quote:Op donderdag 3 januari 2008 18:33 schreef freecell het volgende:
Leuk haar CZ!
en wij hebben dezelfde bloemen in onze laapkamer op de muurzijn erg tof!
Praten jullie wel eens met elkaar of alleen via de pc?quote:Op donderdag 3 januari 2008 18:33 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Wij hebben in onze slaapkamer ook zo'n bloemding. Maar dan zwart
Yeeey.quote:Op donderdag 3 januari 2008 18:33 schreef freecell het volgende:
Leuk haar CZ!
en wij hebben dezelfde bloemen in onze laapkamer op de muurzijn erg tof!
quote:Op donderdag 3 januari 2008 18:34 schreef MaxMark het volgende:
Jullie konden wel getrouwd zijn...
Om te mogen neuken zonder gewetensbezwaren. En vooral omdat julie van elkaar houden.quote:Op donderdag 3 januari 2008 18:39 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Soms vraag ik me af waarom we getrouwd zijn
En waarom mocht ik niet even losgaan op die kast?quote:Op donderdag 3 januari 2008 18:04 schreef Bob. het volgende:
Zo, en toen was mijn kamer echt helemaal klaar. Vandaag deze bloemen op mijn kast gemaakt.:
[ afbeelding ]
En gelukkig dat je weer tevreden bent met je haar nu Chips.
Omdat ik dit al tof vond.quote:Op donderdag 3 januari 2008 18:50 schreef nietzman het volgende:
[..]
En waarom mocht ik niet even losgaan op die kast?
Wil je zoiets of iets anders? 8).quote:Op donderdag 3 januari 2008 18:51 schreef ChipsZak. het volgende:
Nietz.
Zodra ik mn eigen kamer heb, beloof ik dat je wél op de mijne mag losgaan.
Met Bracha van Doesburg.quote:Op donderdag 3 januari 2008 19:53 schreef ChipsZak. het volgende:
En deze film lijkt me best melig.http://youtube.com/watch?v=R52pU6vkfF8
Ziet er mooi uitquote:Op donderdag 3 januari 2008 18:04 schreef Bob. het volgende:
Zo, en toen was mijn kamer echt helemaal klaar. Vandaag deze bloemen op mijn kast gemaakt.:
[ afbeelding ]
En gelukkig dat je weer tevreden bent met je haar nu Chips.
Mij dus ook.quote:Op donderdag 3 januari 2008 19:59 schreef Bob. het volgende:
[..]
Met Bracha van Doesburg.En die film lijkt me zo slecht dat het wel weer leuk is.
Jij bent vast verder dan ikquote:Op donderdag 3 januari 2008 20:54 schreef DevilsAndDust het volgende:
Trouwens TARA, hoe gaat het studeren voor A&S bij jou?
quote:Op donderdag 3 januari 2008 23:48 schreef ChipsZak. het volgende:
Blijven proberen!
Ik kan niets voor je betekenen.quote:Op donderdag 3 januari 2008 23:50 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
denk niet dat jij me pijnloos wil en kan helpen he.
Is dit genoeg nietzman??quote:Op donderdag 3 januari 2008 23:53 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik kan niets voor je betekenen.
Hoogstens kan ik je tong eruit trekken zover dattie je oog raakt.
Och, hij was best grappig en hij volgde de strip tenminste goed!quote:Op donderdag 3 januari 2008 23:16 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Wij hebben net Asterix & Obelix - Mission Cleopatra gezien, ook een draak van een film
Weer vreemd gegaan Bob.?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 02:04 schreef Bob. het volgende:
Pf, en toen had ik mijn eerste goede voornemen al gebroken.
Oh, en mijn telefoon werkt ook niet meer. God straft meteen.
Deze is vrouwelijk, dus hoor je aardig te doen!quote:Op vrijdag 4 januari 2008 09:29 schreef Dangel het volgende:
Maar dit is mn boze account!
grootste onzin aller tijdenquote:Op vrijdag 4 januari 2008 09:32 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Deze is vrouwelijk, dus hoor je aardig te doen!
Nu maar even hopen of Nietzman terug leest!quote:Op vrijdag 4 januari 2008 10:09 schreef ChipsZak. het volgende:
Goedemorgen!
Wat voor krot woon je ?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:17 schreef Tangarine het volgende:
Ik ga naar m'n vader, het is 15 graden op m'n kamer en ik krijg hem niet warmer
Gewoon studentenhuis, alleen is m'n kamer niet zo bijster goed geïsoleerd...quote:
Dat is ook een lichtelijk understatement, bij mij haal je dat niet eens met de ramen open!quote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:28 schreef Tangarine het volgende:
[..]
Gewoon studentenhuis, alleen is m'n kamer niet zo bijster goed geïsoleerd...
Ik denk een combi, al heb ik nooit bij jou in bed gelegen.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
Of ligt 'm dat aan mij?
Warmbloedig he.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
Of ligt 'm dat aan mij?
Ik bedoelde de grap iets anders eigenlijk.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |