Dat heb ik inmiddels geregeld. ik ga stagelopen bij het wenckebach met naar ik aanneem Danielle Jansen als begeleider, maar dat weet ik nog niet 100% zeker.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 12:57 schreef Tangarine het volgende:
G, hoe zit het met je stage trouwens, ben je nog niet tegengekomen in m'n gegevens...
Cool, zal je vanaaf ofzo even toevoegen op Nestorquote:Op vrijdag 11 januari 2008 13:00 schreef Grulez het volgende:
[..]
Dat heb ik inmiddels geregeld. ik ga stagelopen bij het wenckebach met naar ik aanneem Danielle Jansen als begeleider, maar dat weet ik nog niet 100% zeker.
Maar dan niet onder mn nick hequote:Op vrijdag 11 januari 2008 13:03 schreef Tangarine het volgende:
[..]
Cool, zal je vanaaf ofzo even toevoegen op Nestor
En de prijs voor meest opmerkzame user gaat naar...quote:
DaDquote:Op vrijdag 11 januari 2008 13:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
En de prijs voor meest opmerkzame user gaat naar...
bedanktquote:Op vrijdag 11 januari 2008 13:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
En de prijs voor meest opmerkzame user gaat naar...
Morgen is het meer toepasselijk voor mijn bestaanquote:Op vrijdag 11 januari 2008 14:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Jij bent alleen de meest jarige..
Niemand wil je feliciteren denk ikquote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:19 schreef Grulez het volgende:
Rustig hier.
We hebben vanavond toch weer mode atelier?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:33 schreef teigan het volgende:
feli Grulez
Shakespeare, right?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 21:09 schreef ChipsZak. het volgende:
My mistress' eyes are nothing like the sun;
Coral is far more red than her lips' red;
If snow be white, why then her breasts are dun;
If hairs be wires, black wires grow on her head.
I have seen roses damask'd, red and white,
But no such roses see I in her cheeks;
And in some perfumes is there more delight
Than in the breath that from my mistress reeks.
I love to hear her speak, yet well I know
That music hath a far more pleasing sound;
I grant I never saw a goddess go;
My mistress, when she walks, treads on the ground:
And yet, by heaven, I think my love as rare
As any she belied with false compare.![]()
Dat wist ik al toen ik het schreefquote:Op vrijdag 11 januari 2008 21:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
En psm:. Dat wil ik dan dus níet horen hè.
quote:
Kan ik me iets bij voorstellen. Had hetzelfde met SPSS en Eviewsquote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:29 schreef Bob. het volgende:
Een of anders stom programma voor het vak statistiek. Statistiek zelf vind ik zowaar erg leuk, maar als ik dat programma moet gebruiken wil het niet meer zo.
Wattan?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:05 schreef Alexxxxx het volgende:
ik ben een nare man
Ik ben altijd eerlijkquote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:24 schreef Tangarine het volgende:
[..]
Wattan?
Meh, ben grieperig en moe, en heb dinsdag 2 tentamens... zo maar heeel vroeg naar bed
Dat maakt je alleen maar naar als je altijd gemene dingen denkt en die er dan dus uit floept. Verder is het nog niet zo'n slechte eigenschap.quote:
Mja, niet gemeen, wel onaardig.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:44 schreef Bob. het volgende:
[..]
Dat maakt je alleen maar naar als je altijd gemene dingen denkt en die er dan dus uit floept. Verder is het nog niet zo'n slechte eigenschap.
Mwa, ze kan er niet bij, dat scheelt de helft. Ze kan er wel heel vals naar mauwen, maar dat was het dan ook welquote:Op zaterdag 12 januari 2008 15:34 schreef LoudGirl het volgende:
En het antwoord is: neen, neen en driewerf neen! Ze ziet er wel zo onschuldig uit, maar ze is wel echt een kat. Is dat trouwens niet wat vroeg, koolmeesjes in januari?
Leuk dat jullie het mooi kunnen volgen zoquote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:20 schreef TARAraboemdijee het volgende:
En Jaina kan wel klimmen, maar niet zo tegen die muur op. Er is niets om in te klimmen daar. Vogelhuisje hangt er wel goed
Zoals dit hier staat ben jij morgen ook in de kerk, maar dat kan ik me haast niet voorstellen, ik geloof niet dat ik jou daar ooit ga tegen komen.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:22 schreef Alexxxxx het volgende:
Tot morgen in de kerk loudgirl!
Je zult nog verbaasd over me staan.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:33 schreef maok het volgende:
[..]
Zoals dit hier staat ben jij morgen ook in de kerk, maar dat kan ik me haast niet voorstellen, ik geloof niet dat ik jou daar ooit ga tegen komen.
Ah, gezellig, tot morgenquote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je zult nog verbaasd over me staan.
bluf, http://www.ccg.nu/contactquote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je zult nog verbaasd over me staan.
Volwassenendoop? Ben tegen kinderdoop, ivm gebrek aan vrije keusquote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:36 schreef freecell het volgende:
[..]
Ah, gezellig, tot morgen
Het is een doopdienst BTW, begint om 10:00
jep, volwassendoopquote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Volwassenendoop? Ben tegen kinderdoop, ivm gebrek aan vrije keus
Het universum, en met name mn eigen lichaam, zijn mn kerk. Dus ja.quote:Op zondag 13 januari 2008 12:34 schreef Bob. het volgende:
Ohh, mijn arme, arme hoofd.
Nog gezellig naar de kerk geweest Alex?
Ik ben rijdend thuis gekomen, maar denk niet dat ie nu nog rijdt, radiateur is nu wel leeg denk ikquote:Op zondag 13 januari 2008 14:25 schreef KaheemSaid het volgende:
Rijdt die nog?
quote:Op zondag 13 januari 2008 14:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ben rijdend thuis gekomen, maar denk niet dat ie nu nog rijdt, radiateur is nu wel leeg denk ik
Dankjewel, Wiets!quote:Op zondag 13 januari 2008 15:07 schreef Wiets het volgende:
ChipsZak! Nog gefeliciteerd met je verjaardag![]()
Nu pas in Groningen? Hier was ie een stuk eerder al te zienquote:Op zondag 13 januari 2008 15:35 schreef Grulez het volgende:
He is dat zon?
Ik lette er net pas op... heb niet bepaald lichtinval in mn kamer...quote:Op zondag 13 januari 2008 15:42 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Nu pas in Groningen? Hier was ie een stuk eerder al te zien
Pannenkoekenschipquote:Op zondag 13 januari 2008 16:44 schreef teigan het volgende:
ik heb toch al eerder op de middag zon gezien, in de bossen in Drenthe...
Best grappig, met een kinderwagen door de blubber racen..
nu iig richting pannenkoekenschip..
de moeder was ook mee hoor...quote:Op zondag 13 januari 2008 17:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Pannenkoekenschip![]()
En alvast aan het oefenen?
LYSJE!quote:
ze pesten je terug voor je sexgegil van vandaag en gisterquote:Op zondag 13 januari 2008 22:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
Damn, zo te horen heeft echt íedereen hier in huis seks atm..
Ik vroeg me al af of ze daar wakker van waren geworden.quote:Op zondag 13 januari 2008 22:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ze pesten je terug voor je sexgegil van vandaag en gister
Ze kregen gewoon zin nadat ze jouw activiteiten vandaag en gister hoordenquote:Op zondag 13 januari 2008 22:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af of ze daar wakker van waren geworden.
Wat zei u daar? Mongool?quote:Op maandag 14 januari 2008 09:51 schreef nietzman het volgende:
Goeiemoggel!
Beter toch, kun je lekker een verhaal bij elkaar lullen. Altijd goed voor een paar puntjesquote:Op maandag 14 januari 2008 10:47 schreef ChipsZak. het volgende:
Het begon met open vragen, ik zo makkelijk invullen, easypeasy.
.. en toen ineens open vragen.
Bij geschiedenis wel ja.quote:Op maandag 14 januari 2008 10:51 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Beter toch, kun je lekker een verhaal bij elkaar lullen. Altijd goed voor een paar puntjes
Maar goed gevoel over? Minimaal een 5,5?quote:Op maandag 14 januari 2008 10:54 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Bij geschiedenis wel ja.
Bij AK, met bronnen enzo, en ander gelul, niet echt.
Niet bij dit SE.
Ja, komt wel als ik m hebquote:Op maandag 14 januari 2008 10:58 schreef ChipsZak. het volgende:
PICZ!2'1ÉIOMZ"1'2
mijn volgende kloontje heet boem-dangel.quote:Op maandag 14 januari 2008 10:59 schreef boem-dikkie het volgende:
Aangezien jullie grunnertjes dit misschien wel weten vraag ik het hier maar even.
Weet iemand op Norrod na nog een beetje een fatsoenlijke pc zaak met een normaal aanbod aan geheugen??
Dang-Boemel klinkt tofferquote:Op maandag 14 januari 2008 11:00 schreef Dangel het volgende:
[..]
mijn volgende kloontje heet boem-dangel.
Nja, ik zag op de Norrod website staan dat ze wat ik wil hebben wel hebben, maar ik vraag me af of dat hun webshop is en ik weet niet of ze dat dus wel hebben in die winkel. Nouja, ik ga wel even kijken om 1u als de winkeltjes open zijnquote:Op maandag 14 januari 2008 11:04 schreef freecell het volgende:
In de steentilstraat zitten een aantal PC zaken, Norrod, maar volgens mij zit er ook iets zinvols tegenover?
TARA roept hier naast me dat daar alleen Norrod zit en hij weet het meestal beter, dus misschien moet je niet naar me luisteren
Omdat ze om 1 uur pas open gaan, en ik toch naar het station moet rond die tijd dus dan kan ik er net zo goed even langslopen met een klein omweggetjequote:Op maandag 14 januari 2008 11:08 schreef ChipsZak. het volgende:
Waarom bel je niet?
Je kan het proberen bij mama-miniquote:Op maandag 14 januari 2008 11:05 schreef MaxC het volgende:
Ik zoek een tweedehands koelkastje voor op mijn kamer, bij Mamamini verkopen ze die toch niet?
Volgens iemand was er wel een winkeltje ergens in Groningen, iemand enig idee?
ikhebmnex nogop de foto met eenafbeedingvan chriet daarquote:Op maandag 14 januari 2008 11:08 schreef freecell het volgende:
Ik weet genoeg PC zaken, maar ik heb geen idee hoe het met het aanbod van het geheugen zit, dus aan mij heb je niet zoeel.
En TARA riep meteen Norrod, dus die is het met je eens
Aan de oude ebbinge zit nog wel de FunPrice? geloof ik? Zoiets, iets met "goedkoop" in de naam
Schuin tegenover zij-ingang van de V&D aan de kant van de AH.
Ze maken reclame met Chriet Titulaer, iemand enig idee welke ik bedoel?Ik heb daar wel eens goede en goedkope routers vandaan geplukt
Die winkel van apple?quote:Op maandag 14 januari 2008 11:09 schreef ChipsZak. het volgende:
Oeh!
Bij de mediamarkt zit ook een winkel met pc's.
Weet alleen niet of dat alleen pc's is.
Je kunt ook altijd even naar Dynabyte aan het zuiderdiep lopen. Is dicht bij steentilstraat, alleen weet ik wel bijna zeker dat ze niet een erg grote voorraad aan geheugenbankjes hebbenquote:Op maandag 14 januari 2008 11:09 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Omdat ze om 1 uur pas open gaan, en ik toch naar het station moet rond die tijd dus dan kan ik er net zo goed even langslopen met een klein omweggetje
Wat voor auto heb je gekocht?quote:Op maandag 14 januari 2008 10:58 schreef Dangel het volgende:
Auto gekocht.
Die is er niet meerquote:Op maandag 14 januari 2008 11:08 schreef freecell het volgende:
Aan de oude ebbinge zit nog wel de FunPrice? geloof ik? Zoiets, iets met "goedkoop" in de naam
Schuin tegenover zij-ingang van de V&D aan de kant van de AH.
Ze maken reclame met Chriet Titulaer, iemand enig idee welke ik bedoel?Ik heb daar wel eens goede en goedkope routers vandaan geplukt
Die lelijke?quote:Op maandag 14 januari 2008 10:58 schreef Dangel het volgende:
Auto gekocht.
Ga leren! Doe ik ook!quote:Op maandag 14 januari 2008 14:01 schreef ChipsZak. het volgende:
dwing mij eens weer aan ht leren te gaan.
Ja.quote:
Ik heb vandaag gestudeerd van kwart over 9 tot kwart voor 4, how's that?quote:Op maandag 14 januari 2008 14:01 schreef ChipsZak. het volgende:
dwing mij eens weer aan ht leren te gaan.
Ik wou dat ik de helft van jouw discipline/motivatie hadquote:Op maandag 14 januari 2008 16:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik heb vandaag gestudeerd van kwart over 9 tot kwart voor 4, how's that?.
Je hoeft alleen maar een enorme stresskip te zijn zonder enig vertrouwen in je kunnen, dan komt het helemaal goed.quote:Op maandag 14 januari 2008 17:00 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik wou dat ik de helft van jouw discipline/motivatie had
Dat is een stuk beter dan mijquote:Op maandag 14 januari 2008 16:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik heb vandaag gestudeerd van kwart over 9 tot kwart voor 4, how's that?.
En ik daar de helft weer vanquote:Op maandag 14 januari 2008 17:00 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik wou dat ik de helft van jouw discipline/motivatie had
Jij liefquote:Op maandag 14 januari 2008 19:31 schreef Bob. het volgende:
Ach, als ik dan toch bezig ben, ook een kus en knuffel voor Alex!
Kan op elke RUG pc, dus ook in de UB. Vaak kun je het artikeltje ook wel vanaf je eigen pc opzoeken, alleen willen ze soms dan wel eens niet te downloaden zijn. Als om je studentnummer en ww gevraagd wordt door bijv. Picarta, dan moet je daar inloggen, anders kun je vaak niet zoekenquote:Op maandag 14 januari 2008 19:23 schreef Bob. het volgende:
Hm vraagje voor de mensen die al wat langer op de RUG rond lopen dan ik: Ik moet een artikel opzoeken in de universiteitsdatabase, kan dat gewoon in de UB of moet ik naar Zernike?
quote:Grunnen's Laid.
Van Lauwerszee tot Dollard tou,
Van Drenthe tot aan 't Wad,
Doar gruit, doar bluit ain wonderlaand
Rondom ain wondre stad.
Ain Pronkjewail in golden raand
is Grunnen, Stad en Ommelaand;
Is Stad en Ommelaand!
Doar broest de zee, doar hoelt de wind,
Doar soest 't aan diek en wad,
Moar rusteg waarkt en wuilt het volk,
Het volk van Loug en Stad.
Is Stad en Ommelaand!
Doar woont de dege degelkhaid,
De wille, vast as stoal,
Doar vuilt het haart, wat tonge sprekt,
In richt- en slichte toal.
Is Stad en Ommelaand!
Yepquote:Op maandag 14 januari 2008 20:01 schreef nietzman het volgende:
Zoeken in de collectie van de UB kan toch ook gewoon via internet?
Ik leef met je mee.quote:Op maandag 14 januari 2008 19:32 schreef ChipsZak. het volgende:
Naar zn zus.
Gaattie wel vaker heen.
Volgens mij wel 2x per week ofzo. (of dat lijkt alleen maar zo.)
Maar hij's morgen ook niet, en overmorgen ook niet.![]()
Ik dnek niet dat ik hem dan zal spreken en dan spreek ik hem pas donderdag weer.
Kutzooi.
En ik heb hem al bijna 2 week oid niet gezien.
Sinds O&N niet meer, en ik zie hem pas de 26e weer.!!
Ik was op de grote marktquote:Op maandag 14 januari 2008 20:09 schreef Grulez het volgende:
Kunnen jullie meezingen met RTV Noord.
[..]
Absoluut, er was maar 1 maat en hij kon over mijn jas heen nog primaquote:Op maandag 14 januari 2008 20:56 schreef LoudGirl het volgende:
Daar verzuip je vast in!
En voor die onzin hebben ze vandaag daar maar even een podium opgezetquote:Op maandag 14 januari 2008 20:55 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik was op de grote markt
En ik heb nu een t-shirt
Is het gelukt?quote:Op maandag 14 januari 2008 21:10 schreef Peterselieman het volgende:
Een recordpoging om met zoveel mogelijk mensen op de Grote Markt een lied te zingen
Het groninger Volkslied! Onder leiding van Pé en Rinus, met 2800 man.quote:Op maandag 14 januari 2008 21:10 schreef Peterselieman het volgende:
Een recordpoging om met zoveel mogelijk mensen op de Grote Markt een lied te zingen
Dan moeten we dat record maar snel eens overnemenquote:Op maandag 14 januari 2008 21:16 schreef freecell het volgende:
[..]
Ja, we hebben het record "volkslied zingen met zoveel mogelijk mensen tegelijk"
Ach, misschien komt ie nog eens van pasquote:Op maandag 14 januari 2008 21:03 schreef freecell het volgende:
[..]
Absoluut, er was maar 1 maat en hij kon over mijn jas heen nog prima
Maar het is wel grappig
Mag ik meedoen?quote:
jaquote:Op maandag 14 januari 2008 21:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
Alex, zag ik jou nou ergens Because the Night posten? Broes..
Zijn er dan nog computers vrij?quote:Op maandag 14 januari 2008 20:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh en G. en MM. Morgen half 10 voor de deur van de vierde verdieping van de UB, dan zal ik jullie eens wat discipline leren.
Om dat zeker te weten zou ik zorgen dat ik er om 9 uur stond, als ik jou was.quote:
Oh, nou dan is het al helemaal kut.quote:Op maandag 14 januari 2008 20:01 schreef nietzman het volgende:
Zoeken in de collectie van de UB kan toch ook gewoon via internet?
Jeumig, das wel vroegquote:Op maandag 14 januari 2008 21:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Om dat zeker te weten zou ik zorgen dat ik er om 9 uur stond, als ik jou was.
Daar ben ik dus nog nooit geweest hequote:Op maandag 14 januari 2008 20:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh en G. en MM. Morgen half 10 voor de deur van de vierde verdieping van de UB, dan zal ik jullie eens wat discipline leren.
plus minusquote:Op maandag 14 januari 2008 22:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hoog tijd, MM.
En niet zeuren G. Ben jij nou een kerel?.
Wat zoek je precies?quote:Op maandag 14 januari 2008 22:01 schreef Bob. het volgende:
[..]
Oh, nou dan is het al helemaal kut.
Want dat had ik al geprobeerd en zo kon ik het niet vinden dus toen dacht ik dat het misschien alleen op computers van de Uni kon.
Pf.
Manager-investor Conflicts in Mutual Funds van Paul G. Mahoneyquote:
Ooh dat zou echt geweldig zijn! *gemaild heeft*quote:Op maandag 14 januari 2008 23:25 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik heb nu ook een pdfje van het artikel in beeld.
Als je me even mailt (zie profiel voor adres), dan stuur ik je hem toe
Kunstgeschiedenis is ook een ramp. Iedereen met hun presentaties met dia's etc. Kom ik aan met een vette powerpoint met details etc. (ik deed daar een bijvak)quote:Op dinsdag 15 januari 2008 00:01 schreef freecell het volgende:
Ik wist niet hoe ze het moest fixen deze keer
Maar de vorige keer wel en de keer daarvoor ook.
Maar dan écht simpele dingen. Die Gamma-mensen kunnen een boel, maar niet met computers
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 00:48 schreef Peterselieman het volgende:
Ga er nu wel even naar kijken. Kan namelijk het geluid niet meer uitstaan.
Veel succes! Frans I was in mijn tijd wel te doen vonden de meesten, maar dat is 6 jaar geledenquote:
Maar dan rammelt ie iig niet meer!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 08:36 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Dat heeft je de pc gekost (omdat je niet meer reageerde)?
Dankjewoal!quote:
ook knuffelkus voor jouquote:
Ik heb over een uurtje tentamenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 12:38 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dankjewoal!
Jij ook;![]()
*knoef
En nu leren want; wiskunde en fa2 morgen.
.. dat word hopeloos, zie er nu al phakkin erg tegenop.
Mja,vooral verzekeirng enhuursubsidieregelen morgenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 12:41 schreef Lyssa het volgende:
[..]
ook knuffelkus voor joumoet je morgen maar de heule dag RCT spelen! Kan je mij en jezelf lekker in stomme achtbanen laten gaan enzo
Da's keilachen!
![]()
[..]
Ik heb over een uurtje tentamenEn daar heb ik geen zin in
![]()
Wiskunde moet goed komen! Na al die bijles, je kan het wel! Ik weet het zeker![]()
en dankzij roooosje zal ik deze ook even hier plaatsen, want knijnjes geven zoveel schattigheid, dan voelt bijna iedereen zich weer ietsjes beter!
[ afbeelding ]
Ga je meppen?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 12:43 schreef Lyssa het volgende:
Zo nu is mn overdreven lievigheid weer op
Nog niet. Heb m nu uit elkaar, iets wat gister door het gebrek aan schroevendraaiers niet lukte. Zometeen even schoonmaken en dan hopen dat de ventilator, want die is niet 100% meer, het houdt.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 08:36 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Dat heeft je de pc gekost (omdat je niet meer reageerde)?
Hij zei dat het wel ging, maar hij weet het niet zo goed eigenlijk. Even afwachten dusquote:Op dinsdag 15 januari 2008 16:44 schreef LoudGirl het volgende:
Weet iemand hoe het tentamen ESG van Tara is gegaan?
Brie?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 17:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
Who. 365 kcal per 100 gram.
Nou, de hele punt is 200 gram, en ik ben toch zeker bijna op de helft. De brede hoek heb ik al op, na een stuk of 8 toastjes.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 17:18 schreef freecell het volgende:
[..]
Brie?
Mwa, je eet er ook inet zo heel makkelijk 100 gram van hoorEn het zijn wel gezonde vetten.
Maar het is wel veel inderdaadDat moet je eigenlijk pas zien als je het op hebt
Weer eens iets anders, dan buikpijn.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 17:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Misselijk van ongesteldheid?.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eh, je weet dat je van acount bent gewisseld?quote:Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 18:18 schreef maok het volgende:
[..]
Eh, je weet dat je van acount bent gewisseld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |