abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56132925
Eind januari verwacht, sommige gelukkigen hebben het al.

HTC Touch Cruise:
GPS, dus als tomtom te gebruiken
WiFi, snel internet op steeds meer plaatsen
Touch screen, geen toetsen meer
enzv...

Artikel AD: http://www.ad.nl/multi-media/article1972606.ece
pi_56133030
en in de nabije toekomst 12 gigabyte.

Kijk, dan wordt het interessant!
Road kill collector would be appropriate
pi_56133073
Dit is geen concurrent voor de iPhone, dit is een geil spec-monster voor nerds.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_56133518
Windows Mobile
pi_56133844
Niet verkeerd, al iets bekend over prijzen i.c.m. met 'n abonnement?
"If you're not a manc, you're a wank"
  vrijdag 18 januari 2008 @ 17:02:41 #6
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_56134108
Een concurrent voor de iPhone moet een vloeiende en supermooie UI hebben die iedereen binnen twee tellen kan gebruiken. En natuurlijk geen stylus benodigd. Als ik zo kijk vaalt de Touch Cruise hard omdat hij WM heeft, dus geen concurrent.
2000 light years from home
pi_56134128
hij is los tekoop voor zo'n ¤ 500 dacht ik.. Echt stoer ding trouwens, helemaal compleet
  vrijdag 18 januari 2008 @ 17:06:58 #8
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_56134196
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 17:02 schreef Merkie het volgende:
Een concurrent voor de iPhone moet een vloeiende en supermooie UI hebben die iedereen binnen twee tellen kan gebruiken. En natuurlijk geen stylus benodigd. Als ik zo kijk vaalt de Touch Cruise hard omdat hij WM heeft, dus geen concurrent.
Zo kleurloos issie niet hoor.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_56134763
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 17:02 schreef Merkie het volgende:
Weet niet of je het filmpje gezien hebt maar de bediening via touch gaat juist vloeiend en zonder stylus. Binnen een paar minuten heb je de basisfuncties onder de knie, allemaal met een hand bedienbaar. Wat UI betreft kunnen smaken natuurlijk verschillen maar ik persoonlijk vind het echt geen lelijke interface.

En waarom zou je valen met windows mobile? geeft je jusit een enrom aantal extra opties omdat er erg veel software voor is. Handschrijftherkenning bijvoorbeeld.

Komt nog bij dat er gps opzit, veel sneller internet als op de iphone en verwisselbaar geheugen. Om maar te zwijgen over word, excel en tal van andere programma's. Natuurlijk is het geen directe concurrent van de iphone omdat deze zich maar gedeeltelijk in het smartphone segment begeeft (te beperkt voor een echte smartphone) maar ik denk dat er genoeg mensen zijn die nu voor dit apparaat gaan in plaats van een iphone.
  vrijdag 18 januari 2008 @ 17:41:15 #10
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_56134952
Windows Mobile is niet lelijk, maar de interface van de iPhone is gewoon veel mooier.
pi_56134985
het punt is dat er in de touch uitvoering van de cruise juist een extra UI laag over WM is heen gelegt
  vrijdag 18 januari 2008 @ 17:43:18 #12
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_56135002
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 17:41 schreef Merkie het volgende:
Windows Mobile is niet lelijk, maar de interface van de iPhone is gewoon veel mooier.
Alleen een beetje jammer van de specs en features
pi_56135044
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 17:42 schreef koenboelrijk het volgende:
het punt is dat er in de touch uitvoering van de cruise juist een extra UI laag over WM is heen gelegt
Positief of negatief?
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_56139812
Positief. Ik ging even in op de woorden van Merkie die de UI van de iphone vergelijkt met windows mobile, de UI van de touch cruise is echter meer dan alleen windows mobile.
  vrijdag 18 januari 2008 @ 23:06:36 #15
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_56143424
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 17:32 schreef koenboelrijk het volgende:

[..]

Weet niet of je het filmpje gezien hebt maar de bediening via touch gaat juist vloeiend en zonder stylus. Binnen een paar minuten heb je de basisfuncties onder de knie, allemaal met een hand bedienbaar.
Right.

Wel eens met een v/d HTC Touch modelletjes gewerkt ? Dat 'touch' gebeuren valt zwaar tegen, er zijn een paar dingen die je kan doen vanuit het menu, maar je moet al heel snel weer naar het pennetje grijpen.
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 20:48 schreef koenboelrijk het volgende:
Positief. Ik ging even in op de woorden van Merkie die de UI van de iphone vergelijkt met windows mobile, de UI van de touch cruise is echter meer dan alleen windows mobile.
Ja, maar het voelt echt als een bij elkaar geraapt zooitje aan. TouchFlo is niet meer dan een fancy launcher, als je een app start dan moet je gewoon weer met 't pennetje aan de slag, het is gewoon geen consistent geheel.
quote:
Helaas is die laag maar flinterdun en schijnt die WM UI er aan alle kanten doorheen.
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 17:43 schreef Fliepke het volgende:
Alleen een beetje jammer van de specs en features
Ja, er missen een paar features aan de iPhone, maar niet veel. Voor de meeste mensen zal de iPhone juist meer features hebben dan een gemiddeld WM toestel. Je hebt namelijk niets aan features als je ze niet kan bedienen.
It is impossible to live a pleasant life without living wisely and well and justly.
And it is impossible to live wisely and well and justly without living a pleasant life.
pi_56145900
quote:

[..]

Weet niet of je het filmpje gezien hebt maar de bediening via touch gaat juist vloeiend en zonder stylus. Binnen een paar minuten heb je de basisfuncties onder de knie, allemaal met een hand bedienbaar. Wat UI betreft kunnen smaken natuurlijk verschillen maar ik persoonlijk vind het echt geen lelijke interface.
TouchFlo is een kleine shell/launcher zoals Aaargh! aangeeft. Iedere andere applicatie die je via deze launcher start moet gewoon weer met stylus bediend worden. SMS'en /mailen moet met dat rampzalige pennetje gebeuren, maar ook MSN'en moet zo wegens gebrek aan toetsenbord. Apple heeft het beter opgelost door de iPhone van scratch al af te ontwerpen voor duimgebruik. M$ zal hier best wat van leren, maar we zullen zien dan WM7 in 2009 een ietwat matigere kloon van de iPhone-interface. Natuurlijk veels te laat, want wie weet wat Symbian en de iPhone-opvolgers te bieden hebben.
quote:

[..]

En waarom zou je valen met windows mobile? geeft je jusit een enrom aantal extra opties omdat er erg veel software voor is. Handschrijftherkenning bijvoorbeeld.
Je zegt het al. Installeren! Zo'n device moet out-of-the-box lekker te bedienen zijn en niet met 4356897 tweakjes of 3rd-party hulpapplicaties redelijk te bedienen zijn. En dat gaat weer ten koste van de stabiliteit omdat jij en ik wel begrijpen dat je niet extra geld wil neertellen voor die functies die er al op hadden moeten zitten, en fatsoenlijk geīntegreerd.
quote:

[..]

Komt nog bij dat er gps 3G opzit, veel sneller internet als op de iphone en verwisselbaar geheugen. Om maar te zwijgen over word, excel en tal van andere programma's. Natuurlijk is het geen directe concurrent van de iphone omdat deze zich maar gedeeltelijk in het smartphone segment begeeft (te beperkt voor een echte smartphone) maar ik denk dat er genoeg mensen zijn die nu voor dit apparaat gaan in plaats van een iphone.
Tsja, dat 3G is een misser, maar in eerste instantie is de iPhone voor de USA-markt ontworpen, dus ergens kan ik het wel begrijpen. De iPhone is een heel mooi gadget en geen worktool, dan kun je beter de vergelijking met Symbian S60-toestellen maken.

Ik heb de Touch Cruise overigens al in de zomer van 2007 in handen gehad als prototype, maar zo warm wordt ik niet meer van die Windows Mobile apparaten.
url
pi_56153997
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 00:53 schreef Drommelsch85 het volgende:

Tsja, dat 3G is een misser, maar in eerste instantie is de iPhone voor de USA-markt ontworpen, dus ergens kan ik het wel begrijpen. De iPhone is een heel mooi gadget en geen worktool, dan kun je beter de vergelijking met Symbian S60-toestellen maken.

Ik heb de Touch Cruise overigens al in de zomer van 2007 in handen gehad als prototype, maar zo warm wordt ik niet meer van die Windows Mobile apparaten.
Waar zou jij dan voor kiezen als worktool? Ik ben me er nog in aan het verdiepen, maar blijf eigenlijk steeds bij een HTC toestel uitkomen. En dan de TytnII en de Touch Cruise. als alternatief kom ik op een nokia N95 8Gb. Het is ontzettend moeilijk om op basis van reviews en gebruikerservaringen een keuze te maken. De specificaties ontlopen mekaar niet extreem, dus dat maakt het ook niet makkelijker.

ALs je dus een tip hebt dan is die welkom
pi_56175855
Ik ben benieuwd of de HTC touch cruise ook al snel als T-mobile versie uit komt (MDA), waarschijnlijk is die dan ook wat goedkoper.

Ik stel voor dat we de scherpste aanbiedingen bij deze topic er bij zetten, weten we gelijk waar het te kopen.
Zowel los als met abonnement.
Zowel de HTC touch cruise als het zelfde onder andere naam.
pi_56176186
http://www.smartphonestunts.nl

HTC touch cruise, los; ¤ 509,00
HTC touch cruise, T-mobile flex 25, 2 jaar; ¤ 175,00
HTC touch cruise, T-mobile flex 25, 2 jaar; ¤ 35,00
HTC touch cruise, T-mobile flex 30, 2 jaar; gratis
  zondag 20 januari 2008 @ 15:00:01 #20
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_56178438
quote:
Op zondag 20 januari 2008 13:31 schreef LeefAndCooking het volgende:
Ik ben benieuwd of de HTC touch cruise ook al snel als T-mobile versie uit komt (MDA), waarschijnlijk is die dan ook wat goedkoper.
Maar de T-mobile versie van een HTC toestel wil je helemaal niet, T-Mobile loopt die dingen goed te verzieken (zie b.v. de HTC Kaiser)
It is impossible to live a pleasant life without living wisely and well and justly.
And it is impossible to live wisely and well and justly without living a pleasant life.
pi_56433216
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 23:06 schreef Aaargh! het volgende:

Wel eens met een v/d HTC Touch modelletjes gewerkt ? Dat 'touch' gebeuren valt zwaar tegen, er zijn een paar dingen die je kan doen vanuit het menu, maar je moet al heel snel weer naar het pennetje grijpen.
Heb er wel eens mee gewerkt ja, een vriend van me heeft de gewone touch. Natuurlijk is die qua processor niet zo snel maar vond de touch bediening lekker werken, en het schermtoetsenbord is gewoon met je duimen te bedienen hoor. Natuurlijk zal je voor dingen als excel wel even je stylus erbij moeten pakken (niet nodig op de iphone want die heeft geen bewerkbare excel) maar voor dingen als internetten, foto's kijken, bellen en muziek luisteren heb je je stylus niet nodig hoor. Mocht je hem een keer wel nodig hebben dan zit hij gewoon in het apparaat en heb je hem dus zo bij de hand.
quote:
Ja, maar het voelt echt als een bij elkaar geraapt zooitje aan. TouchFlo is niet meer dan een fancy launcher, als je een app start dan moet je gewoon weer met 't pennetje aan de slag, het is gewoon geen consistent geheel.
Zoals al genoemd, pennetje is alleen nodig als je uitgebreide functies gaat gebruiken, alle basisfuncties kun je gewoon met de hand bedienen. Het is misschien geen geheel maar wel een goede toevoeging voor WM
quote:
Helaas is die laag maar flinterdun en schijnt die WM UI er aan alle kanten doorheen.

Natuurlijk zie je WM erin terug dit is immers het basisbesturingssysteem. Je kunt het negatief bekijken en zeggen dat dit er overal doorheen schijnt maar je kunt de touch interface ook gewoon zien als een mooie praktische toevoeging.
quote:
Ja, er missen een paar features aan de iPhone, maar niet veel. Voor de meeste mensen zal de iPhone juist meer features hebben dan een gemiddeld WM toestel. Je hebt namelijk niets aan features als je ze niet kan bedienen.
Meer Features dan een WM toestel? Omdat je niet alles zou kunnen bedienen? Dat vind ik nogal een vreemd standpunt. WM heeft alle smartphone functies van de iphone plus een flink aantal meer. En niet kunnen bedienen ligt toch echt aan de persoon die hem gebruikt. Als je geen stylus kunt vasthouden om de wat complexere functies (qua bediening) te bedienen dan is er denk ik geen een smartphone toestel aan je besteed, en dan zal zelfs de UI van de iphone ingewikkeld zijn.
pi_56433775
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 00:53 schreef Drommelsch85 het volgende:

[quote]TouchFlo is een kleine shell/launcher zoals Aaargh! aangeeft. Iedere andere applicatie die je via deze launcher start moet gewoon weer met stylus bediend worden. SMS'en /mailen moet met dat rampzalige pennetje gebeuren, maar ook MSN'en moet zo wegens gebrek aan toetsenbord. Apple heeft het beter opgelost door de iPhone van scratch al af te ontwerpen voor duimgebruik.
Het is inderdaad een launcher, maar wel een met alle basisfuncties erin, die zijn dus allemaal gemakelijk te bereiken zonder stylus. applicaties die je met de launcher start zoals internet en media kun je gewoon met je vingers bedienen hoor. sms'en en mailen gaat via het schermtoetsenbord en dat kun je gewoon met je duimen bedienen, geen stylus voor nodig. MSN kan ook zo (zit er eigenlijk msn op de iphone?) Door de launcher kan je de touch gewoon met je duim gebruiken en je hebt ook de extra mogelijkheden van WM.
quote:
M$ zal hier best wat van leren, maar we zullen zien dan WM7 in 2009 een ietwat matigere kloon van de iPhone-interface. Natuurlijk veels te laat, want wie weet wat Symbian en de iPhone-opvolgers te bieden hebben
Wat MS in de toekomst doet weet je natuurlijk nooit. Denk niet dat ze de interface over gaan nemen want alle functies van WM in zo'n interface stoppen is een stuk lastiger dan die paar functies van de iphone.
Leuk trouwens dat dollar teken. Als er iemand probeert extra dollars binnen te halen is het apple wel met de iphone door ook nog eens een deel van de abbonementsopbrengsten mee te willen nemen.
quote:
Je zegt het al. Installeren! Zo'n device moet out-of-the-box lekker te bedienen zijn en niet met 4356897 tweakjes of 3rd-party hulpapplicaties redelijk te bedienen zijn. En dat gaat weer ten koste van de stabiliteit omdat jij en ik wel begrijpen dat je niet extra geld wil neertellen voor die functies die er al op hadden moeten zitten, en fatsoenlijk geīntegreerd.
Zonder die extra applicaties is de touch ook goed te bedienen hoor. Dat je extra aps kunt toevoegen is alleen maar mooi meegenomen en maakt het apparaat een stuk flexibeler dan de iphone. Niemand had het over tweakjes of hulp-aps, alleen over extra toepassingen. Hoeft ook niet ten koste te gaan van stabiliteit, dat is net hoe gek je het zelf maakt.
En als we het toch hebben over functies die er op hadden moeten zitten dan kan je bij de iphone nog wel een lijstje opstellen.
quote:
Tsja, dat 3G is een misser, maar in eerste instantie is de iPhone voor de USA-markt ontworpen, dus ergens kan ik het wel begrijpen.
3G is inderdaad een misser, maar ik bedoelde wel degelijk gps. De touch cruise heeft namelijk ook een ingebouwde gps antenne dus je kunt hem ook gebruiken als navigatie. Nog een functie die de iphone mist.
quote:
De iPhone is een heel mooi gadget en geen worktool, dan kun je beter de vergelijking met Symbian S60-toestellen maken.
Als je de iphone als gadget beschouwd dan ben ik het met je eens dat het geen concurrent is voor de
touch (en andersom) omdat je dan over verschillende doelmarkten praat. Door sommige smartphone functies kun je de iphone echter niet alleen maar zien als een gadget. Dan zou je beter de ipod touch als gadget aan kunnen duiden.
quote:
Dat moet je zelf weten natuurlijk.
pi_56434783
Heb zelf de HTC TyTN II

GPS, Wifi, bluetooth, HSDPA, WM6, touchscreen, en uitklapbaar voor toetsenbord. Erg leuk toestel
  donderdag 31 januari 2008 @ 18:15:49 #24
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_56439086
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 15:09 schreef sweboy het volgende:
Heb zelf de HTC TyTN II

GPS, Wifi, bluetooth, HSDPA, WM6, touchscreen, en uitklapbaar voor toetsenbord. Erg leuk toestel
Behalve dan dat het zo traag is als dikke stront in een trechter. Een jaren oude HTC Wizard is nog sneller.
  donderdag 31 januari 2008 @ 18:33:50 #25
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_56439518
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 14:06 schreef koenboelrijk het volgende:
Zoals al genoemd, pennetje is alleen nodig als je uitgebreide functies gaat gebruiken, alle basisfuncties kun je gewoon met de hand bedienen. Het is misschien geen geheel maar wel een goede toevoeging voor WM
Het is al met al ook geen slecht apparaat, het heeft geen 'wow' factor. Het is gewoon het zoveelste WM toestel.

Als je een iPhone in handen hebt dan merk je direct dat het een heel ander soort ding is als zo'n HTC wegwerp telefoon. Het gaat niet eens om de features en spec, als je zo'n ding gezien hebt denk je: hebbe, hebbe, hebbe.
quote:
Meer Features dan een WM toestel? Omdat je niet alles zou kunnen bedienen? Dat vind ik nogal een vreemd standpunt. WM heeft alle smartphone functies van de iphone plus een flink aantal meer. En niet kunnen bedienen ligt toch echt aan de persoon die hem gebruikt.
Inderdaad. Ik kan prima met een WM toestel uit de voeten. Maar zou je je moeder zo'n ding aanraden ? Mijn broertje heeft b.v. zo'n HTC ding en m'n ouders weten niet eens hoe ze 't ding moeten opnemen als ie afgaat. Zegt genoeg lijkt me.
quote:
Als je geen stylus kunt vasthouden om de wat complexere functies (qua bediening) te bedienen dan is er denk ik geen een smartphone toestel aan je besteed, en dan zal zelfs de UI van de iphone ingewikkeld zijn.
Het gaat niet zozeer om het wel of niet kunnen, het gaat vnl. om de ease-of-use. De manier waarop is minstens net zo belangrijk, zo niet belangrijker, dan wat je er mee kan.

Een heleboel features toevoegen is heel makkelijk, wat moeilijk is is alles op zo'n manier voor de gebruiker beschikbaar maken dat deze zonder moeilijk te doen gedaan kan krijgen wat ie wil. Denk je nou echt dat jan met de pet allerlei vage applicaties wil installeren ? Nee, die wil gewoon een youtube filmpje zien, internetten of iemand opbellen. Leuk en aardig als er vanalles mee kan, maar als je eerst een half uur bezig bent om het in te stellen en werkend te krijgen dan is 99,99 procent v/d mensen al lang afgehaakt.
  donderdag 31 januari 2008 @ 18:42:55 #26
21112 ArnoKlaassen
The Magnificient One
pi_56439739
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 18:33 schreef Aaargh! het volgende:

[..]

Het is al met al ook geen slecht apparaat, het heeft geen 'wow' factor. Het is gewoon het zoveelste WM toestel.

Als je een iPhone in handen hebt dan merk je direct dat het een heel ander soort ding is als zo'n HTC wegwerp telefoon. Het gaat niet eens om de features en spec, als je zo'n ding gezien hebt denk je: hebbe, hebbe, hebbe.
[..]

Inderdaad. Ik kan prima met een WM toestel uit de voeten. Maar zou je je moeder zo'n ding aanraden ? Mijn broertje heeft b.v. zo'n HTC ding en m'n ouders weten niet eens hoe ze 't ding moeten opnemen als ie afgaat. Zegt genoeg lijkt me.
[..]

Het gaat niet zozeer om het wel of niet kunnen, het gaat vnl. om de ease-of-use. De manier waarop is minstens net zo belangrijk, zo niet belangrijker, dan wat je er mee kan.

Een heleboel features toevoegen is heel makkelijk, wat moeilijk is is alles op zo'n manier voor de gebruiker beschikbaar maken dat deze zonder moeilijk te doen gedaan kan krijgen wat ie wil. Denk je nou echt dat jan met de pet allerlei vage applicaties wil installeren ? Nee, die wil gewoon een youtube filmpje zien, internetten of iemand opbellen. Leuk en aardig als er vanalles mee kan, maar als je eerst een half uur bezig bent om het in te stellen en werkend te krijgen dan is 99,99 procent v/d mensen al lang afgehaakt.
lekker aan het bashen zie ik. Wat je eigenlijk zegt is iPhone = Phone voor Dummies, HTC = Phone voor Profs
Ik zoek een telefoon die alles kan en goed uitbreidbaar is qua functionaliteit en dan kom je toch op HTC uit en valt de iPhone gelijk af.

Apple is nu eenmaal voor mensen die niet heel erg veel aanleg voor computers hebben en vooral op de looks vallen. Dat is dus ook de reden dat je Apple nooit in het bedrijfsleven ziet. Hoogstens bij desktop publishers (wederom mensen die op de look vallen). Het gros van de mensen kijkt gewoon niet verder dan de interface terwijl dat nu juist het meest onbelangrijke punt van een applicatie is
  donderdag 31 januari 2008 @ 19:24:47 #27
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_56440683
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 18:42 schreef ArnoKlaassen het volgende:

[..]

lekker aan het bashen zie ik. Wat je eigenlijk zegt is iPhone = Phone voor Dummies, HTC = Phone voor Profs
Nee, dat zeg ik niet. Een iPhone heeft gewoon minder mogelijkheden dan bepaalde andere toestellen, als je die mogelijkheden nodig hebt, koop dan geen iPhone, simpel.

Maar dat iets moeilijk te bedienen is wil niet zeggen dat het dan DUS voor profs is. Dat het moeilijk te bedienen is wil alleen zeggen dat Microsoft slecht is in het maken van een goede UI.
quote:
Ik zoek een telefoon die alles kan en goed uitbreidbaar is qua functionaliteit en dan kom je toch op HTC uit en valt de iPhone gelijk af.
Windows mobile sucked, dus die valt voor mij ook af. Ik heb zelf een Series60 toestel op het moment, dat suckt trouwens ook. Alle mobiele telefoons sucken, alleen sommige wat meer dan anderen.
quote:
Apple is nu eenmaal voor mensen die niet heel erg veel aanleg voor computers hebben en vooral op de looks vallen.
Als je dat echt denkt ben je niet erg goed geīnformeerd.
Apple's zijn juist heel erg populair bij hardcore ICT-ers. Ik ben zelf software engineer en heb thuis ook een Apple, een heleboel van mijn collega's ook. Waarom ? Ten eerste omdat het 'gewoon werkt' , ik ben de hele dag al met computers aan het prutsen dus 's avonds heb ik daar geen zin in. En ook heel belangrijk: ik heb gewoon een Unix machine nodig, Apple is gewoon de ideale combinatie, een systeem dat gewoon werkt en eenvoudig is in gebruik, maar als je het nodig hebt dan heb je de kracht van een echte Unix onder de motorkap. Met 1 muisklik heb je een bash prompt voor je neus.

Met Windows heb je eigenlijk het slechtste van 2 werelden, onnodig lastig in gebruik en niet de spullen die je als pro nodig hebt.
quote:
Dat is dus ook de reden dat je Apple nooit in het bedrijfsleven ziet. Hoogstens bij desktop publishers (wederom mensen die op de look vallen).
Denk je echt dat DTPers voor Apple kiezen voor de looks Misschien heeft het te maken met superieure font handling, color management, etc.

Verder is Apple heel groot in dingen als video editing (Final Cut Studio, een groot deel van de films die je in de bioscoop ziet zijn hiermee gemaakt), audio bewerking / recording (niet echt de mensen die op looks vallen he ), etc. etc.
quote:
Het gros van de mensen kijkt gewoon niet verder dan de interface terwijl dat nu juist het meest onbelangrijke punt van een applicatie is

De interface is het allerbelangrijkste aan een applicatie. Het verzorgt de koppeling tussen de gebruiker en de mogelijkheden die de applicatie bied. Het is het enige gereedschap dat de gebruiker heeft om aan de applicatie duidelijk te maken wat hij wil. Je applicatie kan nog zulke geweldige features hebben, als de interface er niet is om de gebruiker deze optimaal te kunnen laten benutten dan heb je niets aan al die features.
pi_56441317
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 18:15 schreef Aaargh! het volgende:

[..]

Behalve dan dat het zo traag is als dikke stront in een trechter. Een jaren oude HTC Wizard is nog sneller.
Niks geen last van. Heb echter Custom Rom erop gezet
pi_57445064
Zelf heb ik de HTC Touch Cruise nu ook, is best een vooruitgang invergelijk met mijn vorige (Orange SPV C600)

Een paar plussen en minnen:

+super gemakkelijke TomTom (moet je wel geheugen kaart en route kaart kopen)
+toestel is niet al te groot
+ik mis de toetsen niet

-scherm had nog wel iets groter gemogen met ook een hogere resolutie (net als Iphone)
  dinsdag 18 maart 2008 @ 01:05:05 #30
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_57445101
Mooie kick einsss
  dinsdag 18 maart 2008 @ 01:10:23 #31
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_57445158
Mensen die niet snappen dat de iPhone superieur is voor mensen die gewoon een vette telefoon willen snappen 't niet. Mooie zin, fijne tautologie .
pi_57446951
Dat ding ziet er uit als een baksteen :/
ne okuyon, bokmu var?
  dinsdag 18 maart 2008 @ 09:05:51 #33
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_57447052
quote:
Ik vraag me wel af wat de prestaties van dat ding zijn dan, aangezien WM zonder extra laag al draait als dikke stront door een trechter.
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')