Whaha, ik denk alquote:Op donderdag 3 januari 2008 13:43 schreef maok het volgende:
[..]
Sommige mensen moeten zo nu en dan werken
Het is hier op m'n kamer nu 20,8quote:Op donderdag 3 januari 2008 13:54 schreef Tangarine het volgende:
het is hier op mijn kamer 16.3 graden
quote:Op donderdag 3 januari 2008 14:33 schreef Peterselieman het volgende:
ik zal zo weer eens richting mijn ouderlijk huis gaan
Aan de kachel?quote:Op donderdag 3 januari 2008 14:50 schreef Grulez het volgende:
tong verbrand.....
Wat voor cup-a-soup heb/had je?quote:Op donderdag 3 januari 2008 15:09 schreef Grulez het volgende:
[..]
Aan een cup a soup... nog ergerder.
Ik heb rum?quote:Op donderdag 3 januari 2008 12:41 schreef Wiets het volgende:
[..]
![]()
het is hier 11 graden in mn huis![]()
koud
ai sterkte!quote:Op donderdag 3 januari 2008 16:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb een spier verrekt, zei de dokter, nadat ze m'n longen had beluisterd. Nu moet ik mezelf stoned slikken aan paracetamol.
Eentje in m'n rug. Als ik lig kan ik niet opzij draaien of omhoog komen van de pijn, dus ik heb mezelf maar uit bed laten glijden vanochtend.quote:Op donderdag 3 januari 2008 16:44 schreef MaxMark het volgende:
Welke spier dan eigenlijk?
Nu heb je gelijk helemaal geen geld meer I assume? Maarja.. als je je maar goed voeltquote:Op donderdag 3 januari 2008 17:13 schreef ChipsZak. het volgende:
Teveel, maar ik ben blij dat ik het gedaan heb.
Ik voel me zóveel beter, blijer, gelukkiger, en heb vooral mn zelfvertrouwen weer terug.
en kom eens online.
Ik moet de helft betalen. En dat word terugbetaald in termijntjes.quote:Op donderdag 3 januari 2008 17:15 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Nu heb je gelijk helemaal geen geld meer I assume? Maarja.. als je je maar goed voelt
Dan is het toch goedquote:Op donderdag 3 januari 2008 17:16 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik moet de helft betalen. En dat word terugbetaald in termijntjes.
Ik voel me zeker goed, en het is ook mijn zaak of ik van mijn geld extensions doe of niet (wat ik dus wel gedaan heb), want ik voel me er veeeeeeeeeeel beter bij. Duur, ja, maar mijn zelfvertrouwen is mij meer waard.
Uhu.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |