Maar niet iedereen is zo oplettend als jij neem ik aan!quote:Op woensdag 2 januari 2008 11:55 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik ken hem anders nog wel, want hij kwam soms langs in het topic.
Taraquote:Op woensdag 2 januari 2008 12:31 schreef ChipsZak. het volgende:
Hah!
Tom staat er ook bij.![]()
Omdattie hier heeeel af en toe langskomt, of omdattie bij mij hoort?
Wie heeft dat gedaan? Al vind ik het wel leuk.
10eurokapper zonderafspraak FTW!quote:Op woensdag 2 januari 2008 12:49 schreef Tangarine het volgende:
Ik kon pas om half 3 terecht bij de kapper, dus nog maar even wachten
Ze gaat je niet kaal maken he?quote:Op woensdag 2 januari 2008 12:49 schreef Tangarine het volgende:
Ik kon pas om half 3 terecht bij de kapper, dus nog maar even wachten
Nah, vorige keer hefet ze het leuk geknipt, dit keer zal het ook wel goedkomen (hoop ik)quote:
Wel als jullie dezelfde kapper hebbenquote:
Ik kende je ook wel, daarom het woordje "vrij" voor "onbekend"quote:Op woensdag 2 januari 2008 12:26 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Maar niet iedereen is zo oplettend als jij neem ik aan!
Ja, daarom.quote:Op woensdag 2 januari 2008 12:53 schreef Dangel het volgende:
[..]
Wel als jullie dezelfde kapper hebben[/onder de gordel]
Ik ga naar Jottem, in de Oude Kijkquote:Op woensdag 2 januari 2008 12:57 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ja, daarom.Ik dacht, ik meld even dat je moet oppassen voor kappers enzo.
HuppelEi is ook al kaal gemaakt, ws hebben ze een complot.
Al 1,5 uur weg... Hulde?quote:Op woensdag 2 januari 2008 13:10 schreef ChipsZak. het volgende:
Toch zou ik maar oppassen met het complot wat ws gaande is.!
Ik ga mezelf nu dwingen de pc uit te zetten, waarna ik ws naar de tv loop.
Het is hopeloos.
Maar ik heb binnekort toetsweek enzoo.Dus eigs móet ik wel even.
Ik begin maandag wel. Dan kan ik ook gelijk vragen stellen wat de stof is.quote:Op woensdag 2 januari 2008 14:54 schreef Dangel het volgende:
en zie wat er nu van me is geworden!Gewoon je huiswerk doen dus
laatste 3 jaar op school had ikgeeneens eenagendaquote:Op woensdag 2 januari 2008 14:54 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Agenda kijkenDaar ben ik nooit echt goed in geweest.
Sinds de havo 3 niet meer... nu zet ik af en toe wat in mn tel.quote:Op woensdag 2 januari 2008 14:59 schreef Dangel het volgende:
[..]
laatste 3 jaar op school had ikgeeneens eenagenda![]()
Ik zit ook de hele tijd al te kijken!quote:
nog 10 dagenquote:Op woensdag 2 januari 2008 15:25 schreef ChipsZak. het volgende:
Maar ik ben wel bijna jarig.
Bedenk ik me net.Maar ik blijf de jongste van de reeks.
Nietz moet ook weer een x naar een meet komen.quote:Op woensdag 2 januari 2008 15:38 schreef Dangel het volgende:
[..]
nog 10 dagen
ik bennog steeds vooreenrussische sprookjesmeet
Mooie sneeuwquote:Op woensdag 2 januari 2008 15:35 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik zit ook de hele tijd al te kijken!
Wat eet je (over)morgen Freecell?.![]()
Nu sneeuwde het zonet echt hard!quote:Op woensdag 2 januari 2008 15:51 schreef ChipsZak. het volgende:
Ahaha, ben je nat gesneeuwd?
Niet om me op te dringen ofzo hoor.Lijkt me gwn gezellig!
En dit is nog vakantie, voor mij, aankomende 2 week worden superdruk voor me dus vandaar.
![]()
Ja idd!quote:Op woensdag 2 januari 2008 15:57 schreef freecell het volgende:
[..]
Nu sneeuwde het zonet echt hard!Toen ik aan het hardlopen was, was het niet genoeg sneeuw om me nat te sneeuwen
je dringt je niet op, lijkt me érg gezellig! maar ik moet even met TARA overleggen, want die moet ook ergens met school bezigik overleg het ff alsie thuis is, dan weet ik het morgen wel!
Ik zou keihard gaan leren ofzo.quote:Op woensdag 2 januari 2008 16:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
Gelukkig maar dat 'afvallen' of 'gezond eten' niet tot mijn goede voornemens behoorden, want ik zit nu leftover toastjes met brie te eten..
tov?quote:Op woensdag 2 januari 2008 17:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Goeie.
Ik ga liever zijn, dat wel.
Do2 en mezelf, maar dat laatste gaat al weer een beetje mis vandaag.quote:
Knuffelquote:Op woensdag 2 januari 2008 19:10 schreef ChipsZak. het volgende:
And, alone again.@ msn, that is.
En dat ga ik nog lang blijven ook + irl ook dan.Kutzooi.
Dankje.quote:Op woensdag 2 januari 2008 19:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Knuffel
Ik ben ZO toe aan een goede massage he![]()
Ben hartstikke brak
Volhouden lief!quote:Op woensdag 2 januari 2008 19:02 schreef De-oneven-2 het volgende:
Tvpeuk
quote:Op woensdag 2 januari 2008 21:25 schreef Alexxxxx het volgende:
Tjebbe doet poging tot stoppen met roken?
Zit volgens mij net zo als toen ik je de laatste keer zag, maar dat was natuurlijk al een tijdje terug. Ziet er wel tof uit btw.quote:
Ik weet niet of je flat er nog staat, toen ik er met oud en nieuw langs liep was ie verdwenen in de mistquote:Op woensdag 2 januari 2008 22:16 schreef Peterselieman het volgende:
Morgen weer eens naar Groningen. Ben er dan al 2 weken niet meer geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |