Wat voor auto heb je gekocht?quote:Op maandag 14 januari 2008 10:58 schreef Dangel het volgende:
Auto gekocht.
Die is er niet meerquote:Op maandag 14 januari 2008 11:08 schreef freecell het volgende:
Aan de oude ebbinge zit nog wel de FunPrice? geloof ik? Zoiets, iets met "goedkoop" in de naam
Schuin tegenover zij-ingang van de V&D aan de kant van de AH.
Ze maken reclame met Chriet Titulaer, iemand enig idee welke ik bedoel?Ik heb daar wel eens goede en goedkope routers vandaan geplukt
Die lelijke?quote:Op maandag 14 januari 2008 10:58 schreef Dangel het volgende:
Auto gekocht.
Ga leren! Doe ik ook!quote:Op maandag 14 januari 2008 14:01 schreef ChipsZak. het volgende:
dwing mij eens weer aan ht leren te gaan.
Ja.quote:
Ik heb vandaag gestudeerd van kwart over 9 tot kwart voor 4, how's that?quote:Op maandag 14 januari 2008 14:01 schreef ChipsZak. het volgende:
dwing mij eens weer aan ht leren te gaan.
Ik wou dat ik de helft van jouw discipline/motivatie hadquote:Op maandag 14 januari 2008 16:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik heb vandaag gestudeerd van kwart over 9 tot kwart voor 4, how's that?.
Je hoeft alleen maar een enorme stresskip te zijn zonder enig vertrouwen in je kunnen, dan komt het helemaal goed.quote:Op maandag 14 januari 2008 17:00 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik wou dat ik de helft van jouw discipline/motivatie had
Dat is een stuk beter dan mijquote:Op maandag 14 januari 2008 16:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik heb vandaag gestudeerd van kwart over 9 tot kwart voor 4, how's that?.
En ik daar de helft weer vanquote:Op maandag 14 januari 2008 17:00 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik wou dat ik de helft van jouw discipline/motivatie had
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |