Kunstgeschiedenis is ook een ramp. Iedereen met hun presentaties met dia's etc. Kom ik aan met een vette powerpoint met details etc. (ik deed daar een bijvak)quote:Op dinsdag 15 januari 2008 00:01 schreef freecell het volgende:
Ik wist niet hoe ze het moest fixen deze keer
Maar de vorige keer wel en de keer daarvoor ook.
Maar dan écht simpele dingen. Die Gamma-mensen kunnen een boel, maar niet met computers
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 00:48 schreef Peterselieman het volgende:
Ga er nu wel even naar kijken. Kan namelijk het geluid niet meer uitstaan.
Veel succes! Frans I was in mijn tijd wel te doen vonden de meesten, maar dat is 6 jaar geledenquote:
Maar dan rammelt ie iig niet meer!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 08:36 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Dat heeft je de pc gekost (omdat je niet meer reageerde)?
Dankjewoal!quote:
ook knuffelkus voor jouquote:
Ik heb over een uurtje tentamenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 12:38 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dankjewoal!
Jij ook;![]()
*knoef
En nu leren want; wiskunde en fa2 morgen.
.. dat word hopeloos, zie er nu al phakkin erg tegenop.
Mja,vooral verzekeirng enhuursubsidieregelen morgenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 12:41 schreef Lyssa het volgende:
[..]
ook knuffelkus voor joumoet je morgen maar de heule dag RCT spelen! Kan je mij en jezelf lekker in stomme achtbanen laten gaan enzo
Da's keilachen!
![]()
[..]
Ik heb over een uurtje tentamenEn daar heb ik geen zin in
![]()
Wiskunde moet goed komen! Na al die bijles, je kan het wel! Ik weet het zeker![]()
en dankzij roooosje zal ik deze ook even hier plaatsen, want knijnjes geven zoveel schattigheid, dan voelt bijna iedereen zich weer ietsjes beter!
[ afbeelding ]
Ga je meppen?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 12:43 schreef Lyssa het volgende:
Zo nu is mn overdreven lievigheid weer op
Nog niet. Heb m nu uit elkaar, iets wat gister door het gebrek aan schroevendraaiers niet lukte. Zometeen even schoonmaken en dan hopen dat de ventilator, want die is niet 100% meer, het houdt.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 08:36 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Dat heeft je de pc gekost (omdat je niet meer reageerde)?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |