijf het dan gelijk in visual basic, als je toch fout bezig wilt zijn. Goeie.quote:Op maandag 7 januari 2008 14:55 schreef tuvokki het volgende:
Als je meer een java developer bent, waarom schrijf je het geheel dan niet gewoon in Java?
nee mehn, flash!quote:Op maandag 7 januari 2008 15:13 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Schrijf het dan gelijk in visual basic, als je toch fout bezig wilt zijn. Goeie.
quote:Op maandag 7 januari 2008 15:13 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Schrijf het dan gelijk in visual basic, als je toch fout bezig wilt zijn. Goeie.
Neh, allebei foute talen.quote:Op maandag 7 januari 2008 15:56 schreef tuvokki het volgende:
[..]
Wat is er fout aan java? Waarom vergelijk je het met VB? Rare vergelijking.
Java?quote:Op maandag 7 januari 2008 14:55 schreef tuvokki het volgende:
Als je meer een java developer bent, waarom schrijf je het geheel dan niet gewoon in Java?
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:48 schreef SynchroSteve het volgende:
Nou TS, welke smoes heb je bedacht?
Zo was ik ook een jaar of acht geleden, en het wil nog steeds wel eens gebeuren dat iemand anders 't toch niet zo goed heeft gedaan of dat de code veel meer functionaliteit (of net de verkeerde) heeft dan ik nodig heb, dan doe ik 't toch even zelf.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:25 schreef L.Denninger het volgende:
Yup, dat deed ik 20 jaar geleden ook omdat ik het idee had dat iets pas 'van mij' was als ik het 100% zelf gemaakt had.
Later kom je erachter dat je je beter zelf op de leuke / belangrijke dingen kunt richten dan je tijd te verspillen aan dingen die andere mensen al vaker en beter gedaan hebben
Ehm ... dit is nog niksquote:
Je hebt een nieuw woordje geleerd ofzo ?quote:Op woensdag 9 januari 2008 10:38 schreef Chandler het volgende:
Ik hoop dat de TS dan ook gaat werken met AJAX! liefst het hele forum der in
quote:Op woensdag 9 januari 2008 12:11 schreef tuvokki het volgende:
[..]
Ehm ... dit is nog niks
Wachten op een excuus ....
Je ruim 2 jaar geleden ofzo...quote:Op woensdag 9 januari 2008 14:27 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Je hebt een nieuw woordje geleerd ofzo ?
Heilige graal jwtquote:Op woensdag 9 januari 2008 14:27 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Je hebt een nieuw woordje geleerd ofzo ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |