Maar niet iedereen is zo oplettend als jij neem ik aan!quote:Op woensdag 2 januari 2008 11:55 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik ken hem anders nog wel, want hij kwam soms langs in het topic.
Taraquote:Op woensdag 2 januari 2008 12:31 schreef ChipsZak. het volgende:
Hah!
Tom staat er ook bij.![]()
Omdattie hier heeeel af en toe langskomt, of omdattie bij mij hoort?
Wie heeft dat gedaan? Al vind ik het wel leuk.
10eurokapper zonderafspraak FTW!quote:Op woensdag 2 januari 2008 12:49 schreef Tangarine het volgende:
Ik kon pas om half 3 terecht bij de kapper, dus nog maar even wachten
Ze gaat je niet kaal maken he?quote:Op woensdag 2 januari 2008 12:49 schreef Tangarine het volgende:
Ik kon pas om half 3 terecht bij de kapper, dus nog maar even wachten
Nah, vorige keer hefet ze het leuk geknipt, dit keer zal het ook wel goedkomen (hoop ik)quote:
Wel als jullie dezelfde kapper hebbenquote:
Ik kende je ook wel, daarom het woordje "vrij" voor "onbekend"quote:Op woensdag 2 januari 2008 12:26 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Maar niet iedereen is zo oplettend als jij neem ik aan!
Ja, daarom.quote:Op woensdag 2 januari 2008 12:53 schreef Dangel het volgende:
[..]
Wel als jullie dezelfde kapper hebben[/onder de gordel]
Ik ga naar Jottem, in de Oude Kijkquote:Op woensdag 2 januari 2008 12:57 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ja, daarom.Ik dacht, ik meld even dat je moet oppassen voor kappers enzo.
HuppelEi is ook al kaal gemaakt, ws hebben ze een complot.
Al 1,5 uur weg... Hulde?quote:Op woensdag 2 januari 2008 13:10 schreef ChipsZak. het volgende:
Toch zou ik maar oppassen met het complot wat ws gaande is.!
Ik ga mezelf nu dwingen de pc uit te zetten, waarna ik ws naar de tv loop.
Het is hopeloos.
Maar ik heb binnekort toetsweek enzoo.Dus eigs móet ik wel even.
Ik begin maandag wel. Dan kan ik ook gelijk vragen stellen wat de stof is.quote:Op woensdag 2 januari 2008 14:54 schreef Dangel het volgende:
en zie wat er nu van me is geworden!Gewoon je huiswerk doen dus
laatste 3 jaar op school had ikgeeneens eenagendaquote:Op woensdag 2 januari 2008 14:54 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Agenda kijkenDaar ben ik nooit echt goed in geweest.
Sinds de havo 3 niet meer... nu zet ik af en toe wat in mn tel.quote:Op woensdag 2 januari 2008 14:59 schreef Dangel het volgende:
[..]
laatste 3 jaar op school had ikgeeneens eenagenda![]()
Ik zit ook de hele tijd al te kijken!quote:
nog 10 dagenquote:Op woensdag 2 januari 2008 15:25 schreef ChipsZak. het volgende:
Maar ik ben wel bijna jarig.
Bedenk ik me net.Maar ik blijf de jongste van de reeks.
Nietz moet ook weer een x naar een meet komen.quote:Op woensdag 2 januari 2008 15:38 schreef Dangel het volgende:
[..]
nog 10 dagen
ik bennog steeds vooreenrussische sprookjesmeet
Mooie sneeuwquote:Op woensdag 2 januari 2008 15:35 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik zit ook de hele tijd al te kijken!
Wat eet je (over)morgen Freecell?.![]()
Nu sneeuwde het zonet echt hard!quote:Op woensdag 2 januari 2008 15:51 schreef ChipsZak. het volgende:
Ahaha, ben je nat gesneeuwd?
Niet om me op te dringen ofzo hoor.Lijkt me gwn gezellig!
En dit is nog vakantie, voor mij, aankomende 2 week worden superdruk voor me dus vandaar.
![]()
Ja idd!quote:Op woensdag 2 januari 2008 15:57 schreef freecell het volgende:
[..]
Nu sneeuwde het zonet echt hard!Toen ik aan het hardlopen was, was het niet genoeg sneeuw om me nat te sneeuwen
je dringt je niet op, lijkt me érg gezellig! maar ik moet even met TARA overleggen, want die moet ook ergens met school bezigik overleg het ff alsie thuis is, dan weet ik het morgen wel!
Ik zou keihard gaan leren ofzo.quote:Op woensdag 2 januari 2008 16:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
Gelukkig maar dat 'afvallen' of 'gezond eten' niet tot mijn goede voornemens behoorden, want ik zit nu leftover toastjes met brie te eten..
tov?quote:Op woensdag 2 januari 2008 17:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Goeie.
Ik ga liever zijn, dat wel.
Do2 en mezelf, maar dat laatste gaat al weer een beetje mis vandaag.quote:
Knuffelquote:Op woensdag 2 januari 2008 19:10 schreef ChipsZak. het volgende:
And, alone again.@ msn, that is.
En dat ga ik nog lang blijven ook + irl ook dan.Kutzooi.
Dankje.quote:Op woensdag 2 januari 2008 19:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Knuffel
Ik ben ZO toe aan een goede massage he![]()
Ben hartstikke brak
Volhouden lief!quote:Op woensdag 2 januari 2008 19:02 schreef De-oneven-2 het volgende:
Tvpeuk
quote:Op woensdag 2 januari 2008 21:25 schreef Alexxxxx het volgende:
Tjebbe doet poging tot stoppen met roken?
Zit volgens mij net zo als toen ik je de laatste keer zag, maar dat was natuurlijk al een tijdje terug. Ziet er wel tof uit btw.quote:
Ik weet niet of je flat er nog staat, toen ik er met oud en nieuw langs liep was ie verdwenen in de mistquote:Op woensdag 2 januari 2008 22:16 schreef Peterselieman het volgende:
Morgen weer eens naar Groningen. Ben er dan al 2 weken niet meer geweest
Mijn ogen zijn oké. Olé Oléquote:Op woensdag 2 januari 2008 22:18 schreef Tangarine het volgende:
trap+paraplu, punten voor chipsz.!(m'n kamer is lager gelegen dan het deel waar je binnenkomt en waar mn kapstok is enzo)
Bedoel je je vriendin? Ik dacht dat ze had gezegd dat alles toch goed was.. Of bedoel je iemand anders? (of vind je dat ik me er niet mee moet bemoeien.quote:Op donderdag 3 januari 2008 01:04 schreef Tangarine het volgende:
Ik heb een beetje gemengde gevoelens... enigzins blij, maar ook iets minder![]()
Bah iemand die teveel effect heeft op m'n emoties
Die ik gemaakt heb?quote:Op donderdag 3 januari 2008 10:50 schreef ChipsZak. het volgende:
MM.
Ik heb gepost in het; 'Jij en je verkering'
Oké, oude foto. En de helft van hier kent hem al, want die waren erbij, daaaaar niet van.
De Pie aan wie ik nu uit moet leggen wie Bob en Wiets zijn.quote:Op woensdag 2 januari 2008 23:28 schreef MaxMark het volgende:
Pie Wie?
ik zie iets blauws met verneukte lettersquote:Op donderdag 3 januari 2008 12:19 schreef Bob. het volgende:
Hoi ik ben Bob.
En ik heb de normale weer terug gevonden ja Dangel.
Welkom hierquote:Op donderdag 3 januari 2008 12:19 schreef Bob. het volgende:
Hoi ik ben Bob.
Ik zie die van jou ook gewoonquote:Op donderdag 3 januari 2008 12:21 schreef Bob. het volgende:
Bij mij werkt hij wel gewoon
quote:Op donderdag 3 januari 2008 12:11 schreef nietzman het volgende:
[..]
De Pie aan wie ik nu uit moet leggen wie Bob en Wiets zijn..
Hier ook zoiets, jeej @ verwarming die niet warm genoeg wordt...quote:
Nu doet ie hetquote:Op donderdag 3 januari 2008 12:31 schreef Bob. het volgende:
Ik heb hem nu ook op dat fok! usericon ding gezet, dus dat zou kunnen helpen.
Geen ramen hebt? OMGquote:Op donderdag 3 januari 2008 13:34 schreef maok het volgende:
Hier lekker warm, toch een voordeel dat er geen warmte kan onsnappen naar buiten omdat je geen ramen hebt
Ik heb dubbek glas, met een scheur er in..quote:Op donderdag 3 januari 2008 13:34 schreef Bob. het volgende:
Oeh dat is mooi Lyssa!![]()
En ik heb een overactieve verwarming, maar ook enorm grote enkel glas ramen waardoor het hier toch blijft vriezen.
nou ja, ik heb hier eigenlijk wel ramen maar niet naar buiten, ik heb uitzicht over een fabriek waar daken en wanden enzo worden gemaaktquote:
Waar in Gods naam woon je dan?quote:Op donderdag 3 januari 2008 13:40 schreef maok het volgende:
[..]
nou ja, ik heb hier eigenlijk wel ramen maar niet naar buiten, ik heb uitzicht over een fabriek waar daken en wanden enzo worden gemaakt
Sommige mensen moeten zo nu en dan werkenquote:Op donderdag 3 januari 2008 13:41 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Waar in Gods naam woon je dan?
Haha, uitzicht op een fabriek
Whaha, ik denk alquote:Op donderdag 3 januari 2008 13:43 schreef maok het volgende:
[..]
Sommige mensen moeten zo nu en dan werken
Het is hier op m'n kamer nu 20,8quote:Op donderdag 3 januari 2008 13:54 schreef Tangarine het volgende:
het is hier op mijn kamer 16.3 graden
quote:Op donderdag 3 januari 2008 14:33 schreef Peterselieman het volgende:
ik zal zo weer eens richting mijn ouderlijk huis gaan
Aan de kachel?quote:Op donderdag 3 januari 2008 14:50 schreef Grulez het volgende:
tong verbrand.....
Wat voor cup-a-soup heb/had je?quote:Op donderdag 3 januari 2008 15:09 schreef Grulez het volgende:
[..]
Aan een cup a soup... nog ergerder.
Ik heb rum?quote:Op donderdag 3 januari 2008 12:41 schreef Wiets het volgende:
[..]
![]()
het is hier 11 graden in mn huis![]()
koud
ai sterkte!quote:Op donderdag 3 januari 2008 16:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb een spier verrekt, zei de dokter, nadat ze m'n longen had beluisterd. Nu moet ik mezelf stoned slikken aan paracetamol.
Eentje in m'n rug. Als ik lig kan ik niet opzij draaien of omhoog komen van de pijn, dus ik heb mezelf maar uit bed laten glijden vanochtend.quote:Op donderdag 3 januari 2008 16:44 schreef MaxMark het volgende:
Welke spier dan eigenlijk?
Nu heb je gelijk helemaal geen geld meer I assume? Maarja.. als je je maar goed voeltquote:Op donderdag 3 januari 2008 17:13 schreef ChipsZak. het volgende:
Teveel, maar ik ben blij dat ik het gedaan heb.
Ik voel me zóveel beter, blijer, gelukkiger, en heb vooral mn zelfvertrouwen weer terug.
en kom eens online.
Ik moet de helft betalen. En dat word terugbetaald in termijntjes.quote:Op donderdag 3 januari 2008 17:15 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Nu heb je gelijk helemaal geen geld meer I assume? Maarja.. als je je maar goed voelt
Dan is het toch goedquote:Op donderdag 3 januari 2008 17:16 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik moet de helft betalen. En dat word terugbetaald in termijntjes.
Ik voel me zeker goed, en het is ook mijn zaak of ik van mijn geld extensions doe of niet (wat ik dus wel gedaan heb), want ik voel me er veeeeeeeeeeel beter bij. Duur, ja, maar mijn zelfvertrouwen is mij meer waard.
Uhu.quote:
Uhm. Dit weekend als het goed is; we hebben de potjes gekocht en gaan zelf aan de slag (Ohgod) maar we zijn wel goedkoper uit.quote:
Dat wisten we nog nietquote:Op donderdag 3 januari 2008 17:54 schreef TheSorrow het volgende:
Aardappels met sla en fucking veel uien bruine bonen
Op zich lekker, maar frituur heeft toch mijn voorkeur
mooi hoor!quote:Op donderdag 3 januari 2008 18:04 schreef Bob. het volgende:
Zo, en toen was mijn kamer echt helemaal klaar. Vandaag deze bloemen op mijn kast gemaakt.:
[ afbeelding ]
En gelukkig dat je weer tevreden bent met je haar nu Chips.
Kusje drop.quote:Op donderdag 3 januari 2008 16:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Eentje in m'n rug. Als ik lig kan ik niet opzij draaien of omhoog komen van de pijn, dus ik heb mezelf maar uit bed laten glijden vanochtend..
quote:Op donderdag 3 januari 2008 18:33 schreef freecell het volgende:
Leuk haar CZ!
en wij hebben dezelfde bloemen in onze laapkamer op de muurzijn erg tof!
Praten jullie wel eens met elkaar of alleen via de pc?quote:Op donderdag 3 januari 2008 18:33 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Wij hebben in onze slaapkamer ook zo'n bloemding. Maar dan zwart
Yeeey.quote:Op donderdag 3 januari 2008 18:33 schreef freecell het volgende:
Leuk haar CZ!
en wij hebben dezelfde bloemen in onze laapkamer op de muurzijn erg tof!
quote:Op donderdag 3 januari 2008 18:34 schreef MaxMark het volgende:
Jullie konden wel getrouwd zijn...
Om te mogen neuken zonder gewetensbezwaren. En vooral omdat julie van elkaar houden.quote:Op donderdag 3 januari 2008 18:39 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Soms vraag ik me af waarom we getrouwd zijn
En waarom mocht ik niet even losgaan op die kast?quote:Op donderdag 3 januari 2008 18:04 schreef Bob. het volgende:
Zo, en toen was mijn kamer echt helemaal klaar. Vandaag deze bloemen op mijn kast gemaakt.:
[ afbeelding ]
Omdat ik dit al tof vond.quote:Op donderdag 3 januari 2008 18:50 schreef nietzman het volgende:
[..]
En waarom mocht ik niet even losgaan op die kast?
Wil je zoiets of iets anders? 8).quote:Op donderdag 3 januari 2008 18:51 schreef ChipsZak. het volgende:
Nietz.
Zodra ik mn eigen kamer heb, beloof ik dat je wél op de mijne mag losgaan.
Met Bracha van Doesburg.quote:Op donderdag 3 januari 2008 19:53 schreef ChipsZak. het volgende:
En deze film lijkt me best melig.http://youtube.com/watch?v=R52pU6vkfF8
Ziet er mooi uitquote:Op donderdag 3 januari 2008 18:04 schreef Bob. het volgende:
[ afbeelding ]
Mij dus ook.quote:Op donderdag 3 januari 2008 19:59 schreef Bob. het volgende:
[..]
Met Bracha van Doesburg.En die film lijkt me zo slecht dat het wel weer leuk is.
Jij bent vast verder dan ikquote:Op donderdag 3 januari 2008 20:54 schreef DevilsAndDust het volgende:
Trouwens TARA, hoe gaat het studeren voor A&S bij jou?
quote:Op donderdag 3 januari 2008 23:48 schreef ChipsZak. het volgende:
Blijven proberen!
Ik kan niets voor je betekenen.quote:Op donderdag 3 januari 2008 23:50 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
denk niet dat jij me pijnloos wil en kan helpen he.
Is dit genoeg nietzman??quote:Op donderdag 3 januari 2008 23:53 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik kan niets voor je betekenen.
Hoogstens kan ik je tong eruit trekken zover dattie je oog raakt.
Och, hij was best grappig en hij volgde de strip tenminste goed!quote:Op donderdag 3 januari 2008 23:16 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Wij hebben net Asterix & Obelix - Mission Cleopatra gezien, ook een draak van een film
Weer vreemd gegaan Bob.?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 02:04 schreef Bob. het volgende:
Pf, en toen had ik mijn eerste goede voornemen al gebroken.
Oh, en mijn telefoon werkt ook niet meer. God straft meteen.
Deze is vrouwelijk, dus hoor je aardig te doen!quote:Op vrijdag 4 januari 2008 09:29 schreef Dangel het volgende:
Maar dit is mn boze account!
grootste onzin aller tijdenquote:Op vrijdag 4 januari 2008 09:32 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Deze is vrouwelijk, dus hoor je aardig te doen!
Nu maar even hopen of Nietzman terug leest!quote:Op vrijdag 4 januari 2008 10:09 schreef ChipsZak. het volgende:
Goedemorgen!
Wat voor krot woon je ?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:17 schreef Tangarine het volgende:
Ik ga naar m'n vader, het is 15 graden op m'n kamer en ik krijg hem niet warmer
Gewoon studentenhuis, alleen is m'n kamer niet zo bijster goed geïsoleerd...quote:
Dat is ook een lichtelijk understatement, bij mij haal je dat niet eens met de ramen open!quote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:28 schreef Tangarine het volgende:
[..]
Gewoon studentenhuis, alleen is m'n kamer niet zo bijster goed geïsoleerd...
Ik denk een combi, al heb ik nooit bij jou in bed gelegen.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
Of ligt 'm dat aan mij?
Warmbloedig he.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
Of ligt 'm dat aan mij?
Ik bedoelde de grap iets anders eigenlijk.quote:
Jaja de dubbelzinnigheid droop er wel vanafquote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik bedoelde de grap iets anders eigenlijk..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |