Dat heb ik inmiddels geregeld. ik ga stagelopen bij het wenckebach met naar ik aanneem Danielle Jansen als begeleider, maar dat weet ik nog niet 100% zeker.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 12:57 schreef Tangarine het volgende:
G, hoe zit het met je stage trouwens, ben je nog niet tegengekomen in m'n gegevens...
Cool, zal je vanaaf ofzo even toevoegen op Nestorquote:Op vrijdag 11 januari 2008 13:00 schreef Grulez het volgende:
[..]
Dat heb ik inmiddels geregeld. ik ga stagelopen bij het wenckebach met naar ik aanneem Danielle Jansen als begeleider, maar dat weet ik nog niet 100% zeker.
Maar dan niet onder mn nick hequote:Op vrijdag 11 januari 2008 13:03 schreef Tangarine het volgende:
[..]
Cool, zal je vanaaf ofzo even toevoegen op Nestor
En de prijs voor meest opmerkzame user gaat naar...quote:
DaDquote:Op vrijdag 11 januari 2008 13:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
En de prijs voor meest opmerkzame user gaat naar...
bedanktquote:Op vrijdag 11 januari 2008 13:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
En de prijs voor meest opmerkzame user gaat naar...
Morgen is het meer toepasselijk voor mijn bestaanquote:Op vrijdag 11 januari 2008 14:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Jij bent alleen de meest jarige..
Niemand wil je feliciteren denk ikquote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:19 schreef Grulez het volgende:
Rustig hier.
We hebben vanavond toch weer mode atelier?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:33 schreef teigan het volgende:
feli Grulez
Shakespeare, right?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 21:09 schreef ChipsZak. het volgende:
My mistress' eyes are nothing like the sun;
Coral is far more red than her lips' red;
If snow be white, why then her breasts are dun;
If hairs be wires, black wires grow on her head.
I have seen roses damask'd, red and white,
But no such roses see I in her cheeks;
And in some perfumes is there more delight
Than in the breath that from my mistress reeks.
I love to hear her speak, yet well I know
That music hath a far more pleasing sound;
I grant I never saw a goddess go;
My mistress, when she walks, treads on the ground:
And yet, by heaven, I think my love as rare
As any she belied with false compare.![]()
Dat wist ik al toen ik het schreefquote:Op vrijdag 11 januari 2008 21:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
En psm:. Dat wil ik dan dus níet horen hè.
quote:
Kan ik me iets bij voorstellen. Had hetzelfde met SPSS en Eviewsquote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:29 schreef Bob. het volgende:
Een of anders stom programma voor het vak statistiek. Statistiek zelf vind ik zowaar erg leuk, maar als ik dat programma moet gebruiken wil het niet meer zo.
Wattan?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:05 schreef Alexxxxx het volgende:
ik ben een nare man
Ik ben altijd eerlijkquote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:24 schreef Tangarine het volgende:
[..]
Wattan?
Meh, ben grieperig en moe, en heb dinsdag 2 tentamens... zo maar heeel vroeg naar bed
Dat maakt je alleen maar naar als je altijd gemene dingen denkt en die er dan dus uit floept. Verder is het nog niet zo'n slechte eigenschap.quote:
Mja, niet gemeen, wel onaardig.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:44 schreef Bob. het volgende:
[..]
Dat maakt je alleen maar naar als je altijd gemene dingen denkt en die er dan dus uit floept. Verder is het nog niet zo'n slechte eigenschap.
Mwa, ze kan er niet bij, dat scheelt de helft. Ze kan er wel heel vals naar mauwen, maar dat was het dan ook welquote:Op zaterdag 12 januari 2008 15:34 schreef LoudGirl het volgende:
En het antwoord is: neen, neen en driewerf neen! Ze ziet er wel zo onschuldig uit, maar ze is wel echt een kat. Is dat trouwens niet wat vroeg, koolmeesjes in januari?
Leuk dat jullie het mooi kunnen volgen zoquote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:20 schreef TARAraboemdijee het volgende:
En Jaina kan wel klimmen, maar niet zo tegen die muur op. Er is niets om in te klimmen daar. Vogelhuisje hangt er wel goed
Zoals dit hier staat ben jij morgen ook in de kerk, maar dat kan ik me haast niet voorstellen, ik geloof niet dat ik jou daar ooit ga tegen komen.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:22 schreef Alexxxxx het volgende:
Tot morgen in de kerk loudgirl!
Je zult nog verbaasd over me staan.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:33 schreef maok het volgende:
[..]
Zoals dit hier staat ben jij morgen ook in de kerk, maar dat kan ik me haast niet voorstellen, ik geloof niet dat ik jou daar ooit ga tegen komen.
Ah, gezellig, tot morgenquote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je zult nog verbaasd over me staan.
bluf, http://www.ccg.nu/contactquote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je zult nog verbaasd over me staan.
Volwassenendoop? Ben tegen kinderdoop, ivm gebrek aan vrije keusquote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:36 schreef freecell het volgende:
[..]
Ah, gezellig, tot morgen
Het is een doopdienst BTW, begint om 10:00
jep, volwassendoopquote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Volwassenendoop? Ben tegen kinderdoop, ivm gebrek aan vrije keus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |