Dan moeten we dat record maar snel eens overnemenquote:Op maandag 14 januari 2008 21:16 schreef freecell het volgende:
[..]
Ja, we hebben het record "volkslied zingen met zoveel mogelijk mensen tegelijk"
Ach, misschien komt ie nog eens van pasquote:Op maandag 14 januari 2008 21:03 schreef freecell het volgende:
[..]
Absoluut, er was maar 1 maat en hij kon over mijn jas heen nog prima
Maar het is wel grappig
Mag ik meedoen?quote:
jaquote:Op maandag 14 januari 2008 21:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
Alex, zag ik jou nou ergens Because the Night posten? Broes..
Zijn er dan nog computers vrij?quote:Op maandag 14 januari 2008 20:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh en G. en MM. Morgen half 10 voor de deur van de vierde verdieping van de UB, dan zal ik jullie eens wat discipline leren.
Om dat zeker te weten zou ik zorgen dat ik er om 9 uur stond, als ik jou was.quote:
Oh, nou dan is het al helemaal kut.quote:Op maandag 14 januari 2008 20:01 schreef nietzman het volgende:
Zoeken in de collectie van de UB kan toch ook gewoon via internet?
Jeumig, das wel vroegquote:Op maandag 14 januari 2008 21:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Om dat zeker te weten zou ik zorgen dat ik er om 9 uur stond, als ik jou was.
Daar ben ik dus nog nooit geweest hequote:Op maandag 14 januari 2008 20:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh en G. en MM. Morgen half 10 voor de deur van de vierde verdieping van de UB, dan zal ik jullie eens wat discipline leren.
plus minusquote:Op maandag 14 januari 2008 22:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hoog tijd, MM.
En niet zeuren G. Ben jij nou een kerel?.
Wat zoek je precies?quote:Op maandag 14 januari 2008 22:01 schreef Bob. het volgende:
[..]
Oh, nou dan is het al helemaal kut.
Want dat had ik al geprobeerd en zo kon ik het niet vinden dus toen dacht ik dat het misschien alleen op computers van de Uni kon.
Pf.
Manager-investor Conflicts in Mutual Funds van Paul G. Mahoneyquote:
Ooh dat zou echt geweldig zijn! *gemaild heeft*quote:Op maandag 14 januari 2008 23:25 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik heb nu ook een pdfje van het artikel in beeld.
Als je me even mailt (zie profiel voor adres), dan stuur ik je hem toe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |